Hive'ın Hayatımızdaki Yerini Anlattık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #7

Merhaba sevgili dostlar. Bu haftaki soru-cevap etkinliğimizde hepimizi yakından ilgilendiren bir soruyu cevaplarken yine güzel ve renkli anlar yaşadık. Değerli arkadaşımız @videoaddiction 'ın sorusu katılımcılar tarafından çok beğenildi, kendisine buradan bu güzel sorusu için bir kez daha teşekkür ederiz. Ayrıca katılan, emek veren, destek olan, yanımızda olan herkese binlerce kez teşekkürler. Sonraki etkinliğimize hepiniz davetlisiniz. 🌼


Görseller için değerli arkadaşımız @Ruen'e teşekkürler

Videoaddiction Arkadaşımızın Sorusu:


@videoaddiction

Hive'ın günlük hayatınızdaki yeri nedir?


Ve İşte Cevaplarımız...

Princeofbeyhive

Aslında bu sorunun tam olarak cevabını ben de bilmiyorum. Çünkü son 1 yıldır hayatımda bir yerlerde hep Hive var. Sanırım bu sorunun asıl cevabını Hive'ın yokluğunda verebilirim. Ama bugün tahmini bir şey söylecek olursam sanırım benim için önemli bir yeri olduğunu söyleyebilirim. Her şeyden önce burada yazdığım blogları bir günlük niyetiyle yazıyorum. Bu benim psikolojik olarak rahatlamamı ve bazı yüklerimi bırakmamı sağlıyor. Yazdığım yazılardan tabii ki ufak bir gelirim de oluyor. Bu da bir motivasyon kaynağı. Çok sevdiğim bir kullanıcı kazanmak için yazmak ve yazarken kazanmanın farklı şeyler olduğunu söylemişti. Ben şanslıyım ki yazarken kazananlardanım. Bu yüzden ayırdığım zamanın karşılığını da alabiliyorum. Ayrıca burda gerçekten harika yazarlar var. Gazete okur gibi "Bugün kim ne yapmış?" diye bir şeyler okuyup yeni fikirlerle de tanışıyorum. Kısacası burası bazen güncel şeyler okuduğum, bazen içimi döktüğüm bazense güzel anlarımı paylaştığım bir platform. Sanırım benim için burası bir çeşit e-dünya.


Mehmetfix

Trliste etkinlikleri olarak çok güzel sorular geliyor gerçekten. Özellikle Videoaddiction' ın soruları çok beğeniyorum.

2 Yıldır buradayım ve Hive benim hayatımda gerçekten büyük bir yer kaplıyor diyebilirim. Eskiden günde yaklaık 1 saat Hive da bir şeyler yaparken bugünlerde günde neredeyse 5 saat Hive da bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Otobüste okula giderken Ecency ve dBuzz' dan birşeyler okumayı Instagram' da bir şeylere bakmaktan daha çok seviyorum. Uzun zamandır Hive benim için gerçekten çok önemli. Bir gün Hive' da bu kadar uzun zaman geçireceğimi söyleselerdi inanmazdım ama şuan buna ben de çok şaşırıyorum.

Burada bir şeyler yapmayı birilerini desteklemeyi ve yorumlarımla motive etmeyi çok seviyorum. Artık gezdiğim yerlerin ve yaptığım yemeklerin fotoğraflarını çekiyorum ve burada paylaşıyorum. İzlediğim filmler ve okuduğum kitaplar hakkında bir şeyler paylaşmayı seviyorum. Bazen özellikle burada birileriyle bir şeyler paylaşmak için yapıyorum. Birilerinin okuduğunu bilmek gerçekten çok güzel bir his.

Hepimizin buradaki hedeflerimizi gerçekleştirmemiz dileğiyle. 🌼


Oneplanet

Hive yaklaşık bir buçuk aydır hayatımda. Hive’in hayatımdaki yerini şu şekilde versem abartmış olmam sanırım: günlük hayatımda Twitter ve İnstagram kullanmayı çok seviyorum. Sürekli aktifim bu iki platformda. Son iki haftadır Hive/Ecency uygulamasını İnstagramdan daha çok kullandığımı farkettim. Hatta telefon ekranımda bu uygulamayı İnstagramın hemen yanına koydum. Elim ne zaman İnstagrama gitse hemen yana kaydırıp Ecency uygulamasına basıyorum. Biliyorum ki orada okuyacağım bir paylaşımdan daha çok şey öğreneceğim. Uygulamanın ara yüzünü de beğendiğim için orada okuma yapmak hoşuma gidiyor. Bunun dışında benimle birlikte Hive’e katılan iki kardeşim, üç kuzenim ve de iki arkadaşım var. Onlarla Whatsapp grubu üzerinden iletişim kurmaya başladık. Öğrendiğimiz her yeni şeyi buradan paylaşıp destek çıkıyoruz birbirimize. Çektiğim her fotoğrafı Hive’de nasıl değerlendirebilirim diye düşünmeye başladım mesela. Sanıyorum ki önümüzdeki bir yıl içinde Hive’in hayatımdaki yeri artarak devam edecek. Bu anlamlı soru için teşekkürler. Cevaplarken çok eğlendim.


Damla

Hive hayatımın merkezinde, başköşesinde, en önemli yerinde ❤️ Burada olmayı seviyorum, buradaki arkadaşlarımı seviyorum, kendileriyle iletişimde olmaktan çok büyük keyif alıyorum. Son dönemlerde yakaladığımız güzel ortam özellikle beni olumlu etkiliyor.

Kullandığım tek sosyal platform Hive. Diğer sitelerden hiçbirinde kişisel hesabım yok. Sadece iş gereği açtığım hesaplarla bulunuyorum. Çocukluğum forumlarda geçti, ama son dönemlerde artık oralarda da eskisi kadar vakit geçirmediğimi söyleyebilirim. Bu sıralar sadece yazmamanın eksikliğini hissediyorum. Umarım önümüzdeki aylarda bunu telafi edebilirim.

Hive hızla gelişen eşi benzeri olmayan bir platform. Nisan sonrasında çok daha fazla gelişme bizleri bekliyor. Umarım hepimizin beklentileri gerçekleşir ve bu güzel ortamımız uzun yıllar devam eder.


Hephaestus

Dört yılı aşkın süredir HIVE'deyim. Özellikle 2021'in ortalarından sonra HIVE'de hemen hemen hergün aktif olmaya başladım. Bunda @ecency uygulamasının ve Türk Topluluğunda yakalanan ortamın payı büyük diyebilirim. Evet hergün HIVE'ye ve Discord kanalımıza girip ne olmuş diye bakıyorum. HIVE yavaş yavaş tek kullandığım sosyal platform olmaya doğru gidiyor ve günlük hayatımın bir parçası oldu. Zaten diğerleri artık gereksiz geliyordu ve benim gözümde HIVE'den de büyük bir darbe yediler. Başkalarının saçma sapan paylaşımlarına bakıp harcayacağım zamanı HIVE'de harcamak daha mantıklı.

I have been on HIVE for over four years. I have started to be active on HIVE almost every day, especially after mid-2021. I can say that the @ecency application and the ambiamce gained in the Turkish Community have an important role on this. Yes, I use HIVE and our Discord channel every day to see what happened. HIVE has slowly been going to be the only social platform I use and has become a part of my daily life. The other social medias have seemed unnecessary to me anyway, and they got a big impact from HIVE in my sight. It makes more sense to spend time on HIVE rather than looking at other people's nonsense posts on other social medias.


Sudefteri

Herkese merhaba. 🙋🏻‍♀️

Hive, evimdeki odalardan biriymiş gibi geliyor bana. Bazen orada sevdiklerimi ağırlıyor, onlara en beğendiğim tatlardan ikram ediyorum. Bir demlik açık ve şekersiz çay ne zaman bitivermiş anlamıyorum bile. Muhabbet ederken saatler duruyor adeta..

O gezdiği gördüğü yerleri sanki tekrar tekrar yaşıyormuş gibi anlatırken dinliyor ve kafamda canlandırıyorum; bir gün oralara yolum düşerse onun gittiği yerlere onun gözünden de bakabilmek için.
Bazen eskici yanımız tutuyor ve çocukluğumuzdan beri biriktirmeye çalıştığımız koleksiyonlarımızdan bahsediyoruz birbirimize. O an çekmecemden bir kutu çıkarıyor ve sergiliyorum o nadide eşyaları. Sanki yılların yaşanmışlığı gözlerimin önünde duruyor.

Aynı filmi izliyor ve o unutulmaz sahnesinde korkuyu iliklerimize kadar yaşıyoruz gecenin bir yarısında. Sonra kendimize gelebilmek için Harry Potter | Felsefe Taşı'na bakıyoruz bilmem kaçıncı kez ama olsun. :)
Kitaplığımda yıllardır duran ve yüzüne bakmadığım kitabı, arkadaşımın ballandıra ballandıra anlatmasından sonra okumak istiyorum. Okuyorum da. Burası sayesinde kıymet vermediğimiz nice şey değer buluyor bildiğimiz veya bilmediğimiz ellerde. O yüzden yazdığımız küçük bir yorumla bile bunu hissettirmeliyiz öyle değil mi? (Kamu Spotu) 🙆‍♀️

Daha anlatacak çok şey vardır belki de hiçbir şey. Kısaca burası benim için çok özel. Sevdiğim arkadaşlarımla aramızda uzak mesafeler olsa da onları yanımda hissedebiliyorum. Rüyalarımda da görüyorum, tanıyorum anonim olanları bile. :D (o sahte gülme emojilerinden değil sahici olandan bu :D )


Motivationrainn

Herkese merhaba 🤗 Daha önce de söylediğim gibi benim yeni favori sosyal medyam. Telefonu elime aldığımda artık ilk instagramı değil hiveı kontrol ediyorum. Yeni paylaşımlara bakıyorum. Her yazıyı okumaya çalışıyorum. Paylaşım yapmak için gün içinde fotoğraf çekiyorum. Güzel bir şey gördüğümde bunu hiveda paylaşırım diye düşünerek fotoğraf çekiyorum. Burada tanıştığım arkadaşlarım oldu. O yüzden benim günlük yaşamımda fazlaca yer kaplamaya başladı bu platform.

Soru için teşekkürler. 🤗🌸


Dusunenkalpp

Yoğunluktan giremediğim zaman diliminde şuan çok güzel sorular ve yazılar okuyorum hive benim için kendimi geliştirebileceğim,başkalarına faydalı olabileceğim en önemlisi tarihe not düşebileceğim günlük hayatımda olması gereken bir platform olarak günlük hayatımdaki yerini aldı.

Diğer platformların aksine çok farklı konularda çok farklı bakış açılarına sahip yazıları okuma fırsatı buluyorum ve burada zamanımı boşa harcamadığımı hissediyorum.

Burada türk topluluğunun daha da güçlenmesini canı gönülden temenni ediyorum.

Yazma fırsatı sunan siz değerli arkadaşlara saygi ve hürmetlerimi sunuyorum. ☺️


Passenger777

Hive hayatıma girdiği andan itibaren kendimde değişiklikler görebiliyorum. Hive platforma vakit ayırmak hoşuma gidiyor ve keyif alıyorum. Yazi yazmak için düşündükçe araştırıyor okuyur ve geziyorum. Böylelikle kendimi de geliştirdigimi düşünüyorum. Yeni bilgiler öğrenmek, yeni yerler görmek, yöresel yeni lezzetler tatmak, hayatımın bir parçası olmaya başladı diyebilirim. Bilgisayarımdaki kendi işlerimi hallettikten sonra Hive bloga gezintiye çıkıyorum. Gelen mesajları okumak, yazılara bakmak, yorumları incelemek beni açıkçası heyecanlandırıyor. Kendimi büyük bir ailenin içinde yolculuğa cıkmış gibi hissediyorum. Görevlerimin olduğumu düşünüyorum. Yakınımdaki dostlarımın hayata olan bakış açılarını izliyorum. Edindiğim bilgiler Bana hayatımda bir nebze de olsa tecrübe ve deneyim katacağını hissediyorum. Yeri geldiğin de anlatılanları okudukça eksiklerimi görebiliyorum. Platformu profesyonel bir şekilde akıllıca kullananları takdirle izliyorum. Kısacası Hive benim gündelik hayatımın en değerli zaman dilimini oluşturuyor diyebilirim.. Herkese sevgi ve saygılarımı sunarım. Güzel soru içinde Teşekkür ederim..🙂🖐🤗


İpexito

Hive, her gün kullandığım bir uygulama haline geldi. Her gün eeenn az yarım saatimi buraya harcıyorum post hazırlarken bu süre daha da artıyor tabi ki. Bazen hiç tanımadığım insanların, tanımadığım kültürlerinden bir şeyler öğreniyorum. Bazen arkadaşlarımın yaptığı şeylere/hayatlarına tanık oluyorum. Burası güzel bir sosyalleşme platformu aynı zamanda. Olabildiğince daha çok post okuyup yorum yapmaya çalışıyorum, oy vererek destek olmak istiyorum aynı zamanda bende güzel şeyler üretip buraya fayda katmaya çalışıyorum. Umarım uzun yıllar burada serüvenim devam eder 😊

Hive has become an app that I use every day. I spend at least half an hour here every day, of course, this time is increasing while preparing a post. Sometimes I learn from people I don't know, from cultures I don't know. Sometimes I witness the lives of my friends. This is also a good socializing platform. I try to read and comment on as many posts as possible, I want to support by voting, at the same time I try to produce good things and add benefits here. I hope my adventure continues here for many years 😊



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazılardan her daim desteklerini esirgemeyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses


Önceki Etkinliklerimizden...


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency