Hive Sonrası Sosyal Medya Kullanımımızı Anlattık - Bölüm 1 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #13

Merhabalar. Bu haftaki soru-cevap etkinliğimizde Hive ile tanıştıktan sonra sosyal medya kullanımımızın nasıl etkilendiğiniz anlattık. İlk bölümü bugün yayınlıyoruz. Etkinliğimiz aynı soruyla devam ediyor. Katılmak isteyenleri Hive Türkiye discord sunucumuza bekleriz.

Bilgin70 Arkadaşımızın Sorusu


@bilgin70

Hive'ı kullanmaya başladıktan sonra sosyal hayatınızda ve sosyal medya kullanımınızda ne gibi değişimler oldu?


Ve İşte Cevaplarımız...

Wagner32

Herkese selam,

Hive kullanmaya başladıktan sonra diğer sosyal platformlarını daha az kullanmaya başadım. Yani burada olmak, diğer sosyal platformlara nazaran daha eğlenceli geliyor bana. Sosyal hayatım da burada yazı yazmaya başladıktan sonra bayağı değişti. Aslında zaten sosyal bir kişiliğe sahibim. Ancak burada yazmaya başladıktan sonra insanlarla sohbet etmek, bir şeyler paylaşmak ve fotoğraf çekme konusunda daha fazla aktif olduğumu söyleyebilirim. Sonuçta içerik üretmek için bu konularda insanlarla içli dışlı veya samimi olmak gerekiyor. Hive platformunun bana kazandırdığı en büyük değer bu olsa gerek. Böylece içeriklerim, içinde bulunduğum olaylarım ve yazılarım daha eğlenceli oluyor. İnsanların samimiyetini de elimden geldiğince buraya yansıtmak istiyorum. Neyse öyle işte. Bu platformu tanımak ve diğerlerinden az da olsa uzaklaşmak güzel bir şey. Etkinliklerimiz için emek harcayan herkesin emeğine sağlık. Sevgilerle...


Flsfserkan

Merhabalar.

Öncelikle soruyu soran arkadaşım bilgin70 Ee sorusu için teşekkür ederim.
Hive ile tanışalı yaklaşık 1 sene oldu.
1 sene öncesinde sosyal medya hesapları olan instegram ve Facebook da çok fazla vakit geçiriyordum. Vaktimi geçirirken aslında Bi faydası olmadığını aksine zihinsel olarak bana eksi yazdığının farkındayım.
Her zaman kendimi geliştirebileceğim bir platform hayal ediyordum.
Hive ile tanıştıktan sonra artık hayatımda değişiklikler olmaya başladı.
Diğer sosyal medya platformlarında daha az vakit harcamaya başladım.
Hive sayesinde yaratıcılığımın geliştiğini düşünüyorum.
Sosyal hayatımda ise daha mantıklı sohbetler etmeye başladım.
Hivede yazı yazma ve okuma işlevlerini yerine getirmem özgüvenimi artırdı ve kendimi daha iyi ifade etme imkanını sağladı.


Baboz

Selamlar,

Bu soru tam da ben ve benim gibi bu platformda çok yeni olanların, daha farkında olduğu, bu durumu canlı olarak yaşıyor olduğu cevabın sorusu. Ben hive ile tanıştıktan sonra diğer sosyal medya platformlarını sadece hiveden kalan kısa zamanda kullanıyorum. Onun dışında, genelde gezi yazıları yazdığım için, aslında sürekli gezdiğimi fakat bunun farkında olmadığımı fark ettim. Önceden önünden yanından geçip, bir iki dakika durup zaman ayırmadığım güzel yerlerin ve simgelerin bilincine varıp bu duraklamaları yapmaya, tabiri caizse burnumun dibinde olup da görmediklerimi görmeye başladım.

Teşekkürler


Hephaestus

Bu soru benim de önerdiğim ve cevaplarını merak ettiğim bir soruydu. Dört yılı aşkın süredir HIVE'deyim ama yoğun olarak Ağustos 2021'den itibaren kullanmaya başladım. Bundan öncesinde de sosyal medya kullanımım giderek azalıyordu, son darbeyi HIVE vurdu diyebilirim. Hergün ilk girdiğim yer HIVE oldu. Diğer sosyal medya platformlarına girmeyi unutur oldum. Arada girip bakıyorum, insanların like ve ego tatmini uğruna yaptıkları gereksiz paylaşımları görünce keşke HIVE'da olsalar da bu zamanı ve emeği orda harcasalar diyorum ve kapatıyorum. Eminim ki HIVE, burdaki herkesin bu sosyal medya platformlarına bakış açısını kökten değiştirdi. HIVE bize sosyal medya platformlarında harcıcağımız zamanın önemini ve onları zengin etmektense kendimize kazanç sağlayabileceğimizi öğretti.


Dolunay18

Herkese merhabalar.

Ben bu platforma katılalı fazla bi zaman olmadı ama sosyal medyaları çok az kullanmaya başladım. Önceden Instagram da story atar kim ne yapmış diye story lere bakardım, şimdi ise gittiğim farklı yerlerde güzel fotoğraflar çekmeye çalışıyorum ve içerik yazarken diğer sosyal medyalar aklıma bile gelmiyor. Soru için @bilgin70 e teşekkür ediyorum.

Herkese iyi akşamlar 😊


Mukadder

Merhaba.

Ben Hive de yazmaya başlayalı çok fazla süre olmadı. Ama genel olarak blog yazmaya ve okumaya başladığım dan beri sosyal medya takip ve paylaşım çok azaldı. Daha öncede aslında çok fazla sosyal medya kullanmıyordum. Oradakile içeriklerin çoğu gereksiz ve zaman kaybı olarak görüyordum. Kızımın kreşten sınıf annesinin günlük en az on onbeş selfiesini görmek bana bir şey katmıyordu hatta sinirlerimi bozuyordu. Bende internetten gezinirken farklı blogları gördüm ve daha çok onları okuyarak zaman geçirmeye başladım. Şimdi ara ara girip arkadaşlarımın ölüm, doğum evlilik gibi haberlerine bakıyorum .
Hive bana ne kattı derseniz; buradaki serbestliği ve çok sesliliği çok sevdim. Diğer platformlar da genellikle belli başlı içerik paylaşımı varken burda her ülkeden her kültürden farklı konularda paylaşımlar var. Bunları okumak ve takip etmek çok zevkli. Hatta okumak paylaşım yapmaktan da zevkli gelmeye başladı.
Etkinliğe emeği geçen herkese teşekkür ederim



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazılara desteklerinden dolayı değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Ayrıca, görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
ve
uzercanan
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara her daim destekleri için
ahmetay
,
stellify
,
sudefteri
,
crazygirl777
,
tht
,
angelnature777
,
muratkbesiroglu
,
thales7
,
videoaddiction
,
passenger777
,
princeofbeyhive
,
mehmetfix
,
wagner32
,
visionaer3003
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
ucmuharfli
,
motivationrainn
,
trouvaille
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kedi
,
kirazay
,
keepcalmandread
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
dogancankilment
,
emotionalsea
,
fetch
,
zoltarian
,
shatargat
,
zeynos
,
famil
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
incublus
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz.


Önceki Etkinliklerimizden...


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency