Hive'a Özel Oluşturduğumuz İçerikleri Konuştuk - Bölüm 1 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #3

Merhaba sevgili dostlar. Bu hafta sonu yine keyifli bir Trliste soru-cevap etkinliğinde bir araya geldik. Bu kez @baycan arkadaşımızın sorduğu "Hıve'da ürettiğiniz içeriklerinizin konuları hakkında bilgi verir misiniz? Ne tür içerikler paylaşıyorsunuz?" yoğun ilgi ile karşılandı.

Katılımların çokluğu nedeniyle yanıtları iki bölüm halinde yayınlamaya karar verdik. Bu ve sonraki etkinliğimize katılmak isteyen herkesi Hive Türkiye discord sunucusuna bekliyoruz. Katılan, destek olan, emeği geçen tüm dostlarımıza teşekkür eder, Hive yolculuklarında kendilerine başarılar dileriz 🌼


Görseller için değerli arkadaşımız @Ruen'e teşekkürler

Hıve'da ürettiğiniz içeriklerinizin konuları hakkında bilgi verir misiniz? Ne tür içerikler paylaşıyorsunuz?

Videoaddiction

HIVE'de paylaştığım yazıların konusu değişmektedir. Genelde aklıma gelen herhangi bir konuda yazıyorum. Bunun dışında, aşağıdaki konularda paylaşımlar yapıyorum:

  • Gündem ile ilgili konular

  • Sosyal medyada denk geldiğim birşey hakkında

  • İzlediğim bir filmin yorumu

  • HIVE'de yapılan yarışmalar

  • Fotoğraf paylaşımı

  • Nasıl yapılır

  • Kendin yap

  • Actifit gibi günlük yazılar

En: The content of the posts I share on HIVE changes. I usually write about anything that comes to my mind. Except this, I post about the following topics:

- Topics related to the agenda

- Something I come across on social medias

- Review of a movie I watched

- Challenges held on HIVE

- Photo sharing,

- How to do

- Do it yourself

- Daily posts like Actifit


Tht

Hive'de aklımıza gelecek her türlü konuda içerik üretebilme şansımız var. Finans, yemek, gezi, makyaj, fotoğraf, oyun ve spor en popüler konular arasında yer alıyor.

Genelde gezi, finans ve fotoğraf konularında/etiketlerinde içerik ürettim. Evcil hayvanlar konusunda da ürettiğim bir içerik var.

Gezi konusunda haveyoubeenhere ve CCH, finans konusunda Leofinance, fotoğraf konusunda Photography Lovers, evcil hayvan konusunda ise Hive Pets topluluklarında içeriklerimi yayınlıyorum.

İlkbahar ve yaz aylarında bunlara ek olarak bağ ve bahçe konularında içerik üretmeyi planlıyorum. Bu tür içerikler için Hive Garden topluluğunu kullanacağım.


Princeofbeyhive

Aslında yazdığım yazıların konusu ruh halime göre değişiyor. Bu yüzden aktif olarak yazdıklarımdan ziyade şu ana kadar yazdığım konular hakkında fikir verebilirim. Bazen izlediğim bir belgeselin ya da dizinin incelemesini yazdım. Bazen evcil hayvanlarla ilgili bir şeyler yazdım-hatta şu an da bununla ilgili bir şeyler yazıyorum-. Bazen sporla alakalı şeyler yazdım. Bunlardan farklı olarak kitap incelemeleri de favori içeriklerimden biri diyebilirim. Geriye dönüp baktığımda genel içerikler ve yemek tarifleri kalıyor sanırım. Gems, CCH gibi topluluklarda bazen bir günümü bazense ruh halimi anlattım. Favori topluluğum olan Foodies Bee Hive'da ise yemek tarifleri ve restoran incelemeleri yapıyorum. Kısacası burası yazmak için güzel bir yer ve hakkında bir şeyler yazmak istediğim her konu için bir topluluk buldum.


İpexito

Merhabalar, ben Hive'da yazı yazmaya çok yeni başladım. Daha denemediğim çok şey var. Hive'da hikaye yazmak hoşuma gidiyor, gelen yapıcı eleştirileri görmekte, benim kendimi geliştirmemi sağlıyor. Yemek tarifleri yazmayı istiyorum ama yemek yaparken fotoğraf çekmeyi bir türlü beceremediğimden ancak bir tane öyle post paylaşabildim. Gezi yazıları yapmak gibi bir planım var hem kendim için de günlük niteliğinde olur. En son yazdığım yazı da gezi yazılarına bir giriş niteliğinde gibi bence, hoşuma da gitti açıkçası 😊

En: Hello, I've just started writing in Hive. There are many things that I haven't tried yet. I enjoy writing stories in Hive. I want to write recipes, but I couldn't manage to take photos while cooking, so I could only share one post. I have a plan to write travel articles, it will be a diary for myself as well. I think the last article I wrote is like an introduction to traveling writings, frankly, I liked it 😊


Damla

Hive'da en yoğun yazdığım dönem buradaki insanlarla iletişim kurma, haberleşme ihtiyacı hissettiğim döneme denk geliyor. Yani discord kullanmadığım zamanlara 🙂 Burada çok güzel insanlarla tanıştım, benim için hepsi ayrı ayrı çok değerli.

Hive ile ilgili yazılar yazmayı seviyorum. Yazdıklarımın birilerine faydalı olabileceği düşüncesi beni her zaman yazmaya sevk eden nedenlerden biri olmuştur. Hive'ın sosyal bir platform olduğunu gözönünde bulundurarak genellikle yazılarımda samimi ve sade bir anlatım kullanmaya çalışıyorum. Bunun dışında biraz da ikinci mesleğimden dolayı gezi yazıları yazdığım oldu. Üniversitedeyken dört yaz boyunca ve sonrasında da kısa süre turist rehberi olarak çalıştım. İnsanları gezdirmeyi ve anlatmayı hala seviyorum. Yazmayı sevdiğim bir diğer kategori ise tartışmasız finans ve kripto paralar. Bu alanda araştırmalar yapıp kendimi geliştirmeyi seviyorum.

Bir süre öncesinde özel hayatımda yaşadığım kırılma sonrasında yazmaya ara vermem gerekti. Yeniden aktif olarak paylaşım yapmaya başlayacağım günü ben de şimdiden merak ediyorum 🙂


Wagner32

Hive platformunda ürettiğim içerikler genellikle bilimsel konular, hayatımdaki günlük olaylar, çalıştığım yer ile çalıştığım kişiler, benim için değerli kimi konular ve gezdiğim yerler hakkında olabiliyor. İçeriklerim kaba taslak bu konularda olsa da yazacağım gün duygu durumum yazının şekillenmesine katkı sağlıyor. Yazı başına oturmadan önce konu düşünmüyorum. Oturuyorum ve düşüncelerimin akmasına izin veriyorum. Sonrası kendiliğinden geliyor. Bana da teknik olarak düzeltmeler ve fotoğraflamalar kalıyor.


Oneplanet

Hive platformundaki içeriklerimin çoğunluğunu haveyoubeenhere ‘den paylaştığım gezi yazıları oluşturuyor. Özellikle Kongo gezimi 4 ayrı postta anlatma şansım oldu. Ayrıca İstanbul ve Van’ı anlattığım postları da bu topluluk aracılığıyla paylaştım. Bunun dışında CCH platformunda günlük rutinimle ilgili paylaşımlarım var. ecoTrain topluluğunda da bir paylaşımım var. Topluluğun sorduğu “Ruhsal büyüme için bir guruya ya da öğretmene ihtiyaç var mıdır?” sorusunu yanıtlamaya çalıştım. Son paylaşımımı da Foodies Bee Hive topluluğunda yaptım. Basit ama güzel bir tarife yer verdim. Teşekkürler.


Etkinliklerimize katılan ve destekleyen tüm dostlarımıza teşekkür ederiz. @baycan @rsntpl @browniegirl @dusunenkalpp @crazygirl777 @motivationrainn @uzercanan ve diğer arkadaşlarımızın cevapları sonraki postumuzda 🙂 Yeni etkinliklerimize hepiniz davetlisiniz 🌻


Önceki Etkinliklerimizden...


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
14 Comments
Ecency