Yeni Hive Üyelerine Tavsiyelerimizi Aktardık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #9

Merhabalar değerli dostlar. Trliste soru-cevap etkinliklerimiz tüm hızıyla sürüyor. Son etkinliğimizde Hive'a yeni gelen üyelere tavsiyelerimizden bahsettik. Sıradaki etkinliklerimize hepiniz davetlisiniz. 🌼

Soruyu Soran: Damla


@damla

HIVE'a yeni gelen üyelerimize ne öneririsiniz?


Ve İşte Cevaplarımız...

Hephaestus

Dört yılı aşkın süredir bu platformdayım. Burada paylaşım yapıp para kazanılıyormuş diye gelip birkaç gün sonra giden çok kişi gördüm. Yeni üyelere önereceğim ilk şey sabırlı olmak ve HIVE platformuna uzun vadeli bir yatırım gözüyle bakmak. Ayrıca bu platformda var olmak emek, çaba ve zaman istiyor. Blog tarzı yazılar yazmakla uğraşamam diyorsanız hiç vakit kaybetmeyin. Diğer sosyal medya platformlarında paylaşıp yapıp sadece beğeni alabilirsiniz. Bir diğer önerim de, güçlü bir hesap ve topluluk için kazandığınız HIVE ve HBD tokenleri bir seviyeye kadar biriktirin. Kazanacağınız tutarlar çok yüksek olmayacağı için hemen cüzdana çekip harcarsanız pek bir faydası olacağını düşünmüyorum.

Bu konularla ilgili yazdığım postu okumak isterseniz,

@videoaddiction/some-advice-to-the-newcomers

EN: I have been on this platform for over four years. I saw many people who came here thinking that people earn money, then left a few days later. The first thing I would recommend to newcomers is to be patient and consider HIVE platform as a long-term investment. Morever, being on this platform requires effort, struggle and time. If you say you can't deal with writing blog-style post, then don't waste your time. You can share posts on other social media platforms and only get likes. Another suggestion is to save HIVE and HBD tokens you earn up to some extend for a strong account and community. Since the amounts you will earn will not be very high, I do not think that it will be of much benefit if you withdraw it to your wallet and spend at once. If you want to read the post I wrote about these topics,

@videoaddiction/some-advice-to-the-newcomers


Wagner32

Herkese selam. Yeni gelenler, gelecek olanlar bence ceplerini sabır taşları ile doldurup gelsinler. Burada en değerli şey sabretmek. Onun dışında #tr ailesine sırtınızı verin, kaliteli içerikler üretin ve hayal gücünüz ile imkanlarınızın sınırlarını zorlayın. Gerisi elbet gelecektir. Şimdiden emeğinize sağlık. Ben o zamanlar burada olur muyum, bilmiyorum ama size destek olacağıma söz veriyorum. #tr ekibi de çok aktif ve soru sormaktan, içerik üretip paylaşım yapmaktan çekinmeyin. Sevgiyle kalın...


Crazygirl777

Herkese merhaba çok güzel bir soru olmuş ben de bu soruya sevgi ile cevaplamak istiyorum. Öncelikle yeni gelen arkadaşlarımıza hoşgeldiniz diyorum. iyi ki bu platformu tercih ettiniz. 🤗🤗Onlara buradan verebileceğim en güzel öneri yenilik içeren güzel paylaşımlar yapmaları ve içeriklerini güzel seçmeleri. İnanıyorum ki hepsi çok güzel paylaşımlar yapacaklar. paylaşımlarını sabırsızlıkla bekliyorum.Bu platformda gerçekten emek harcayıp ve sabırla emeklerinin karşılığının verilmesini beklemelerini tavsiye ediyorum. Çünkü hepimiz, Burada bulunan bütün yazar arkadaşlarımız çok güzel yazılar yazmakta ve en önemlisi sabırla bu yazıların karşılığını almayı beklemektedir. İnanıyorum ki çok güzel içerik ürettikleri zaman çok güzel de karşılığını alacaklardır.ben inanıyorum ki Burada bulunan bütün yazar arkadaşlarım yeni gelen arkadaşlarımızı güzel bir şekilde karşılayıp onlara da destek olacaklar.Bende kendi adıma bu platformda olan bütün arkadaşlarımın yanında olacağım. Şimdiden hepinize Hive de başarılı yıllar diliyorum 🌟


Baycan

Herkese merhaba arkadaşlar. Öncelikle @damla arkadaşımıza bu güzel sorusu için teşekkür ederim 🤗.

Hıve ye yeni katılan üyelerimize ilk önerim yazı yazmaktan keyif almalarını ve yazarlarla etkileşimde olarak kendi tanınırlıklarını arttırmalarını öneririm. Çevre ile ne kadar iletişimde olursanız, paylaşımlarınızı alacağınız yorumlar da o kadar çok olacaktır. Eğer burada yazmanın keyfini alırsanız önceliğiniz para olmaktan çıkacaktır. Önceliği para olarak düşünürseniz burada olmaktan keyif alamaz ve yazmayı bırakabilirsiniz.

Çaba ve sabır anahtar kelimeleriniz. Emek verip çabalarsanız bunu başta Allah görür ve Allah hiçbir çabayı karşılıksız bırakmaz. Eninde sonunda sizi keşfeden bir küratör karşınıza çıkarır.

Küratörlerin sizi keşfetmesi için yazılarımıza özen gösterin, markdown kodlarını kullanın. Gezi yazılarınız için cch ve pinmapple topluluklarında yazmanızı tavsiye ederim. Her zaman keyif alarak yazmak önceliğiniz olsun. Ne kadar sık ve kaliteli paylaşımlar yaparsanız o kadar görünür olursunuz. Hayvan dostu olanlar hıvepets topluluğunda yazabilirler.

Yazılarımıza yorum yapanlara siz de yorum yaparsanız güzel etkileşimler alabilirsiniz.

Umarım faydalı olmuştur. Sevgi ile kalın 🤗


Dusunenkalpp

Herkese merhabalar,

Benim bu soruya verebilecek bir cevabım olmadığını düşünüyordum çünkü çok yeniyim bende #tr grubundaki diğer arkadaşların güzel tavsiyelerini okuyarak ilerlemeye çalışıyorum bu yazıyı yazarken @baycan arkadaşımızın yazısını okudum ve çok hoşuma gitti.

Benim acizane önerim bu #hive platformunda tecrübeli olan @baycan @damla @sudefteri @passenger777 @wagner32 @mehmetfix @ahmetay @crazygirl777 @uzercanan @homeopat @Hephaestus @angelnature777 @emrebeyler gibi daha nice ismini sayamadığım değerli arkadaşların değerli önerilerini dikkate alarak sabır ve azim ile ilerleyip birbirimize destek verirsek Hz. Allah elbet karşılığını verecektir hepinize teşekkür ediyorum emeğinize sağlık 🤲☺️


Famil

Salamlar arkadaşlar. Cuma gününüz mübarek olsun inşeAllah. Bende yeni sayılarım. Soru içinde, verilen öneriler içinde her birinize sonsuz teşekkürler ediyorum. Bir kelme yazayım bende soruya cavab gibi olsun. Şu kelimeleri ilk başda kendime de söylüyorum. İlk önce fayda vere bilmelisin ki, karşılığını da ala bilesin. Allah faydalı olanlara bereket verir.


Mukadder

Merhaba arkadaşlar.Cok yeni olduğum dan; Bu etkinliğe bir görüş sunmak için değil etkinliği yapanlara teşekkür etmek için katılıyorum. Bu tarz etkinlikler benim ve benim gibi yeni başlayanlar için güzel bir klavuz. Sizlerin deneyim ve tecrübelerinden faydalanmak çok güzel. Başta bu etkinliği yapan ve yorumlarla katkı sunan arkadaşlara teşekkür ederim. Acemi biri olarak tek söyleyeceğim bu platform için sabır,istikrar ve samimiyet şart bence. Herkese başarılar.


Passenger777

Merhabalar Hive TR ' nin cesur yürekli Arkadaşları, Hive yeni katılan Arkadaşlar; öncelikle hepiniz bu güzel aile topluluğuna Hoşgeldiniz. Artık sizlerde bir blog yazarı oldunuz. Başlangıçta belki yazı yazarken zorlandığınizi hissedebilirsiniz. Ama asla yilmayin ve pes etmeyin. Sabırlı olun. Zamanla göreceksiniz ki; Kalbinizin içinden geçen düşünceler sayfanızda bir Elmas gibi parlayacaktir. Deneyim için gezi ve tanıtım videolarını izleyin. Farklı topluluklarda yazılan her yazıları okumaya çalışın. Size yorum yapan kişilerle etkileşime geçin. Beğendiğiniz ve ilginizi çeken yazıları kendi sayfanız da paylaşın. Yazılarınızı yayınlanmadan önce bir başkasına anlatıyor gibi okuyun ve düzeltmelerinizi yapın. Toplulukların kendi Discord kanalına katılarak gelişen olaylardan haberdar olun. Topluluk Kurotörlerinin paylaşmış oldukları yazılara yorumlar yaparak onları takibe alın. Özellikle gezi yazılarınızı paylaşırken o bölgenin, İçinizde yarattığı duyguları kaleme alin. Görsel güzellikleri benzetme kullanarak anlatmaya çalışın.

Yazınıza puan gelmemesi sizleri asla üzmesin. Yazmaya ve keyif almaya devam edin. Birilerinin sizi fark edeceğini düşünün. Yazdığınız yazıya göre Taglarinizi kullanın. Hive Power gücünüzün artmasını sağlayın. Size destek verenlere teşekkür edin. Unutmayın; artık siz bir blog yazarisiniz. Artık gezdiginiz ve gördüğünüz yerler sizin iş dokümanlarıniz olacaktır. Buralardan nasıl hikâye çıkarabileceğiniz düşünün. İnanıyorum ki; Hep birlikte bu aşamaları atlatip, geleceğin üstün yazarlari arasında yer alacağız. Kendinize çok iyi bakın. Herşey gönlünüzce olsun. Sevgiyle kalın..🙏🤗


Motivationrainn

Herkese merhaba 🤗

Yeni gelen Hive üyelerine öncelikle hoşgeldiniz diyorum. Bu tür sistemlerde daha önce yazı yazmadıysanız ve ilk defa böyle bir sistemle karşılaşıyorsanız zorlanabilirsiniz. Ama acele etmeyin. Birçok şeyi zamanla öğreneceksiniz zaten. Benim hive maceram başlayalı 1 sene oldu. Ben de hala bazı şeyleri bilmiyorum. Tr etiketinden örnek yazılara bakabilirsiniz. Yine yazılardan kullanılan etiketlere bakabilirsiniz. Hive ile ilgili yazılmış birçok yazı var. Oralardan da bilgi edinebilirsiniz. Zamanla öğrenirsiniz. Hepimiz başlangıçta hatalar yaptık. Karalisteye alınmamaya çalışın. Kendi cümlelerinizi kullanın. Arama motorundan aldığınız fotoğrafları kesinlikle belirtin, link ekleyin.

Gelenler tekrar hoşgeldiniz diyorum. Bir de en önemlisi burada samimi olun, insanlarla iletişim kurun. Ne kadar aktifseniz o kadar iyi ilerlersiniz.

Görüşmek üzere 🤗🌸


Oneplanet

Merhaba arkadaşlar,

Hive platformunda üçüncü ayımı bitirmek üzereyim. Platforma yeni katılanlara ya da katılacak olanlara tavsiye verebilecek durumda mıyım emin değilim doğrusu.

Ancak Hive’de paylaşım yapmaya paylaştıktan sonra bu platforma davet ettiğim birkaç kişi oldu. Ama üzülerek söylüyorum ki bunlardan yalnızca bir ya da ikisi düzenli paylaşım yapmaya devam ediyor. Geri kalanların motivasyonlarının kırılmalarındaki en büyük sebebin çabucak para kazanma isteği ve sabırsızlık olduğunu görüyorum. Bu bağlamda yeni katılanlara ilk tavsiyem sabırlı olmaları ve bu platformu yalnızca para kazanabilecekleri bir platform olarak görmemeleri. Bir diğer önemli nokta ise yazı yazmayı sevmek. Hive’de uzun soluklu bir serüven istiyorsanız yazmayı ve hayatınızla ilgili paylaşımlar yapmayı sevmeniz lazım. Son olarak da varsa imkanınız paylaşımlarınızı bilgisayar kullanarak yapın. Ben bu şekilde daha kaliteli içerik oluşturduğumu düşünüyorum. Yorum ya da oylamayı telefon uygulamasıyla yapabilirsiniz. Soru ve bu fırsatı sunduğu için değerli @trliste ekibine teşekkür ediyorum.🌸


Tuçe [Pinkfurby]

Merhabalar. Bir süredir Hive’dayım ve daha öğrenmem gereken bir sürü şey olmasına rağmen başlangıçta gerçekten işime yarayan birkaç şeyden bahsetmek istiyorum. Öncelikle buranın sosyal bir platform olduğunu göz önüne alarak buna göre hareket etmek başlangıçta ya da sonrasında oldukça işe yarayacak bir hamle olacaktır. Diğer Hive kullanıcılarıyla iletişim içinde olmaktan, postlarınıza gelen yorumları karşılıksız bırakmamaktan, hoşunuza giden gönderileri desteklemekten kesinlikle kaçınmayın. Bu sayede bu platformda kendinize bir yer edinmeniz daha hızlı olacaktır. Bunun dışında topluluklara girmek ve de discord kanallarında aktif olmanın da bana çok yararı oldu. Tanıştığım ya da karşılaştığım çoğu kişinin birbirine içtenlikle yardımcı olması ya da buna hevesli olması gerçekten inanılmaz. Hive içerisinde gerek İngilizce gerek Türkçe birçok bilgilendirici makale bulunmakta, platformu araştırıp hakkında bir şeyler öğrenmeye çalışmanın da hesabımızı geliştirmek adına çok yararlı olacağını düşünüyorum. Son olarak da istikrarlı olmanın altını çizeceğim. Düzenli olarak post paylaşmak gerçekten en önemli şeylerden biri. Tıkandığınızı hissettiğinizde toplulukların açmış olduğu yarışmalara göz gezdirebilirsiniz. Bu şekilde hem hesabınızı aktif tutabilir hem de sizinle aynı ilgi alanlarına sahip Hive kullanıcılarıyla tanışabilirsiniz. Umarım tavsiyelerimin birazcık da olsa yeni başlayan arkadaşlara yardımı olur. Emeklerinizin boşa çıkmaması dileğiyle. 💕



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazılardan desteklerini esirgemeyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e teşekkür ederiz. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Ayrıca görseller için @ruen'e, cent delegasyonları için @anadolu'ya, etkinlik organizasyonları için @baycan ve @uzercanan'a ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz. Etkinklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz.


Önceki Etkinliklerimizden...


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency