Hive Power Hedeflerimizden Bahsettik - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #6

Güzel bir Pazartesi günüden tüm Hive halkına sevgiyle merhaba. 🌞 Bu hafta sonu geleneksel Trliste soru-cevap etkinliğimizde Hive power hedeflerimizinden ve bu yolda izleyeceğimiz stratejilerden bahsettik. Hedeflerimizi blockchaine döktük, hayallerimizi ortaya koyduk ve onlara ulaşmak için ilk adımlarımızı attık. 🚀

Bu güzel soru için @tht 'ye, hedeflerini paylaşanlara, etkinliklere emek verenlere, desteklerini esirgemeyenlere, kısaca herkese çok çok teşekkürler. Umarım bu etkinlikten sonra herkes hedefine bir adım daha yakın hissediyordur. 🙂


Görseller için değerli arkadaşımız @Ruen'e teşekkürler

Tht Arkadaşımızın Sorusu:


@tht

Hive'da hedeflediğiniz Hive Power kaç?
Bu hedefinize ne kadar sürede ulaşmayı düşünüyorsunuz?
Bunun için nasıl bir strateji izleyeceksiniz?


Ve İşte HP Hedeflerimiz...

Rsntpl

Merhabalar, Hive da hedeflediğim HP Hive Power bu günkü kura göre : 1M, yüksek hedef gibi görülebilir ama bu başarıyı elde edebilmek için elimde potansiyel projelerim var sadece sabırla, yüksek verimle çalışmalarımı sürdürmem gerekiyor. Eğer o gün gelirse bir küratör hesabı açıp hayalim olan Battalgazi gibi bir kullanıcı adıyla küratörlük yapmak istiyorum Türk yazarlara. Bu beklentimin gerçekleşmesi muhtemelen 2 sene sürecek. Uygulayacağım stratejilerim ve çalışmalarımın özetini paylaşmak isterim belki sizin de dikkatinizi çekebilir kim bilir belki sizler de bu çalışmaları ya sürdürüyorsunuz ya da başlayacaksınız. Çünkü yüksek HP sadece içerik üreterek kazanmak yıllar alır bu bir gerçek.

  • Web site çalışmalarımı promosyonlarla (Google Ads) ve Adsense gelirleriyle hedef pazarımdaki ürünleri satmak.
  • Yarım bıraktığım YouTube çalışmalarını devam ettirmek
  • Udemy,Sanalogretim vb platformlardaki deki kurslarımın satışını artırmak
  • Blue Zilla daki launchpadlerden beklentilerim..
  • Huobi ve Gate IO daki ön satışlar..
  • Bir kaç mimar arkadaşımla mimari proje çalışmalarım..
  • Affiliate sistemlerim(En güvendiğim ise bu SEO çalışmalarıyla yine rank sahibi bir blog inşaa etmek niş odaklı) herkesin hayalindeki HP yi elde etmesini diliyorum, başarılar..

Hephaestus

Son 8 aydır HIVE'de hemen hemen hergün aktif olmaya başladım. Kendime belirlediğim öncelikli hedef 1000 HP'ye ulaşmak. Bu hedefime 3-4 ayda ulaşabilceğimi düşünüyorum. Bu hedefime ulaştıktan sonra stratejimi tekrar değerlendireceğim. HIVE'ye ayırabildildiğim zaman kısıtlı olduğu için fazlasını yapabilirmiyim göreceğim.

I have been active on HIVE almost every day for the past 8 months. The first goal I set for myself is to reach 1000 HP. I think I can reach this goal in 3-4 months. Once I have reached this goal, I will reconsider my strategy. I will see if I can do more as the time I can spare for HIVE is limited.


Ahmetay

Herkese merhaba. Son bir kaç etkinliğe katılamadım. Ancak bu etkinliğin sorusu oldukça dikkatimi çekti. Hive'de 5 Mart 2021'den beri aktifim. O zamandan beri 3.000 HP hedefim var. Aralık ayında bu hedefe çok yaklaşmıştım. Ancak ekonomik durumumdan dolayı bu gerçekleşmedi. Şimdi ise mart ayı sonunda bu hedefi tamamlamayı planlıyorum. Aslında mart sonu için 2.750 HP hedefi koymuştum. Ancak bir aksilik olmazsa 3.000'e tamamlayacağım. Bu tabiki kısa vadeli hedef. Uzun vadede ise 30.000 HP'yi hedefliyorum. Ama buna bir süre koymak çok güç. Belki 2025 yılı bu hedef için uygun zaman olabilir. Umarım olur. Bütün arkadaşlarıma başarılar dilerim.


Tht

Hedefim 100,000 - 120,000 HP ve bunu 2025 yılı sonuna kadar gerçekleştirmeyi düşünüyorum. Yazarak, yatırım yaparak, HBD ve Hive Engine tokenlerini Hive dönüştürerek bu hedefime ulaşabilirim.

Hive benzeri platformlarda sadece yazarak Hive Power biriktirmek oldukça zor ve yıpratıcı olur. Ancak insanüstü bir çaba göstererek çok sayıda Hive Power biriktirmek mümkün olabilir.

18 ay önce Hive fiyatı 10 cent civarındaydı. Kriptoparalar geçmişte olduğu gibi çok uzun süren bir düşüş dönemine girebilir ve girmesini de bekliyorum. Beklenmedik durumlar oluşmadığı sürece, iki yıl içinde Hive 10 cent ve altı fiyattan satın almanın mümkün olacağını düşünüyorum.
Yazarak kazandığım HBD'leri şu an cüzdanda saklıyorum. Bu işlemi yapınca yıllık %12 getiri elde ediyoruz. HBD ile Hive fiyatı şu an birbirine yakın ama Hive fiyatı beklediğim gibi çok düşerse 1 HBD'yi 3-10 Hive dönüştürmek mümkün olacaktır.

Hive - Engine'de birbirinden önemli tokenler var. Bazen Hive karşısında beklenmedik fiyatlara kadar yükselebiliyorlar. 2020 yılında 1 LEO'nun karşılığı 3-4 Hive'ydi. İyi bir strateji izleyerek, biraz da şansım yaver giderse Hive - Engine tokenlerinden iyi miktarda Hive elde edebilirim.


Mehmetfix

Aslında benim birkaç tane farklı hedefim var. İlk önce 1.000 sonra 10.000 sonra 50.000 gibi. Ama belirlediğim bu hedefleri çok uzun vadede gerçekleştirmeyi düşünüyorum. Çünkü çok büyük bir ihtimalle çoğunlukla sadece yazarlık yaparak hesabımdaki HP miktarını arttırabilirim. Ama ileride eğer bir gün Hive fiyatı geçen seneki gibi çok düşerse o zaman maddi durumuma göre Power up yapmayı çok istiyorum. Çünkü burada kesinlikle kalıcı olmayı çok istiyorum.

Web3' e inanıyorum. Blokzincir gelişiyor ve ben de burada yer almak istiyorum. Şuanda Hive dan ara sıra para çekiyorum ama ileride bir gün bu işi bir tür pasif gelire çevirmeye başarabilirsem o zaman sürekli power up yapmayı çok istiyorum. Hesabında onbinlerce HP olan birinin sadece HP tuttuğu için her gün kazandığı Hp bile çok iyi bence.


Oneplanet

Şu an sahip olduğum motivasyon ve paylaşım düzenim devam ederse hedefim bir yıl içinde 1000 HP’ye ulaşmak. Bu bir yıl içinde hesabımdan çekim yapmamayı düşünüyorum. Umarım ihtiyacım olmaz🙏 Bu yılın Haziran sonunda tez sürecimi de bitirmiş olacağım. Yani 2022 yılının ikinci yarısında bu platforma daha fazla zaman ayırmayı düşünüyorum. Öncelikli amacım ecoTrain ve LeoFinance topluluklarında düzenli ve kaliteli içerik paylaşmak. Bu içeriklerimin çoğunluğunu ekonomi, enerji ve sürdürülebilir konuları oluşturacak. Ayrıca gün içinde yaşadıklarımı paylaşmak dışında ilgimi çeken konuları farklı topluluklarda paylaşmayı düşünüyorum. Birçok platformda aktif kalarak 2022 hedefime ulaşmayı diliyorum✌️


Baycan

Bir yıl içerisinde hedeflediğim HP miktarı 10. 000 HP. Allah izin verdiği sürece bu güce ulaşabileceğime inanıyorum. Bunun için her gün aktif olarak yazılarıma devam ediyorum. Buradaki hedefim güç miktarımı arttırıp Türk kardeşlerimize daha güçlü oy verebilmektir. Bu da topluluk hesabımız olan trlistenin güçlenmesi ile mümkün. Bu yüzden topluluk hesabımıza %100 katkıda bulunarak birçok hesaba faydalı olacağıma inanıyorum. Güç miktarımı arttırmak için hıveengine cüzdanımdaki biriken tokenleri güce dönüştürmeyi düşünüyorum. Umarım hepimiz burada istediğimiz hedeflere ulaşıp, trliste hesabına daha güçlü şekilde katkıda bulunarak, birçok kişiye fayda sağlamaya çalışırız. 🙏🤗


Passenger777

Aslına bakarsanız benim HP miktarım şu kadar olsun gibi bir hedefim yok. Hedefler çalıştıkça ve yazdıkça gerçekleşir. Ben burada gündelik yazılarımı sizlerle paylaşarak, içimdeki samimi düşüncelerimi aktarmak istiyorum. Sizlerin de yazılarını okudukça zaten , beklediğimiz hedefler kendiliğinden gelecektir diye düşünüyorum. Elbette ki güçlenmek ve büyümek istiyorum. Yeni başlayacak olanlara oy atmak ve onları destelemek hedeflerimin arasındadır. Amacım ise; Türklerin burada daha aktif ve daha çalışkan olduğunu göstermek. Burada paylaştığınız her fikir ve düşünce sizin ideallerinizi gün ışığına çıkaracaktır. Ben yeri geldiğinde bu platformdan almış olduğum enerjiyi de yazılarımda belirtmeye çalışıyorum. Şunu yazmayı ve gerçekleşmeyi isterdim. Evet bir kaç yıl içerisinde HP puanlarım 5000 veya 10.000 HP üzerine çıkacak ve Hıve Türkiye o kadar güçlü bir konuma gelecek ki herkesin puanı yüksek olduğu için oluşturan kuyruk sayesinde herkes bu toplulukta yazı yazmanın keyfini çıkarıyor olacak. 😊 🤞


Wagner32

Aslında hedef olarak belirlediğim bir HP miktarım yok. Sadece Web3'ün geleceğine inanıyorum. Biz burada kaliteli içerikler üretmek için çabaladığımıza göre bize içerik üreticisi demeyi yanlış bulmuyorum. Bir hedefim var. O hedef de ileride Hive platformu diğer sosyal ağ platformları gibi oldukça yaygın hale geldiğinde sağlam ve kaliteli içerikler üreten tanınır bir Türk içerik üretici olmak. Böylece dolaylı yoldan diğer hedefim de yeni başlayan kaliteli içerik üreten kardeşlerimize destek sağlamak. Bugünlerde buralarda platforma bir şeyler karalıyor olmam ve bu düzeni ısrarla yapıyor olmam belirlediğim en iyi strateji diye düşünüyorum. Bunun hedefim doğrultusunda gelişmeme yardımcı olan ana unsur olduğunu da ayrıca düşünüyorum.


Damla

Öncelikle bu güzel soru için tht'ye teşekkür etmek istiyorum. Bugün bu ilham verici mesajları okurken diğer taraftan da 6 bin Hive Power'ı hedefledim ve günün sonunda bu hedefime ulaştığım için mutluyum. 🎉 Ama çok daha fazlasını yapabileceğimi biliyorum.

Bu sene sonuna kadar ulaşmak istediğim 3 tane hedefim var. Bunlardan bir tanesi Hive ile ilgilidir. Hedeflediğim HP miktarı ilk sene için 100 bin HP. Hedeflerime ulaşmak için çok çalışıyorum 🙂

Gelelim izlemek istediğim yola. Genelde tüm projelerimde bütçe ayırmak yerine bütçe yaratmayı tercih eden biri olarak toplu yatırım yapmak istemiyorum. Burada da planda çok büyük bir değişikliğe gitmediğim sürece adım adım ilerlemek istiyorum. Hem böylesi daha zevkli olur diye düşünüyorum.

Yine blockchain dışı projelerimin gelirlerini kripto paralara aktarmayı şu anda düşünmüyorum. Geçmişte bunu yapmayı denedim ama sonuçlardan çok memnun kalmadım. O projeler kendi kendilerini döndürsünler ve gelirleriyle de yine başarılı olanlara geri yatırım yapayım istiyorum.

O yüzden HP yapmak için kripto paralardan gelen gelirleri kullanmam gerektiğine karar verdim. Kısaca ağırlıklı olarak DeFi yatırımlarımın ve kripto para ticaret işlemlerimin gelirlerinin bir kısmını power up yapacağım. Rakamlar net ama planda gerektiği takdirde ufak tefek değişikliklere gidebilirim. Umarım keyifli bir süreç olur. Herkese Hive yolculuğunda başarılar diliyorum.



Teşekkür ederiz...

Değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e Türkçe yazılara olan destekleri için çok çok teşekkürler. 🌸 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Etkinliklerimize katılan ve destek olan herkese teşekkürler. Sonraki etkinliğimizde @videoaddiction arkadaşımızın sorusunu cevaplayacağız. Hepiniz davetlisiniz.


Önceki Etkinliklerimizden...


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency