En Sevdiğimiz Film Sahnesinden Bahsettik - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #22

Merhabalar arkadaşlar. Trliste soru-cevap etkinliğimizde bu kez @mukadder arkadaşımızın eğlenceli sorusunu cevapladık. Kendisine bu güzel soru için teşekkür ederiz. Etkinliklerimiz devam ediyor, katılmak isteyen arkadaşlarımızı Hive Türkiye sunucumuza bekleriz.

Mukadder Arkadaşımızın Sorusu


@mukadder

Bu zamana kadar izlediğiniz en sevdiğiniz ya da en etkileyici film sahnesi hangisidir?


Ve İşte Cevaplarımız...

tuba777

Titanic ve yeşil yol bugüne kadar beni etkileyen en iyi iki film,yeşil yoldaki en etkilendiğim sahne John coffey nin patron tüm dünyada olup biten bütün kötülükleri hissetmek beni çok yoruyor demesi,ayrıca iki küçük kız çocuğuna kötülük yapan bir katilin iki kardeşin birbirine olan sevgisini kullanması bu sahnede ağlamıştım.Titanictede sevdiği kişi için donarak ölmesi ve halen titanicin müziği beni etkiler.


bilginhilal

İyi akşamlar arkadaşlar 😊 Bu soru çok hoşuma gitti gerçekten film izlemeyi çok seven birisi olarak hangi filmi yazacağımı bilemedim ödül almış çoğu filmi de izlemişimdir. Sorusu için @mukadder arkadaşımada teşekkürler 😊Aslında daha çok pisikolojik filmler izlemeyi seven biriyim ancak bu soruya cevabım DiCaprio'nun Hug Glass rolünü canlandırdığı The Reverant filminde çok ağır yaralanan başrolün çok ilginç ve kahramansı şekilde hayata tutunmasıydı.

Tuçe [Pinkfurby]

Herkese merhaba. Öncelikle film gecelerimizi şenlendirecek bir soru sorduğu için @mukadder ‘e teşekkür ediyorum. Film izlemeyi çok severim. Hangi filmi yazsam diye düşündüğümde aklıma ilk gelen film izlememin üzerinden on yıldan fazla geçmesine rağmen üzerimdeki etkisini asla yitirmeyen, Will Smith’in kendi oğluyla birlikte oynadığı ve gerçek bir hayat hikayesine dayanan Umudunu Kaybetme (The Pursuit of Happyness) oldu. Aslında filmin tamamı oldukça etkileyici sahnelere sahip. Ancak Will Smith’in oğluyla beraber umumi tuvalette uyumak zorunda kaldığı sahne aklımdan hiç silinmiyor. Will Smithle birlikte ben de ağlamıştım. Filmi izlemediyseniz izlemenizi şiddetle öneririm. Vakit ayırdığınız için hiç pişman olmayacaksınız. 😊

princeofbeyhive

Neden bilmiyorum ama Titanic filminin bende yeri çok ayrı. Birçok sahnesini çok severek izledim. Ama son sahnelerden biri bence çok yaralayıcıydı. "Bende bir resmi bile yok. O sadece hafızamda." Bu sahne benim için çok özel ve anlamlı. Bu yüzden benim için en etkileyici sahne bu. Ölümsüz bir aşkla geçen bir ömür. Bu aşka sadık kalmak da ayrı bir mesele.

sezermehmet

İyi akşamlar. Romantik-komedi filmi olan Hint yapımı Barfii filmini izlerken en çok zevk aldığım dizilerin başında geliyor. Film engelli birinin aşk hikayesini anlatıyordu. Doğuştan konuşamıyordu sonra bir kıza aşık oluyor sağlık açısından iyi olan birine sonra o kız hem konuşamıyor diye hem de engelli diye ondan ayrılıyor. Daha sonra takıştığı engelli kız gerçekten değer verdiği için onunla evlendi. İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim. 😊

akkann

Merhaba arkadaşlar,

Film arşivi çok geniş olan biri olarak beni çok zorlaması gereken bir soruydu. Ama ilk aklıma geleni yazarak bu durumdan kurtulacağım. İlk aklıma gelen, bilinçaltımın derinliklerinden çıkıp geldiği için cevabımım doğru olacağına inanıyorum.

2011 yapımı "One Day"
Filmin beni en çok etkileyen sahnesi şuydu: Yıllarca çapkınlık yapan, yanlış seçimler yapan adam en sonunda gerçek aşkıyla sonsuza kadar yaşamaya karar verir. Bu karardan sonra hayatının en mutlu günleri başlar. Ama bu kez de kader izin vermez. Geç kaldığı aşkını elim bir kaza sonucu kaybeder...

Çok satan bir kitaptan uyarlanmış bu film gerçek aşk, seçimler ve hayatla ilgili çok şey fısıldar bana. Her hatırladığımda aynı hüznü tekrar yaşatmayı başarır.


İpexito

Merhabalar, ben çoook fazla dizi-film izleyen biri olarak bu soruya tek bir cevap veremeyeceğim. Marvel'ın süper kahraman filmlerini çok severim ve oradaki manyak dövüş sahneleri, aksiyon sahneleri benim çok keyif aldığım sahnelerdendir. Ayrıca dizilerden de Sherlock en sevdiğimdir ve 2. sezon 1. bölümde yer alan, " o kadın" ile olan sahnesi çok güzeldir. Sherlock, kendine düşmanlık eden ama aynı zamanda Sherlock'a aşık olan kadının telefonunun şifresini çözer ve ekranda " I AM SHER LOCKED" yazısı çıkar. Çok iyi sahne ve aynı bölümün son sahnesinde yine o kadını ölümden kurtarılma anında, tam kadın öldürüldü zannedilirken, Sherlock'un o bölüm, kadın tarafından değiştirilen mesaj sesi duyulur ve Sherlock oradadır ve kadını kurtarır.

flsfserkan

Merhaba arkadaşlar. Benim keyifle izlediğim ve etkilendiğim filmlerden bir tanesi 2012 yapımı macera ve dram içeren "Pi'nin yaşamı olmuştur. Bu filmi 2014 yılında izlemiştim. Aradan yıllar geçmesine rağmen hala sahneleri zihnimde canlanıyor. Filmin ana karakteri olan Pi'nin dini olarak bir arayışa girmesi ve tabularını yıkmasıyla başlayıp, hayvanları taşıyan geminin batması üzerine bir teknede kaplanla başbaşa kalıp canı pasına kaplanı kurtarması daha sonra kaplanın aç kalmasına rağmen onu yememesi ile devam edip karaya çıktıktan sonra kaplanın dönüp Pi'ye son kez bakıp yanından ayrılması ile son bulan bir filmdi. Bu soru sayesinde tekrar aklıma geldi bu film tekrar izleyeceğim. Bunu sağlayan @mukadder 'e teşekkür ederim.

baboz

Herkese merhaba! Aslında çok sevdiğim ve katılmak istediğim @trliste etkinliklerinin, son ikisine katılamadım. Çünkü güzel sorulara, orijinal ve kendimi tam anlamıyla ifade edebileceğim cevaplar yazacak kadar vaktim yoktu. Bu sorulara alelade cevap vermek saygısızlığındansa cevap vermemeyi tercih ettim. Bugünkü soruya gelince; öncelikle ben bu soruya, iki cevap vermek istiyorum. Bir tane yabancı bir filmde, bir tane de Türk yapımı bir filmde geçen birer sahneden bahsedeceğim.

Yabacı film; Snatch (Kapışma). Bu filmin başrollerinden birisi, Brad Pitt, yani benim en sevdiğim oyunculardan birisi. Hatta bu filmi de internete Brad Pitt filmleri yazıp öyle bulup izlemiştim. 😂 Bu filmde benim en sevdiğim sahne, Brad Pitt’in boks yaptığı ve bu boks sahnelerinden birisinde, kamera yavaş çekimde Brad Pitt’i çekerken, dış ses güzel bir aksan ve ses tonuyla “ vücudundaki ilginç dövmeleriyle, bu çıplak çingene..” diye başladığı bir konuşma yapıyor. Benim en sevdiğim film sahnelerinden birisi bu.

Türk yapımı olan film; Yazı-Tura. Bu filmin başrollerinde de gene benim en sevdiğim oyunculardan, Kenan İmirzalıoğlu ve Olgun Şimşek var. Bu filmde en sevdiğim sahne ise, Olgun Şimşek’in askerde yaralanıp, bir bacağını kaybedip, protez bacakla, köyüne döndükten sonra, köydeki meyhanede arkadaşıyla rakı içerken, bacağını kaybettiği olayı anlatması, buradaki sahne geçişleriyle, dramatik müzik ve Olgun Şimşek’in mükemmel oyunculuğunu gösterip, gerçekçi bir şive ve etkileyici ses tonuyla, olayları birbirine bağlaması.

Ben de şimdi bu soruyu cevaplarken, kendimle ilgili bir şey fark ettim. 😂 Ben, hareketten daha çok durum seviyorum. Olayların ilerlediği değil, anlatıldığı, tabii ki güzel bir üslup ve tarzda, anlatıcının ses tonu, müzik ve anlatılan hikayedeki etkileyici betimlemelerin olması çok önemli. Kendimle ilgili aydınlanmamı sağlayan, bu soruyu soran @mukadder e teşekkür ediyorum.


bilginselcuk

İyi akşamlar herkese 🖐🏼 film izlemeyi çok seven birisi olarak iş hayatına başladığımdan beri bu etkinliğe pek vakit ayıramıyorum ancak boş bulduğum vakitlerde izlemeye çalışıyorum. Benim izleyipte etkilendiğim film Amores Perros filmi konusu çok ilginç gelmişti olay örgüsü biraz karışık olsada konusu ve oyuncuları çok kaliteliydi. Bu sorusu için @mukadder arkadaşa çok teşekkür ederim. Hoşçakalın 😊🖐🏼

mttok

Merhaba Film izlemeyi bende çok seviyorum.Onun için bu soruyu okurken hangi filmi yazacağımı karar veremedim doğrusu. Bilimkurgu filmleri benim için ayrı bir yere sahip.Onula birlikte fantastik seriler de çok hoşuma gidiyor.Hobbit serisini defalarca izledim.Her izlediğimde aynı zevki aldım doğrusu.Hala arada sırada açar izlerim. Bu soruyu sorduğu için @mukadder arkadaşımıza teşekkür ederim.

Hephaestus

Bu soruya birkac filmden ornek verebilirim ama en sevdigimi soylemek gerekirse Terminator 2 filmindeki sahneler diyebilirim. O sahnelerden bir tanesi Arnold ve T-1000'in Galleria'da karsilasmadan once Arnold'un gullerin icinden pompali silahini cikartip gulleri ezdigi sahne. Daha sonra John Connor'un Arnold ve T-1000 arasinda kalip Arnold'un "Get Down" demesiyle baslayan seri pompali atislarla T-1000'i bir sureligine yere sermesi.

sudefteri

Herkese merhaba. 🙋🏻‍♀️

Bu soruyu okuduğumda aklıma onlarca film sahnesi hücum etti, hatta beni yakından tanıyanlar 'Harry Potter'dan bir bölümü anlatacak' demiş bile olabilir. Ama hayır. Beni en çok etkileyenin, bir taze fasulye yeme sahnesi olduğunu üzülerek itiraf etmek durumundayım. 🙆‍♀️

Çocukken sebze ile pek aram yoktu, ta ki 1975 yapımı "Bitirimler Sınıfı" filminde gördüğüm o sahneye dek.

Filmde Sezercik, gelen her öğretmene kötü şakalar yaparak onların okuldan ayrılmasına neden olan yaramaz bir öğrencidir. Bu kez sert kayaya çarpar. Yeni öğretmen olan Perihan Savaş hep bir adım önündedir. Sezercik, başka bir öğretmene zarar vermek üzereyken yakayı ele verir ve bir günlük hücre cezası alır. Ama pamuk kalpli Zehra Anne, yani Adile Naşit ona her zamanki gibi acır ve kendi odasına alıp yemek hazırlar.

Tam o esnada Perihan Savaş kapıda belirir. Bir tencere taze fasulyeyi Sezercik'e baka baka çatalla öyle iştahlı yer ki filmi her izleyişimde, -şu an da dahil- Sezercik gibi hissediyorum kendimi. 🙊

Tencerenin dibini bulan Perihan Savaş kinayeli bir bakış fırlattıktan sonra "Bu yemeğin tadını hiç unutmicam." deyip gider ama sanki benim gibi birçok kişi de o sahnede takılı kalır. Şu anda en sevdiğim yemek cevabına, bu filmden sonra taze fasulye diyorum. :)

Not: Bu filmi 33. dakikasından itibaren kaç defa izledim bilmiyorum. Satırlarıma son verirken bir kez daha seyredeceğim ve gecenin bu vaktinde (03.21) Sezercik gibi taze fasulye sayıklayacağım. 🙈


alişengül

Merhaba arkadaşlar film denince aklıma ilk Jason statham geliyor. Ben aksiyon ve bilim kurgu filmlerini daha çok seviyorum. Jason Statham'ın başrol aldığı filmlerde aksiyon filmi olduğu için benim çok hoşuma gidiyor. Bu adam rolünü gerçekten çok başarılı oynuyor. Bana izlerken sanki kendim o olayın içindeymişim gibi hissettiriyor. En sevdiğim filmine gelecek olursakta ölüm yarışı diyebilirim. Bu güzel soru için @mukadder arkadaşıma teşekkür ederim

Incubus

Bu aralar çok film izleyemiyorum ama eskiden çok güzel filmler izlerdim. Beni en çok etkileyen sahne deyince aklıma Yeşil Yol filminde Coffey'in ışığı kapatma patron korkuyorum dediği sahne geliyor. Oldukça duygulandığımı hatırlıyorum. İzlediğim en iyi 3 filmden biri olarak da rahatlıkla söyleyebilirim. Herkese de tavsiye ederim. @mukadder 'e bu güzel soru için teşekkürler

baycan

Herkese merhaba. Benim de çok etkilendiğim bir film sahnesi var. Yeşil yol dizisini izlemeyen yoktur aranızda. Burada şifa dağıtan kahramanımızın suçsuz yere idam edildiği sahne benim günlerce hafızamdan çıkmamıştı. O sahneyi izlerken çok ağlamıştım. Bir de Titanic filminde aşkı için kendini feda eden başrol oyuncusunun titanik gemisi battığı zaman kendi sevgilisini kurtarıp, , donarak ölüp suların içerisinde kaybolduğu an hiç hafızamdan silinmedi.

mukadder

Bu soruyu önerdiğim de, cevap verirken zorlanacağı mı düşünmemiştim. Cevap yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim. Cevapları okurken tek bir cümle kuruyorum " aa evet. O film de çok güzeldi. o sahne unutulmazdı." burada ki bir çok arkadaşımın filme olan ilgisini görünce Altın Hive Tr sinama Akademi Ödülleri şeklinde bir etkinlik yapabilirmişiz.😁 Soruyu soran biri olarak kendime torpil geçiyorum tekbir sahne seçemiyorum. Bu sene ki Altın Hive tr sinama ödülü *En iyi replik Şeytanın Avukatı -Al pacino ( Tanrının tasvirine) *En iyi klâsik sahne; Kazabilanca -piyona sahnesine *En akılda kalıcı sahne Dövüş Kulübü- Gökdelen de bombaların patladığı son sahne. *En İyi Uzak doğu filmi- Hero' ya gidiyor.

bilgin70

Bu soruya cevap vermekte sanırım zorlanacağım. @mttok gibi bende film izlemeyi çok sevmiyorum. Ama bir çok dizi izledim, özellikle yabancı diziler. (Game of thorones, the walking dead, vikinks, la case de papel vs..) Dolayısıyla bu soruya verebileceğim etkili bir cevap yok ancak her sene düzenli olarak hızlı ve öfkelinin film serisini kesinlikle izlerim. Belki bir çoğunuz izlemişssinizdir. Her sezonu beni ayrı etkiliyor. Filmin başından sonuna kadar aksiyon dolu. Hiç sıkılmadan rahatlıkla izleyebiliyorum 😅 Soruyu soran arkadaşımıza teşekkür ederim

snlbaskurt

Herkese merhaba. Öncelikle soruyu soran @mukadder’e teşekkür ederim. Film izlemeyi çok severim ve bu soru sayesinde izlediğim filmerin birçok sahnesini gözümde canlandırma fırsatım oldu. Ama benim bu güne kadar izleyipte sevdiğim onlarca film oldu onlar arasından herhangi bir seçim yapamayacağım. Fakat beni en çok etkileyen sahne The slience filmindeki Cocuklara tecavuz edildigine dair kanıt bulunduğu halde avukat onlari savunduğu halde o videoları saklamış ve tecavuzculerin kazanmasini saglaması olmuştu. Herkese iyi günler.

dolunay18

Merhaba arkadaşlar. Normalde film seçen biri değilimdir hangi tür film olursa izlerim ama komedi filmi de olursa hayır demem. Bi çok film izlediğim için bu soruya cevap vermek benim için çok zor. Ama ilk aklıma gelen film hızlı ve öfkeli. Soruyu soran @mukadder arkadaşımıza teşekkür ediyorum.

crysishive

İyi Akşamlar Arkadaşlar. Bugün baya bir yoğun gün geçiriyorum ama etkinliğe kısa da olsa bir zaman ayırdım. Ben genelde çok duygusal bir insan değilim ama beni bu yaşıma kadar en etkileyen film; 7. Koğuştaki Mucize oldu. Belli bir sahnesi yok filmin genel anlamda her sahnesi etkileyiciydi. Gerçekten izlemediyseniz tavsiye ederim. Etkinlik ekibine teşekkürler.

ezgicop

Öncelik soruyu soran @mukadder arkadaşımıza teşekkür ederim, ilgimi çeken bir soru olduğu için yanıtlamak istedim. Benim için birçok cevabı olan bir soru ama ben aklıma ilk gelen ve izlemekten sıkılmadığım bir filmi söylemek istedim.( Benim için de Harry Potter 'ın yeri ayrı olarak ) Charlie 'nin Çikolata Fabrikası filminin son sahnesinde ailesinden ayrılmayı kabul ederse o muhteşem çikolata fabrikasında yaşayacak olan çocuğun, hayallerinden vazgeçip ailesini seçmesi. Aslında ailemizin üstünde başka bir şeyin olmadığının güzel bir örneğidir.

motivationrainn

Herkese merhaba. Bu soru için teşekkürler. Benim için kolay bir soru oldu. İzlediğim ve etkilendiğim çok fazla film var. Efsane tüm filmleri sayabilirim ama hep en sevdiğim film olarak bahsettiğim tek bir film var. Inception. Her zaman bunu söylerim. Hala vazgeçilmezim. O kadar güzel ve etkileyici ki. Yazarken bile heyecanlandım 😄

passenger777

Merhaba Arkadaşlar.. 🤗

Bu güzel soru için @mukadder e çok teşekkür ederim. İzlerken çok etkilendiğim dizi ve filmden bahsedeyim. Dizi olarak çok önceden ATV de yayınlanan Bir Istanbul Masalı dizisinde Esma ve Selim'in aşkından çok etkilenmiştim. Başrol deki Mehmet Aslantuğ ailesini de karşısına alarak imkansız olan aşklarını karşılıklı olarak yaşayabilmeleri olmuştur. Selim tüm zorluklara rağmen sevgisinden vazgeçmeyin Esma, nin gönlünü kazanmıştır. Film olarak beni etkileyen sahne ise, 96 saat filmindeki Başrol oyuncusu Liam Neeson' in kızını kurtarmak için vermiş olduğu mücadeledir. Kızı bir çete örgütü tarafından kaçırılan oyuncu, Kendine has yöntemlerle suçluları bulmaya çalışır. Tek Başına verdiği bu mücadele sonunda kızını kurtarır. Bu sahnelerdeki karakter ve sergiledikleri performanslar beni çok etkilemiştir. Hepinize Sevgiler 🤗🙂



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Ayrıca, görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
ve
uzercanan
'a, sorular için
princeofbeyhive
,
passenger777
ve
tuba777
'ye, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
ahmetay
,
stellify
,
sudefteri
,
crazygirl777
,
angelnature777
,
muratkbesiroglu
,
videoaddiction
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
ucmuharfli
,
motivationrainn
,
trouvaille
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kedi
,
kirazay
,
keepcalmandread
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
dogancankilment
,
fetch
,
zoltarian
,
shatargat
,
zeynos
,
famil
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
dolunay18
,
ezgicop
,
kilic60
,
yagmurzamani
,
gokturk70
,
happymannn
,
crysis
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz.


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency