Uğurlu Eşyalarımızı Anlattık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #41

Merhabalar sevgili Trliste takipçileri. Güzel bir soru-cevap etkinliğimizi daha geride bıraktık. Son etkinliğimizde uğurlu eşyalarmızdan bahsettik. Katılan, emek veren ve destek olan herkese teşekkür ederiz.


Bu güzel çalışma için @bilgin70 arkadaşımıza teşekkür ederiz.

Incublus Arkadaşımızın Sorusu


@incublus

Uğurlu bir eşyanız var mı? Varsa nedir ve neden uğurlu olduğuna inanıyorsunuz?


Ve İşte Cevaplarımız...

oneplanet

Öncelikle sorusu için @Incublus ‘a teşekkür ediyorum. Benim küçüklükten bu yana sakladığım birçok eşyam var. Bunlardan en önemlisi ilk okulda arkadaşlarıma yazdırdığım hatıra defterlerim. Şu “bana kalbin kadar temiz sayfayı ayırdığın için” şeklinde başlayanlardan 🙂 Uğruna inandığım ve sürekli cüzdanımda taşıdığım bir hurma çekirdeği de benim için kıymetli. Bereket getirdiğini düşünüyorum. Ve son olarak da arkadaşlarımla buluştuğumda bardak altıklarında bulunan kağıtlara ya da peçetelere o güne ait notlar yazar saklarım. Fırsat buldukça açar okurum. Arkadaşlarımla iyi anılarımı hatırlamamda yardımcı oluyor.

ezgicop

Sorusu için @Incublus a teşekkür ederim öncelikle. Uğurlu eşya olayına çok inanan birisi değilim genelde sadece kendini gerçekleştiren kehanet kavramından dolayı uğurlu eşyalara inanıldığını düşünüyorum. (Kendini gerçekleştiren kehanet: bir şeyin olacağına aşırı inandiktan sonra o olayın sonunda olması, zaten o şey gerçekleşsin diye o kadar uğraştıktan sonra gerçekleşmesi çok doğal 🤭) Ama uğurlu eşya olayından çok verilen hediyelerin değerine daha çok dikkat ederim, yıllarca saklamak gibi bir huyum var☺️

barika

Merhabalar... Açıkçası direkt olarak elimde uzun süre kalan uğurlu bir eşyam olmadı. Bazen farklı bir şekle sahip olan birkaç eşyayı sahiplenip saklamaya çalıştım ama mâlesef pek uzun sürmedi. Küçükken bavula benzeyen dikdörtgen bir taşım vardı hatırladığım en eski eşyam oydu sakladığım. Ha birde, benim sakladığım değil ama kuzenime Van havayolunda uçağa binmeden önce rastgele yerden alıp verdiğim küçük bir taş vardı. Ve yaklaşık 10 yıl sonra bile o taşı ofisinde sakladığını gördüm. Hâlâ tutuyormuş elinde. Bu güzel bir örnek olabilir. Soru için @Incublus'a çok teşekkür ediyorum.

archatlas

Cok esya olmasa da bu tanima karsilik gelen sadece 2 tane küreye yakin tasim var deniz kenarinda buldugum. Biri siyaha yakin digeri de beyaza. Cok ugurla alakasi olmasa da her gun elimde bir kac kere ceviririm. Bana dunyadaki dengeyi hatirlatir. Bir sekilde bunun bana iyi geldigini soyleyebilirim.

bilginselcuk

Sorusu için öncelikle @Incublus arkadaşa teşekkürler. Sorunun cevabına gelecek olursak benim uğurlu eşyam evimde bulunan kalemim. Bu kalem belki bana şanş getirmiş olabilir, bunu hayatımın bir noktasına fark etmedim. Bu kalem bana nereden geldiğimi hatırlatır. Benim için mazinin bir aynasıdır. Bu kalemi karar vermeden önce elime alırsam daha etkili düşünürüm. Belki de uğuru bu noktada gizlidir. 😄

damla

Uğurlu mu bilmiyorum ama hayatımdaki en değerli eşya babamdan kalan küçük bir heykel kalıbı. Babam hobi olarak küçük heykeller yapardı. Bir gün okul tatilinde yanına gittiğimde kalıplarından birini bana vermesini rica ettim. Çok sevindi. Benim de bu işlere merak saldığımı düşünmüştü sanırım. Gerçekte uzaktayken yanımda bana onu hatırlatan bir şey olsun istemiştim. O gün "dur sana yenisini yapacağım" diyerek uğraşıp heykellerinden birinin kalıbını benim için çıkardı. O gün bugündür babamı her özlediğimde o kalıbı kullanarak heykeller yapar, sonra farklı renklere boyar, tanıdıklarıma hediye ederim. İyi hissettiriyor. Onun yokluğunu bir nebze de olsa katlanılabilir kılıyor.

flsfserkan

Bu düşündürücü sorusu için @Incublus arkadaşımıza teşekkür ederim. Yine bir beyin fırtınası yapma zamanı sanırım. Uğurlu gelip gelmediğinden emin değilim. Genellikle futbolda kullanılan totem kavramından bahsederek bu soruya cevap vermek istiyorum. Eskiden oldukça fanatik bir taraftardım. Bu nedenle maçları elimden geldiğince takip etmeye çalışırdım. İzlediğim maçlarda eğer ki üzerimde forma varsa genelde kazanırdık. Ancak maç izlerken üzerimde forma yoksa o maçı kazanamazdık. Bu nedenle bana uğurlu gelen eşyam tuttuğum takımın forması diyebilirim.

baboz

Herkese merhaba! Sanırım ilk defa, lafı uzatamayacağım. 😂 Benim uğurulu ya da uğursuz bir eşyam yok. Hiç olmadı. Muhtemelen olsaydı, onu kaybederdim. 😂

akkann

Merhaba arkadaşlar, Geçen yıla kadar uğurlu bir eşyam yoktu. Bir şeyin uğurlu olabileceğine inanmıyordum. Fakat geçen yıl doğada bulunan taşlar ve enerjileri hakkında araştırma yapmaya başladım. Bunun sonucunda kendime bir akik yüzük aldım. Kaybedene kadar uğurlu eşyam oydu. Sanırım yenisini almak zorunda kalacağım 🙂

dolunay18

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bu güzel sorusu için @Incublus arkadaşıma teşekkür ederim. Bi soruya bu kadar kolay cevap vereceğim hiç aklıma gelmezdi, benimde bu zamana kadar hiç öyle bana şans veren yada uğurlu bir eşyam olmadı. Ama kendim biraz şanslı biriyimdir. Herkese iyi günler.

sunsan

Merhaba Arkadaşlar. Benim uğurlu eşyam veya uğurlu olduğuna inandığım bir cüzdanım var. 9 senedir kullanıyorum ve bana çok uğur getirdiğini düşünüyorum. Yıllar önce bir mevlidde bulunmuştum. Mevlid okunurken cüzdanımı tahılların içine koymuştum. Sonra okunan tahılların hepsi tadılmıştı. Benimde uğurlu şansım ordan geliyor diye inanıyorum. Ama cüzdan eskimesine rağmen halen kullanıyorum. Güzel sorusu için @Incublus arkadaşa teşekkür ediyorum

baycan

Herkese merhaba arkadaşlar 🤗 ben de uğurlu eşya olarak mutfağıma uğur getirdigini düşündüğüm asçı tuzluklarımı çok seviyorum. Bir de salonumdaki fillerin evime bolluk bereket enerjisi verdiğini hissediyorum. 🤗

dusunenkalpp

@Incublus soru için teşekkür ediyorum düşünüyorum ama 🙄uğurlu bir eşyam yok ☺️ancak inanmak ve dua etmek ile her iş halloluveriyor.

Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
,
uzercanan
ve
sudefteri
'ne, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
ahmetay
,
stellify
,
passenger777
,
mehmetfix
,
wagner32
,
princeofbeyhive
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
trouvaille
,
videoaddiction
,
crazygirl777
,
motivationrainn
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
kirazay
,
flsfserkan
,
ipexito
,
fetch
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
ezgicop
,
bilginhilal
,
bilginselcuk
,
snlbaskurt
,
sezermehmet
,
canser
,
sunsan
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency