Beğendiğimiz Ve Beğenmediğimiz Özelliklerimizi Anlattık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #18

Merhaba sevgili Trliste takipçileri. Soru-cevap etkinliklerimizi tüm hızıyla sürüyor. Son etkinliğimizde beğendiğimiz ve beğenmediğimiz özelliklerimizden bahsetmek üzere bir araya geldik. Etkinliklerimiz devam edecek. Yeni etkinliklerimize katılmak isteyen herkesi Hive Türkiye sunucusuna bekliyoruz. 🌼

Passenger777 Arkadaşımızın Sorusu


@passenger777

Kendinizde beğendiğiniz ve beğenmediğiniz yönler nelerdir?


Ve İşte Cevaplarımız...

tuba777

Sorusu için @passenger777 arkadaşıma teşekkür ederim.İnsanın kendisini bu anlamda tanıması zor ,fakat burcumunda belirgin özelliği olan inatçılık küçükken en sevmediğim huyumdu, bazen dominant bu yön zarar verebiliyor,zamanla bu yönümü törpüledim nerede inatçılık yapmam gerektiğini biliyorum diyelim.Sevdiğim yönümse asla kinci olmamam çabuk affederim ve doğayı insanları çocukları hayvanları çok seviyor olmam en sevdiğim huyum 🥰


baboz

Herkese merhaba! Öncelikle, @Hive tr topluluğu olarak, etkinliklerimizin devam etmesi çok iyi. Çünkü, bu tarz olaylarda başlangıçta, bir heyecan ve hızla başlayıp, sonradan hevesimiz kaçabiliyor. Bu etkinliği de diri tutmak için soru ekibindeki arkadaşlar ve katılımcılar çok dirayetli. Ben de elimden geldiğince katılmaya çalışıyorum. Bir önceki soruda, hala bir cevap bulmaya çalışırken, sürenin dolduğunu fark ettim. Demek ki, unutamayacak kadar çok mutlu olduğum bir an olmadı. :)) Bugünkü, @passenger777 nin sorusuna gelince; bence bu sorunun iki aşaması var. Birincisi; fiziksel olarak, ikincisi ise huy olarak. Ben fiziksel olarak, kısa boylu, fazla esmer ve son zamanlarda gözle görülür şekilde kelleşmiş olmamı sevmiyorum. Sevdiğim yanımsa, uzun kirpiklerim ve küçük kulaklarım. :)) Huy olarak kısmına geçtiğimde, bu sorunun muhatabı ben değil de yakınımdaki insanlar olsa gerek. Ben kendi açımdan baktığımda, huy olarak her şeyin tam da olması gerektiği gibi olduğunu düşünüyorum. :)) Zaten öyle düşünmesem, o huylarımı değiştirirdim. :)) Sanırım bu da benim, huy olarak, kibirli olduğumu, bundan da etrafımdakilerin rahatsız olduğunu gösterir. :)) @passenger777 a bana kendimi sorgulatan ve beynimin içerisinde yeni bir ufuk açan sorusundan dolayı teşekkür ederim. Sevgiyle ve huzurla kalın…


ezgicop

Bu soruyu soran @passenger777 arkadaşımıza teşekkür ederim. Bu soru için birçok cevap verebilirim ama hepsini tabi ki buraya yazmam mümkün değil, ben de aklıma gelen iki tanesini yazmayı tercih ettim. Öncelikle kendimde beğenmediğim yönüm olarak ani karar vermem diyebilirim. Şöyle ki bir anda aklıma gelen kararı uygulamaya sokup daha sonrasında pişman olduğum çok an oldu. Bazen iyi olduğu zamanlar da oldu ama genelde çok da güzel bir etkisini görmedim. Kendimde beğendiğim yönüme gelirsem de anaç bir yapıya sahip olmam diyebilirim. Genelde kız kardeşim benden küçük olduğu için ona karşı tavırlarımla başlayan bu huyum sonrasında da etrafımdaki insanlara karşı devam etti. Öğretmen olduğumda da öğrencilerime karşı bu tutumu sergilediğim için kendime göre bir meslek seçtiğimi fark ettim bir kez daha.


dusunenkalpp

Şuan bu soruya cevap vermek için düşünüyorum,düşündükçe yazılanları okudukça çok güzel bir beyin fırtınasına kapıldığımı farkettim bu soru için teşekkür ederim @passenger777 bir önceki soruda da aynı şeyleri hissetmiştim ama cevaplamak için geç kaldım sevmediğim huylarimdan birtanesi hep en iyisi olsun diye uğraşırken o an yaşanacak veya yapılacak şeyleri kaçırıyorum bırak ayrıntıyı, mükemmel olmayı varsın eksik olsun diyorum, artık bu huyumu yaptigimi farkettigimde kontrol edebiliyorum o an yapılacağı yapabildiğim kadar yapıp geçiyorum takilmiyorum.

Sevdiğim tarafım ise yardım etmeyi insanlara faydalı olmayı seviyorum ne kadar öyleyim veya gerçekten öylemiyim ,karşıdan öyle görünüyor muyum bilmiyorum lakin en azından kendimi öyle biliyorum 😆


crysishive

Herkese Merhaba Arkadaşlar. Soruyu soran @passenger777 arkadaşımıza çok teşekkür ederim. İlk olarak bu etkinliklerin çok güzel olduğunu düşünüyorum. Etkinliğe katılım sayesinde bir birimizi daha iyi tanıma fırsatı yakaladığımız düşünüyorum. Etkinlikler için etkinlik ekinine çok teşekkür ederim. Soruya gelecek olursam, Kendimde en sevdiğim özelliklerim bi konu hakkında çok araştırmacı olmam. Yapmak istediğim bir şeyi mutlaka yaparım. Kaç saatimi yada günümü alırsa alsın. Meraklı bir yapıya sahibim aklıma takılan herşeyi araştırmayı çok severim. Liderlik en sevdiğim yönlerimden bir tanesi. Sevmediğim yönüm ise Koç Burcu olduğum için biraz inatçı ve sinirli bir yapıya sahibim. Inatçı olmayı kendi açımdan seviyorum ama genel olarak sevilmeyen bir huy😂 Şimdilik yazacaklarım bu kadar. Hepinize teşekkür ederim. 🇹🇷


mukadder

Merhaba arkadaşlar. Bu soruyu soran @passenger777 ve her koşulda, hastalık da sağlıkta bu topluluğu bir arada tutan ve geliştirmek için çabalayan başta @damla 'ya ve @baycan 'a #trliste ve #hivetr ekibine teşekkür ederim.

@crysishive arkadaşım gibi bende klâsik bir koç burcuyum. Ve hayat 'slogonum hadi yapalım'. Sevdiğim iki özelliğim pozitif olmam ve karamsarlık dan nefret etmem. Genellikle kötü olan olayları ve anıları hafızamdan çabuk siliyorum bu da beni mutlu ediyor. Diğer sevdiğim özellik ise insanları olduğu gibi kabul edip seviyorum .

Sevmediğim özellikte biraz muhalif olmam ve çabuk sinirlenmem. Evet benim açımdan sorunum cevabı bunlar ama tabi etrafımda ki insanlar ne düşünüyor bilemem 😄 🌼


angelnature777

Merhaba. Öncelikle @passenger777 e çok teşekkür ederim. Cuma günü daha iş yerinde bu konuyu arkadaşlarla konuşmuştuk. Ben kendimi hep haklı görüyordum. Kendi davranışlarının hep doğru olduğunu düşünüyordum ancak dışardan bir bakış açısını aldığımda gıcık olduğum söylendi. Çok sivri olduğumu, her doğruyu şakkanadak yüzlerine söylediğimi söylediler. Onlar da söyleyince hak verdim. Her doğru her yerde söylenmez. İyi tarafıma gelince elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.


damla

Soruyu çok beğendim öncelikle. @passenger777 böyle güzel fikirler, sorular, öneriler bulma konusunda çok iyi. Bunu bir süre öncesinde @trliste ile ilgili önerilerde bulunurken fark ettim. Buradaki insanları seviyorum. Hepsinin çok güzel özellikleri var. Mesela @baycan 'ın en çok sevdiğim huylarından biri hiç kıskanç değil. @uzercanan ise hiçbir şeyi yanlış anlamıyor, yazılı iletişim ortamında bunu başarmak gerçekten çok zor olmalı. Şimdilik bu kadar, hepinizin güzel özelliklerini sayamam. Ama değerli soru ekibi arkadaşlarımız bir dahaki sorularına böyle bir ekleme yapmak isterlerse durum değişir 🙂

Şimdi kendime gelecek olursam, eskiden olsa bu soruya daha farklı cevaplar verebilirdim. Özellikle beğenmediğim özellikler kısmına. İşte şöyle fedakarım, şöyle özveriliyim falan filan ama son yıllarda Carl Jung fikirleriyle fazlaca haşır neşir olduğum için bunu yapamam. Kendisiyle zaman zaman çelişmeme rağmen böyle masum özelliklerimden bahsedersem "Hadiii canım" dediğini duyabilirim: "İn biraz daha, in derinlere, karanlıklara, orada daha fazla şeyler bulacaksın" der mi der. O yüzden masumiyeti bir kenara bırakalım. Sınır tanımamak, uç noktalarda dolaşmak, abartmak abartmak abartmak 🙂 , karşıdakilerle ilgili olumsuz duyguları saklayamamak, alttan alamamak özellikle ukalaları, gerekli gereksiz onlara hadlerini bildirme çabasına girmek... daha sayabilirim.

Beğendiğim özelliğimse nereye gidersem gideyim hayatta kalabilirim. Hayatımı yıllardır bir iş yerine ya da birilerine bağlı olarak sürdürmüyorum. Bu özelliğimi babama borçluyum. Ergenken beni karşısına alıp "Kızım memlekete (yani Türkiye'ye) gidiyorsun ve orada yalnız başına ayakta kalmayı öğreneceksin" dememiş olsaydı bunların hiçbiri olmayacaktı. Dünyanın en pozitif ve güçlü insanıydı ve anladığım kadarıyla benim de kendisi gibi olmamı istedi. Elimden geleni yapmaya çalıştım yine de yanına fazla yaklaşamadığımı söyleyebilirim. Ama yokluğunda farkına vardığım en önemli şey herkeste onu, o pozitif ve güçlü insanı aradığım. Bu da iyi özellik midir kötü özellik mi o kısmına da siz karar verin 🙂


Incubus

Soru için teşekkürler @passenger777. Benim kendimde en beğenmediğim özellik bazen fazla umursamaz olmam. Bazen çok önemli şeyleri o kadar az umursuyorum ki bu yüzden yapmam gereken birçok şeyi zamanında yapamadığım oluyor. Son zamanlarda bu huyumu aştım diyebilirim. Artık hayatımda öncelik vereceğim şeyleri daha iyi seçiyorum ve daha dikkatli davranıyorum.
Sevdiğim özelliğe gelecek olursak; ben iyi bir dinleyici ve yorumlayıcıyımdır. Ayrıca yardımseverlik konusunda da asla bir şeyden kaçmam. Olabildiğince bilgi sahibi olduğum konularda insanları aydınlatmaya çalışırım. Bi de hep pozitifimdir. Hayata karşı hep umudum var ve hep güler yüzlüyümdür. Adana sıcağında bile bunu korumaya çalışıyorum.


baycan

Öncelikle @passenger777 arkadaşımıza burada bulunan arkadaşlarımızı tanıma fırsatı veren bu güzel soruyu sorduğu için teşekkür ederim. 🙏 Herkesten yine çok güzel aktif cevaplar gelmiş hepsini tek tek okudum.
Benim kendimde en sevdiğim özelliğim bardağın her zaman dolu tarafına bakabilmemdir. Hayatımızda yaşadığımız her olayın bizim için iyi ya da kötü öğretici bir yana olduğunu bilip ona göre hayatıma yön vermeye çalışırım. Aslında bu bir kabulleniştir. Hayata pozitif bakabilmem insanları ve hayvanları sevmem sevdiğim özelliğimdir.

Sevmediğim özelliğim ise herkesi kendim gibi sanmam çabuk inanmam. Biri şaka bile yapsa hemen inanırım. 😃


oneplanet

Bu soru hakkında çok düşündüm. Bu soruyu cevaplarken gerçekten dürüst olabilecek miyim kendime karşı diye. Sanırım en sevmediğim yönüm ikili ilişkilerde karşı tarafı kendimden daha çok düşünmem. Bazen sırf karşı tarafın üzüleceğini düşündüğümden içinde bulunmayı istemediğim ilişkileri uzattım da uzattım. Bu durumu yaşamamak için daha kararlı bir insan olmalıyım sanırım.

En sevdiğim tarafım ise küçük problemleri kafaya takmadan yaşayabilmek. Pozitif bir insanım. Bana bir şey katmayacak ve üzecek negatif ortamlardan ışık hızıyla ayrılabiliyorum 🙂 @passenger777 ‘a soru için teşekkür ediyorum🙋🏻‍♀️


sudefteri

Herkese merhaba. 🙋🏻‍♀️

Bu güzel soruya ne cevap vereceğimi düşündüm bir müddet. Hatta en sevdiğime sordum, dışarıdan nasıl göründüğüme dair ve gelen cevaplarla birlikte birkaç şey oluştu.

İnsanın kendisini anlatması, kendine üçüncü şahıs gibi uzaktan bakması çok zor aslında..

Sevdiğim özelliğim asla kinci değilim, küs kalamam. Hele ki benim için değerli biriyse ve sonunda iş tatlıya bağlanacaksa 'neden küs kalıp iki tarafa da eziyet çektireyim ki' mantığı var. Barışmadan uyku tutmaz beni. :)

Küçük şeylerden de mutlu olurum. Parayla satın alınabilenlerden ziyade manevi değeri olan ve emek verilen herhangi bir şey beni daha mutlu eder.

Herkesi olduğu gibi kabul ederim. (Beni değiştirmeye çalışmadığı sürece.) Özgürlüğü seviyorum, herhangi bir kalıba girmek istemiyorum.

İnsanları dinlemeyi severim. Bir gönüle sürur verebilmek paha biçilemez bir duygu.

Sevmediğim özelliğim ise çabuk sinirlenmem. Ama saman alevi gibidir bir anda da söner. Cadılık var biraz. 🤦‍♀️ Fakat gönül almasını da bilirim. Sevdiğim ve değer verdiğim birini kaybetmek istemem.

Çekingen biriyim, fazla girişken değilim. Kalabalık ortamlardan sıkılırım. Çok çabuk ağlarım. Gözyaşım hemen akmaya hazırdır, bu beni en sinir eden özelliğim. 🤦‍♀️

Kavga ve tartışma anında da içimden gülmek gelir ve gülerim. 🤷‍♀️ Söyleyebilecek cevaplar hep sonradan gelir aklıma. Başak burcu kadınlarla hiç anlaşamam.

Daha çok şey yazıp iyice gömmeyim kendimi. 🙊 Bir de sevdiğim bir şarkıyı loopta sıkılana kadar dinler, dinletirim. Bir film/dizi/reklam vb yerde gördüğüm bir oyuncu daha önce nerede oynuyordu, hangi karakterdi diye hatırlamaya çalışırım. Onu bilene dek rahat edemem. Bir dee... 🙊🙊


wagner32

Güzel bir soru ile devam eden etkinliğimizden herkese merhaba.

Öncelikle sevgili @passenger777 dostuma bu güzel sorusu için teşekkür ederim. Sanırım bu soru ile birlikte diğer arkadaşlarımızı daha yakından tanıyabileceğim. Neyse daha fazla uzatmadan konuya gireyim diyorum.

Kendimde en sevmediğim yanım bazı konularda takıntılı davranabiliyorum. Özellikle düzen konusunda bunu hissedebiliyorum. Düzenli olmak katiyen rahatsızlık duyulacak bir şey değil fakat belli bir süre sonra bu hastalık halini alabiliyor.

Evimde, işimde ve neredeyse bulunduğum her yerde her şey belli bir düzende olmazsa gözüme batıyor. Evet, ilerleyen zamanlarda bu durum istemeden aşırıya kaçıyor ve beni rahatsız ediyor. Öyle ki yakın zamana kadar markette rafları düzenlemekten alışveriş yapamıyordum. Her bir paketin, bisküvinin, içeceğin aynı hizada ve simetrik bir biçimde dizili olması gerekiyordu. Basit bir örnek daha verebilirim. Kendi kıyafetlerimi asla ütüleyemem. Yani ütü yapmaya başlarım ama ne yazık ki ilk kıyafeti ütülemem saatler sürebilir. Düşünün, bundan nasıl delice zevk aldığımı :)

Keşke bütün dünyada düzen ve temizlik hastaları yaygınlaşsa da dünyamız çok daha güzel bir yer olsa. Ayrıca alışkanlıklarımı seviyorum. Yani başladığım herhangi bir işi, hobiyi ya da aktiviteyi alışkanlık haline getirebiliyorum. E tabi sonrasında bu alışkanlıklardan kurtulmak hayli zorlaşıyor.

Kendimde sevdiğim en önemli özelliğim irademin kuvvetli olması. Çelik gibi bir iradeye sahibim. Bunu kendimi övmek için söylemiyorum. Kendimi biliyorum ve bu özelliğim kimi zaman hayatını kolaylaştırıyor. Yeter ki o işin ciddiyetini kavrayayım ve o işi yapma isteğim doruklarda olsun. İşte böyle dostlar. Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Sevgiyle kalın...


bilgin70

Merhaba,
Benim bu soruya verecek bir sürü cevabım var ama ben genel olarak en belirginlerini ifade etmeye çalışacağım.

Zaman hiç aman vermeden bütün hızıyla akmaya devam ediyor ve ben bana bahşedilen zamanı verimli geçiremediğim zaman kendimi kötü hissediyorum. Tâbi bu tamamen benden kaynaklanan bir durum. Zamanı etkili kullanamadığım zamanlar kendimi kötü hissediyorum. Dolayısıyla zamanı değerlendirme konusundaki davranışlarımı sevmiyorum.
Ayrıca uykuyu çok seven birisiyim. Hemen hemen her gün kendime bir uyku saati belirlerim ama şuana kadar nerdeyse hiç başarılı olamadım bu yüzden bu huyumu hiç sevmiyorum.
Sevdiğim huylarımı sıralayacak olursam,
Ne tür sıkıntılarla karşılaşırsam hep olumluya yormaya çalışırım bu da beni hep dinç tutuyor ve mutlu hissettiriyor.

Gezmeyi seven birisi olarak yeni yerler keşfetmeyi çok severim. Herhangi bir arkadaşım geziye davet ettiğinde sorgusuz sualsiz kabul ederim. Şimdiye kadar hiç pişman olmadım. Gezi konusundaki bu sergilediğim davranışta sevdiğim huylarımdan birisi:)

Genel olarak benim vereceğim cevaplar bunlardı. Okuduğunuz için teşekkür ederim


passenger777

Merhaba Arkadaşlar, 🤗 ,

Sorumu cevaplayan tüm Arkadaşlarıma teşekkür ederim. Soruyu sorarken, topluluğumuzda yer alan bütün arkadaşlarımızı yakından tanıyarak, aramızdaki bağların, kuvvetlenmesini istemiştim. Herkesin yazısını dikkatlice keyifle okudum, diyebilirim. Hepimizin sevdiği ve sevmediği yönlerimiz muhakkak olacaktır. Bütün başarılarımızın arkasında Kendimize inanmak ve güvenmek profili yatıyor. Hayat da zaten böyle değil midir? Kendimizle barışık olduğumuzda bütün işlerin üstesinden gelerek , hedeflerimize ulaşıyoruz. Ben inanmanın ve güvenmenin , Kendimizi sevmekle eş değer olduğunu düşünüyorum. Kendimi seviyorum ve beğeniyorum. Tabi ki bana küçük pürüzler yaratan sevmediğim yönlerim de oluyor.🤷 Zor beğenirim. Aradığımı bulamadığım da çabuk sinirlenirim. Sanırım aşırı tepki gösteriyorum. Örneğin; Uzun bir marketin kasasında beklerken, diğer kasayı da açabilir misin diyen ilk ben olurum.🤦 Beklemeye veya bekletilmeye hiç tahammülüm olmuyor. Saflığı iyi mi kötü olarak anlatmak lazım bilemedim ama saf olduğumu söyleyebilirim. Hemen her söylene inanıyorum. Şakayla da olsa bu yoldan gitmelisin dediklerin de bile o yolu kullanırım. 🤷

Her ne kadar bu huylarım bana küçük pürüzler yaratsa da hayatımdan memnunum. Hepsini kolayca atlatabiliyorum. Tabi bunun yanında hayattan keyif almamı ve mutlu bir yaşam sürdürmemi sağlayan özelliklerime gelince ; en başta planlı ve düzenli yaşayışım , diyebilirim. Kendimi başkalarından üstün görmem. Herkesle arkadaşlık edebilirim. Herkesle konuşurum. Küçük 10 yaşındaki bir erkek çocuğu bile benim kankam olmaya adaydır:)) Yardımı ve yardımlaşmayı severim. Duygusal bir insanım. Hangi iş olursa olsun işi ciddiye alıp en iyisini yapmaya çalışırım. Değişiklikleri severim.

Aslına da bakarsanız, sevdiğimiz ve sevmediğimiz yönlerimizin bir kısmını anne ve babamızdan alıyoruz. Sonra bu özelliklerimizi eğitim dünyamızda şekillendiriyoruz. Devam eden hayatımızın akışı içerisinde de yaşamımızın koşullarına göre kişiliğimizi iyi ya da kötü yünde geliştiriyoruz. Yani etkileniyoruz, özeniyoruz, kıskanıyoruz, beğeniyoruz. Küçükken, Üstün Dökmen'in gençlere sunduğu ders niteliğindeki kısa kısa tiyatro oyunlarıyla, küçük şeylerden büyük mutluluklar çıkarmanın tavsiyelerini izlerdim. Kendimi buna inandırırdım. O yüzden her zaman mutlu olmak için bir nedenimiz neden olmasın?


akkann

Herkese Merhaba,

Bu soruyu sevdim. Çünkü insanları tanımayı seviyorum. Daha ötesine geçip anlamayı... Herkesin cevabını büyük bir keyifle okudum.

Lisedeyken arkadaşlarım bana psikolog derdi. O günden bu yana benim de sevdiğim bu yönümü hep ileriye taşıdım. Hem kendime hem de başkalarına yardımcı olmak için bu yönümü geliştirdim. Bunun dışında, mücadeleci yönümü seviyorum. Bir şeyi kafaya koyduysam "Zor başarılır, imkansız zaman alır." sözünde istenen kişi oluyorum. En zor kısmı kafaya koymak :) Daha çok sayabilirim. Ama bunlar en temel yapı taşlarım. Olumsuz olarak gördüğüm yönlerim yok. Farkına vardığım olumsuz yönlerimi düzeltmek için hemen çalışmayı benimsiyorum. Başkalarının olumsuz olarak gördüğü fakat benim farkında olmadığım şeyler olabilir :)



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Ayrıca, görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
ve
uzercanan
'a, sorular için
princeofbeyhive
,
passenger777
ve
tuba777
'ye, Hive bağışları ve Türkçe yazılara her daim destekleri için
ahmetay
,
stellify
,
sudefteri
,
crazygirl777
,
angelnature777
,
muratkbesiroglu
,
thales7
,
videoaddiction
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
ucmuharfli
,
motivationrainn
,
trouvaille
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kedi
,
kirazay
,
keepcalmandread
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
dogancankilment
,
emotionalsea
,
fetch
,
zoltarian
,
shatargat
,
zeynos
,
famil
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
incublus
,
dolunay18
,
ezgicop
,
kilic60
,
yagmurzamani
,
gokturk70
,
happymannn
,
crysis
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz.


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
18 Comments
Ecency