Hive'a Özel Oluşturduğumuz İçerikleri Konuştuk - Bölüm 2 - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #3

Merhabalar Hive blockchainin güzel insanları. 🌼 Geçtiğimiz hafta başlattığımız soru-cevap etkinliklerimiz tüm hızıyla devam ediyor. Hive platformunun Türkçe okuyup yazan üyeleri olarak bu etkinliklerde biraraya gelip keyifli konulardan bahsediyoruz. Yazması da okuması da oldukça keyifli. Bize katılmak isteyen herkesi Hive Türkiye discord sunucusuna bekliyoruz. 🙂

Son etkinlikte sevgili @baycan arkadaşımız sordu bizler cevapladık. Geçen bölümde @videoaddiction @tht @princeofbeyhive @ipexito @damla @wagner32 @oneplanet arkadaşlarımızın cevaplarına yer vermiştik. Soru soran, katılan, destek olan, emeği geçen tüm arkadaşlarımıza çok teşekkür ederiz. Bu kez aynı etkinliğimizin ikinci bölümü ile karşınızdayız.


Görseller için değerli arkadaşımız @Ruen'e teşekkürler

İşte Baycan'ın Sorusu


@baycan

Hıve'da ürettiğiniz içeriklerinizin konuları hakkında bilgi verir misiniz? Ne tür içerikler paylaşıyorsunuz?


Rsntpl


@rsntpl

Merhabalar Hive'ı daha çok kripto paralarla ilgili gelişmeleri,defi vb konuları takip etmek için kullanıyorum aslında.(çok değerli yazılar var özellikle Leofinance'de).Tribe projerlerini takip ediyorum ve öğrendiklerimi paylaşıyorum, son zamanlarda ise müziğe daha çok ağırlık vermeye başladım bunun temel sebebi: Kız kardeşimin keman eğitimi alırken notalı okuyup çalması beni çok etkilemişti ve yeniden müziğe döndüm.Unuttuğum hobime yeniden başlamak benim için terapi gibi bir şey, mutlu oluyorum.Bundan sonra ise biraz daha insana değer katan içerikler oluşturmayı düşünüyorum yazınsal alanda.Öğrendiğim sistemleri, siteleri veya değerli gördüğüm bilgileri, kişisel gelişim gibi konulara değinip paylaşmayı deneyeceğim.Yeniden görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın.


Baycan


@baycan

Ben sayfamda genelde günlük tarzında yaşadığım olayları gezdiğim yerleri anlatan paylaşımlar yapıyorum. Paylaşımlar arasında sizlere pozitif enerjiler vermeye çalışıyorum. Paylaşımlarımda kapak resimlerimi genelde canva programında düzenliyorum. resimlerimin özgün olmasına özen gösteriyorum. Genelde hep kendi çektiğim resimleri kullanıyorum. Daha çok doğa içerisinde olmayı sevdiğim için doğa temalı içerikler paylaşıyorum. Ben yazılarımı severek yazıyorum Umarım sizler de yazılarımı severek okuyorsunuzdur. 🤗 Ne demişler söz uçar yazı kalır..


Browniegirl


@browniegirl

Merhabalar, Hive'da yazı yazmaya çok çok yeni başladım. Şu ana kadar paylaştığım postlarda günlük hayatımda deneyimlediğim şeylerin biraz bilgi eşliğinde olumlu ve olumsuz yönlerini anlattığım yazılardı. Bundan sonraki yazılarımda da ilk başta tanışma postumda söylediğim gibi daha çok dinlediğim müzikler başta olmak üzere, izlediğim dizi, filmler ve gezip gördüğüm yerleri tanıtmak olacak.


Dusunenkalpp


@dusunenkalpp

Herkese Hayırlı sabahlar

Hive'deki yazılarımda genelde insanlara bir faydası olur mu diye düşünerek yazılar yazmaya çalışıyorum.Bunun yanında gezdiğim yerleri veya günlük olarak yaşadığım olaylarida anlatmaya çalışıyorum bu paylaşımlarımın genelinde hem kendimi geliştirmeyi hemde insanlara bir faydası olmasını istiyorum o yüzden belirli bir konu üzerine yoğunlaşmıyor her an sürpriz değişik bir konu üzerinde kıssadan hisse babında yazılar yazmaya özen gösteriyorum.Siz değerli arkadaşlara, bana iki kelam etme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ediyorum.


Crazygirl777


@crazygirl777

Merhaba sevgili arkadaşlar 🤗🤗🤗öncelikle bu platformda olduğumuz için gayet şanslı olduğumuzu düşünüyorum . Bu platformda insanların kendini keşfetmesini sağlayacak içerikler yer almakta olduğunu gördüğümde benim de burada olmam gerektiğini anlamış oldum . Ben de bu platformda gittiğim yerleri gördüğüm mekanları hepsini resimleyip fotoğraflıyorum. Kendime özgü fotoğraflar çekiyorum ve bilgiler vermekteyim . Hayatımda gördüğüm en güzel yerleri mekanları sizlerle paylaşmak istediğim için buradayım. Çünkü bu güzel içerikleri paylaştığımda güzelliğin de mutluluğunda huzurunda paylaşıldığını hissediyorum ve mutluluk duyuyorum . Hepinize bu platformda başarılar diliyorum. 🤗🤗🎉🤗🙏 İyi ki bu platform var iyi ki sizler varsınız hepinize çok teşekkür ediyorum. İyilik ve güzellik bizimle beraber olsun.🙏


Motivationrainn


@motivationrainn

Herkese merhaba. Hive benim yeni sosyal medyam diyebilirim. O yüzden aklıma ne gelirse onu paylaşıyorum. Çoğunlukla gün içinde yaptığım etkinlikleri yazıyorum. Bazen çekebilirsem yemek tarifleri paylaşıyorum.

Geçmiş gönderilerime baktığımda yemek tarifi daha çok paylaşıyormuşum. Ama artık yemek yaparken fotoğraf çekmeyi unutuyorum o yüzden biraz azaltmış olabilirim.

Bazen kitap incelemesi paylaşıyorum. Okuduğum kitapları paylaşmak hoşuma gidiyor.

Gezdiğim yerleri de paylaşmayı seviyorum. Benim paylaşımlarım genel olarak bu şekilde. Umarım daha da geliştiririm kendimi. Daha güzel fotoğraflar çekip daha güzel yazılar yazabilirim.
Bu tarz içerikleri de okumayı seviyorum. Bu güzel soru için de teşekkür ederim. 🤗🌸


Uzercanan


@uzercanan

Herkese merhaba 🖐️

Benim sayfam biraz karışık ☺️ cesitlilikten kafanız karisabilir. Bir paylaşımda gezdigim mekanları tarihi yerleri hikayeleri ile okurken hopp diğer paylaşımda sayı sekanslari ile mucizeleri hayatınıza davet edebilirsiniz.

Yöresel yemekler, hamur işleri ile o günkü ruhsal durumuma göre yemek sayfasında dönüşebiliyor 😋 Hobilerim yaptığım el işleri ile el becererimide sergiliyorum.

Eğitimini aldığım bilinc altı, geleneksel tedavi ve şifa yöntemleri, beden ve ruhumuzun dili bilgileriyle evrenin sınırsız zenginliklerine kendinizi tanimaya doğru bir yolculuğada çıkabilirsiniz.☺️

Doğa fotoğrafları, anlık ruhsal durumumu anlattigim bir yazı yani kısacası benim tüm renklerim mevcut sayfamda. Ben yazarken büyük keyif alıyorum, umarım sizlerde okurken benimle aynı keyfi paylaşıyorsunuzdur. Yeni paylasimlarda görüşmek üzere.

Mucizeler Bizlerle Olsun🪄


Angelnature777


@angelnature777

Merhaba arkadaşlar. İlk önce sizlerle tanıştığım için çok mutluyum benim paylaşımlarım genelde sıcak samimi sohbet havasında oluyor sizlerle mutlu anlarımı çolgınlıklarımı çocuksu ruhumu tanıtıyorum. Saf duygularımızı kaybetmeyelim. Bende kendimde bu çocuksu ruhumu kaybetmemeye çalışıyorum. Kızıma da saf duygularımı samimi bir şekilde arkdaşları ile paylaşmasını öğretiyorum. Kendisini tanımasını sağlamaya çalışıyorum. Şimdilik görüşmek üzere hoşçakalın.



Değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e Türkçe yazılara olan desteklerinden dolayı sonsuz teşekkürler. 🌷 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Etkinliklerimize katılan ve destek olan herkese çok çok teşekkürler. Sonraki etkinliğimizde değerli arkadaşımız @wagner32 'nin sorusunu cevaplayacağız. Etkinliğimize hepiniz davetlisiniz.


Önceki Etkinliklerimizden...


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency