Tek bir tür yiyecek hakkımız olsaydı... - Trliste'miz Soru-Cevap Etkinliği #32

Merhabalar sevgili Hive TR ailesi. Soru cevap etkinliklerimiz tüm hızıyla sürüyor. Son etkinliğimizde @mukadder arkadaşımızın sorusunu cevaplarken ve gelen cevapları okurken eğlenceli anlar yaşadık. Katılan, emek veren ve destek olan herkese teşekkür ederiz. Etkinliklerimiz devam edecek. Katılmak isteyen herkesi Hive Türkiye sunucusuna bekleriz. 🌼

Bu güzel fotoğraf için @flsfserkan arkadaşımıza teşekkürler.

Mukadder Arkadaşımızın Sorusu


@mukadder

Dünyanın sonuna kadar sadece tek bir tür yiyecek hakkın olsa ne seçerdin? Neden onu seçerdin?


Ve İşte Cevaplarımız...

sezermehmet

Herkese merhaba, günaydın. 🌞 Bu soru gerçekten çok zor bir soru olmuş @mukadder arkadaşımıza bu zor sorusu için teşekkür ediyorum. Dünyanın sonuna kadar tek bir yiyecek hakkım olsa galiba tantuni yemek isterdim. 😂 Bunu seçmemde Mersinli olmam ve tantuniyi çok sevmem var galiba. Bunun yanı sıra tantuni de ekmek olması doymam için, et olması protein ihtiyacım için, içerisinde domates, soğan, maydonoz olması da diğer vitaminleri almam için mükemmel bir yiyecek olurdu. 😃 Kısacası tantuniyi çok sevmem ve faydaları çok olduğu için ben tantuniyi seçerdim. Ama Tabiki bu kadar sevdiğim şeyi tek bir yiyecek olarak ömür boyu yersem bıkarım gibi geliyor. 😅 Herkese tantuni yemesi için de tavsiyede bulunayım mükemmel bir yiyecek. 👍😊


Incubus

Beni bilenler bilir çok fazla et yemeyi sevmem. Ancak bu soruya cevabım Adana Kebap olurdu. Ama porsiyon olarak mezeleriyle birlikte olmalı. İşte o zaman hem karnım her seferinde çok iyi doyar hem de çeşit çeşit mezeleriyle ihtiyacım olan diğer besinleri de alırım. Herkese afiyet olsun 😋


archatlas

Çok zor bir soru gibi dursa da bence herkesin direkt cevabi vardır. benim cevabim kuru fasulye olurdu. Etli olursa daha iyi olur ama etsiz de olsa yine tercihimi kuru fasulyeden yana kullanırım. Pilav ile çok güzel bir birliktelikleri var bence ayırmamak lazım bu arada 🙂


mehmetfix

Tavuk seçerdim tabii ki de. Ama biraz daha fazla tarif olacaksa o zaman kesinlikle tavuk ile çok fazla tarif yapabilirim ve yiyebilirim. 😋

Tavuk yemeyi bu kadar çok sevmemin bir tür takıntı olduğunu biliyorum ama hala tavuk yemekten hiç bıkmadım. Küçük yaşlardan beridir tavuk yemeyi seviyorum ve hiçbir zaman tam olarak bıkmadım. Hatırlıyorum da üniversiteye ilk başlayacağım zamanlarda artık orada yiyemeyeceğimi düşündüğüm için bir hafta boyunca her gün tavuk yemiştim. 😂

Özellikle bol baharatlı yapılan ve uzun süre fırında pişirilen tavukları daha çok severim. Ayrıca yaklaşık yarım gün marine edilip pişirilen tavuk çok daha lezzetli olur bence. 😄


doganhilal

Yiyeceklerle ilgili sorulara ve cevaplara bayılıyorum yemek yemeyi çok seven biriyim, çok da fazla yemek seçtiğimi düşünmüyorum yani birkaç malzemeli yemek dışında (onları da daha önceden değişik sebeplerden ötürü tiksindiğim için yiyemiyorum) neredeyse her şeyi yiyebilirim. Ancak özellikle kırmızı et olan her türlü yemeği severek hatta bayılarak yerim 😋👌🏻🥰(sakatatlar hariç). Bu soruya çok zor seçim yapıp, cevap verecek olursam köfte demek istiyorum. Tabii ki büyükbaş etinden olacak 😅 bu şekilde köfteyi sonsuza kadar tüketebilirim yanında bol soğanlı salata ve içecek olarak da ayran olursa gerçekten sonsuza kadar yiyebilirim 😅✨👌🏻👌🏻👌🏻 köfte kraldır kalan yiyecekler askerleridir😅🧆👑🪖💂💂‍♂️


Tuçe [Pinkfurby]

Öncelikle dünyanın sonuna kadar tek bir yiyecek yiyebileceğimi hiç ama hiç sanmıyorum ama bir şey seçmek zorundaysam sanırım tercihimi patatesten yana kullanacağım. Ne demiş ünlü bilir (!) Lee Know (Lee Minho) 😂
"Patates bir sihirbaz
Patates haşlanabilir
Patates buharda pişirilebilir
Veya patates cipsi olabilir
Patates bir sihirbaz
Patatesi seviyorum."

(credit) 🤗


flsfserkan

Merhaba arkadaşlar.

Yine çok değişik ve ilgi çekici bir soru 😊

Değişik düşüncelere yönlendiren bu güzel soru için @mukadder 'e teşekkür ederim.

Dünyanın sonuna kadar tek bir yiyecek seçeçek olsam sanırım bu Mercimek çorbası olurdu. Katı yiyeceklerin sürekli tek başına yenemeyeceğini düşünecek olursam. Bir çorbanın her zaman bana destek olabileceğini düşünebilirim. Bu çorbanın da en sevdiğim çeşidi olan Mercimek Çorbası olmasını isterdim.


baycan

Bu soruya tek kelime ile lahmacun derdim. Hem de hergün her öğün yiyebilirim. Antalya da bulunan bir lahmacuncu var. O kadar lezzetli yapıyor ki her yediğimde lezzetine bayılıyorum. 😋😋 Sadece o lahmacuncudan hergün lahmacun yiyebilirim. İç malzemesi bol. Pidesi yumuşacık. Anlatırken bile canım istedi.🤗 akşama lahmacun yemem lazım 😋😋 Bu lezzetli soru için @mukadder e teşekkür ederim 🥰


motivationrainn

Herkese merhaba.

Güzel bir soru olmuş. Benim cevabım da belli aslında. Tek bir yiyecek seçebiliyor olsam sağlığımın tehlikeye girmeyeceğine garanti verilirse hamburger menü seçerdim. Ama sadece hamburger değil. Menüsüyle izin vermeleri lazım. Bir de tabi marka Burger King olmalı. En sevdiğim menü onlarınki.

Her zaman big king menü alırım ve patatesini çok açsam büyük boy seçerim. Yanında kola ya da ice tea olabilir farketmez. Yazarken çok canım çekti. Mayonezini vermeleri gerekiyor tabi ki. Mayonezsiz asla. Menü sonuçta bu 😄

Cevabım hamburger menü 🍔🍟🥤


mukadder

Herkese merhaba. Etkinliğe katılan ve emek veren herkese çok teşekkür ederim. Yemek benim kırmızı çizgim. Günlerce aç kalabilirim ama sevmediğim yemeği yiyemem. Ben hayatım boyunca bıkmadan sanırım İşli köfte yerim. Her gün her öğün yiyebilirim.


akkann

Bu soruyu görünce aklıma ilk gelen et şiş oldu. Biraz yağlı ve iyi pişmiş olanından 🙂 Ama hayatımın sonuna kadar yemem gereken bir şey olduğu için mantıklı bir seçim yapmam gerekiyor. Vücudumun ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap veren bir şey olmalı. O nedenle gönlümdekini seçemiyorum. Cevabım, sebzeli bir et yemeği. 🙂


passenger777

Herkese Merhaba değişik ve farklı bir soruyu cevaplıyor olmak çok güzel. Hayatım boyunca tek bir yiyecek ile devam edecek olursam eğer, anında pişirebileceğim her zaman ulaşabileceğim bir yemek olmalı diye düşündüm. O yüzden galiba balık derdim. Denizden çıkan ne olursa yerim diyebilirim. Bu mantıkla hareket ederek balık diyorum.


baboz

Merhaba arkadaşlar!

Bu soru bana önce ıssız bir adayı hatırlattı. Sonsuza dek yiyebileceğim bir çeşit yemekle dolu, ıssız bir ada. Benim tercihim sanırım pilav üstü kuru olurdu. Pilav içinse çeltik lazım. Çeltik için, çeltik tarlası. Çeltik tarlası ile kaplı bir ada ıssız olmaz. Sivri sineklerle dolu olur. 😂 Bu durumda, sadece yemek halinde olacaksa kuru-pilav. Yok ham maddesi ile olacaksa, kuzu eti. Çünkü, kuzularla dolu bir ada, biraz kokar ama en azından kuzularla vakit geçirilebilir. 😂


wagner32

Herkese merhaba, bu garip ve eğlenceli sorusu için @mukadder arkadaşımıza teşekkür ederim. Dünyanın sonuna kadar sadece bir yiyecek seçme hakkım olsaydı sanırım bu kırmızı et olurdu. Hem sağlık açısından yararlı olduğunu düşünüyorum hem de ömrümün sonuna kadar vücudumun çoğu ihtiyacını karşılayacağını düşünüyorum. Önceki çağlarda insanların sadece et yediklerinden(en azından pişirerek) yola çıkarak kendimce bu kanıya vardım. Tabi alternatif olarak tavuk ve balık etleri de düşünülebilir. Neyse bu soru beni kararsızlıklara sürüklüyor. Yemek konusunda kararsız kalmak istemiyorum. Ve soruyu tokken cevaplamak garip geldi. Sanırım açken bu soruya daha yaratıcı cevaplar verebilirdim. 😂 Herkese afiyet olsun. 🙂


mttok

Bu soru aslında beni düşündürdü. Kendi dendime sordum.Tek bir yemekle hayat geçerim diye yani biraz düşündükçe çok zor bir durum olurdu. 😅
Ama yine bir yemek seçecek olursam içli köfteyi seçerdim.
Bu soru için @mukadder arkadaşımıza teşekkür ediyorum .


dusunenkalpp

Herkese merhaba çok güzel etkinlikler yapılmış benim bu soruya cevabım bir yemek hakkım olsa orman kebabı olsun isterdim yemek seçen birisi olmadığım için hergün aynı yemeği yiyebilirim soru için teşekkürler @mukadder


ahmetay

Merhabalar. Uzunca bir aradan sonra bir etkinlik sorusuna cevap yazıyorum. Belki bundan sonra biraz daha fazla burada olabilirim. Dünyanın sonuna kadar tek bir tür yiyecek hakkım olsaydı mutlaka bulguru seçerdim. Çünkü sabah bulgur çorbası, öğlen kısır, akşam da bulgur pilavı yiyebilirim. 😀
Bu etkinlikte emeği olan herkese teşekkürler.


muratkbesiroglu

Tercihimi fırında sebzeli balıktan yana kullanmak istiyorum. Balık yemekten sıkılmam gibime geliyor. Hem de sağlıklı. Yanında bir dilim ekmek yeme hakkım olursa iyi olur. Olmazsa canınız sağ olsun. 😃


snlbaskurt

Merhabalar. Öncelikle bu soruda seçim yapmamın oldukça zor olduğunu söylemeliyim. Benim sadece bir yemek seçme hakkım olsa sanırım İskender seçerdim. İçeriğinde yoğurt, pide domates ve biber olması iskenderden bıkmamamı sağlar diye düşünüyorum. Hem tavuk halinin de yapılıyor olması kelime oyunuyla yemek çeşitimi 2’ye çıkartırdı 😀


sudefteri

Herkese merhaba. 🙋‍♀️

Küçükken sevdiğim bir şeyi yerken 'Bundan şu kadar olsa yiyebilirim' derdim. Sonra bu görüşümden vazgeçsem de bu renkli soruya cevap verebilmek için biraz düşündüm. 🙂

Cevizi severim ve galiba her gün yiyebilirim. Peynir ve yoğurdu da sevdiğim için sadece onlarla da beslenebilirim. Ama yemek olarak söyleyebileceğim iki şey var; biri makarna. :) Her türlü sosla ve değişik tariflerle her gün bıkmadan yiyebilirim sanırım. Diğeri de tam bir mevlid menüsü olan nohutlu pilav üstü tavuk + ayran. :p


uzercanan

Merhaba 🥰

Ne severim vazgeçemediğim yemek nedir diye düşünürken zorlandım. Nedenine gelince ben sevdiklerimi değilde sevmediğim yemekleri sayabilirim. Hatta aileme sorduklarinda benim sevmediğim yemekleri kolaylıkla sayarlar 😂

Ama vazgeçemediğim seylerde var bunların basinda. Peynir özelliklede Ezine peynirini çok severim ama yemek olarak son yıllardaki favorim Patlıcan Tava.. Benim için ana yemekler önemli değildir, meze çeşitleri vazgeçilmezim.. 😋😋


İpexito

Herkese merhaba, gelen yanıtlara göz attım ve hepsi birbirinden mantıklı cevaplar. Patates ve Köfte yanıtları güzelmiş ama ben Salata ve Pizza arasında kaldım. Büyük ihtimalle Pizzayı seçerdim çünkü malzemesi her zaman değiştirilerek tüketilebilecek bir yiyecek. O yüzden cevabım Pizzza 🍕


benyamin

Herkese merhaba sanirim ben tek bir tur yiyecek hakkim olsa patates kizartmasi derdim cunku asiri seviyorum hatta bir dukkanda calistigim zamanlar lokanta da yemek yiyorduk ve ben 1 hafta boyunca her oglen kizartma yedim lokanta sahibi sana kizartma vermiyorum baska yemek yiyeceksin demisti sanirim az bagimlisiyim😀😀😀


bilgin70

Herkese merhaba, iyi akşamlar. Çok farklı ve güzel bir soru olmuş. Bu soruya cevabım sanırım etli yemekler olurdu. Çünkü türü farketmeksizin bütün etli yemekleri seviyorum. Kahvaltıda ciğer, öğlen orman kebabı akşam öğününde ise güveç hiç fena olmazdı. İçecek türü soruya eklenmemiş ama yine de böyle bi hakkım olsa kesinlikle çayı tercih ederdim 🙂

Soru için @mukadder arkadaşa teşekkürler



Teşekkür ederiz...

Görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
,
uzercanan
ve
sudefteri
'ne, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
emrebeyler
,
deathwing
,
muratkbesiroglu
,
ahmetay
,
stellify
,
passenger777
,
videoaddiction
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
trouvaille
,
crazygirl777
,
angelnature777
,
princeofbeyhive
,
motivationrainn
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kirazay
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
fetch
,
zeynos
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
dolunay18
,
ezgicop
,
gokturk70
,
crysis
,
bilginhilal
,
bilginselcuk
,
snlbaskurt
,
sezermehmet
,
canser
,
archatlas
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz. 🌼


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency