Hive'daki Arkadaşlarımızın Beğendiğimiz Özelliklerinden Bahsettik - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #20

Merhabalar herkese. Trliste soru-cevap etkinliklerimiz tüm hızıyla sürüyor. Bu haftaki etkinliğimizde Hive'daki arkadaşlarımızın beğendiğimiz özelliklerine yer verdik. Etkinliklerimiz devam edecek. Katılmak isteyen herkesi Hive Türkiye sunucumuza bekliyoruz.

Soruyu Soran: Damla


@damla

Hive'daki arkadaşlarınızın beğendiğiniz özelliklerinden bahseder misiniz?


Ve İşte Cevaplarımız...

whyhsy

Merhaba, bu güzel etkinliğe ilk katılışım. Fakat buradaki insanların birçoğunu uzaktan tanıyorum. Onların beğendiğim özelliklerinden bahsetmem gerekirse şunları söyleyebilirim. Her konuda yardım sever ve cana yakınlar. Bu yardım severlikleri yıllar geçse de eksilmez. Aklınızda soru işaretleri varsa cevaplarını en hızlı ve net şekilde size söylerler. Okuduğum paylaşımlardan yola çıkarak hepsinin paylaşımlarını özenle hazırladığını söyleyebilirim. İçerikleri ve anlatımları çok keyifli oluyor. Onlar hakkında düşüncelerim bunlardır. Teşekkür ederim.


flsfserkan

Merhaba arkadaşlar. Etkinliğimizin sorusu olan Hivedaki arkadaşlarınızın beğendiğiniz özelliklerinden bahseder misiniz?

Sorusuna cevabım şu şekildedir:
Özellikle bir çok arkadaşımızın yardımlaşma konusundaki özverili oluşundan bahsedebilir im. Gerçek yaşantı da bir kez bile karşılaşmamış olduğu insanlara burada samimi bir arkadaş gibi yardım edebiliyorlar.

Ayrıca hivede ki topluluğumuzun birlik ve beraberlik konusunda artan çizgisi beni çok memnun ediyor. Her birimiz burada sadece kendimiz için değil hivede ki diğer kişiler için de ayrı bir uğraş içindeyiz.

Bir diğer güzel özellikte buradaki insanların anlayışlı olması eleştiriye açık olmasıdır.

Birbirimize yardım ederken birbirimizin hatalarını ve eksiklerini söylemekten çekinmiyoruz. Bu da topluluğumuzun daha iyi bir noktaya gelmesinde büyük bir etken haline geliyor.

Daha bir çok olumlu yönlerle doldurabileceğim düşüncelerim bulunuyor.
🤗


crysishive

Merhaba Arkadaşlar. Bu güzel etkinlik için hepinize teşekkür ederim. Daha önce başka bir blog sayfasında yazılarımı ve deneyimlerimi paylaşıyordum. Hive TR ailesindeki herkesi çok seviyorum. Herkes çok yardımcı oluyor ve cana yakın. Fakat bana sürekli yardımcı olan yol gösteren @damla arkadaşımızı ve kuzenim @benyamin pas geçemeyeceğim. Genel olarak bütün Hive TR ailemi seviyorum. Herkes ailemizin büyümesi ve gelişmesi için çabalıyor. Hepinize teşekkür ederim 🙏


Hephaestus

Ben HIVE'daki insanları ve ortamı, internetin yeni yeni yayilmaya basladigi 2000'li yillardaki ortamlara benzetiyorum. O zamanlar chat-forum v.b. platformlarda kaliteli insanlarla tanışmak mümkündü. Fakat simdi sosyal medyanın yayginlasmasi ve çeşitliliğinin artmasiyla sanal ortam artik saçma sapan insanlar akımlarla doldu. O yuzden HIVE bana gore henuz dogasi bozulmamis, belirli bir bilgi, egitim ve kultur seviyesine sahip insanlarin oldugu bir sosyal platform. Umarim boyle devam eder.


passenger777

Merhabalar Arkadaşlar 🤗
Bu toplulukta yer alan Tüm Arkadaşlarımı görmesem de yazılarını ve genel sohbet kanalındaki duygu ve düşüncelerini ifade ederken herkesin özgürce fikirlerini söylemesi ve yeni bilgiler vermesi çok hoşuma gidiyor. 🙂 Tabiki aramızda çok tecrübeli ve deneyimli arkadaşlarımiz var. Burada kimisi söze başlarken harika bir giriş cümlesi kuruyor. Kimisi cümlenin sonunu bitirirken hayran kalıyorum ve takdir ediyorum. Bazı dostlarımin doğayı ve gezmeyi çok sevdiğini görüyorum. Bazılarımız geçirdiği günü anlatırken o kadar güzel cümleler kurarak yazısını şekillendiriyor ki, sonunu çok merak ediyorum. Yine bazı arkadaşlarimin film kitap dizi gibi konuların etkisinde kaldığında olayı benim bile aklıma gelmeyen şekilde eleştirisini, beğenisini, konuya bakışını ve bizlere yansıttığı düşünceyi çok farklı bir şekilde dile getirmesi çok hoşuma gidiyor. 🤗 Yani kısacası herkesin farklı kişisel özellikleri den birşeyler öğreniyorum. En önemlisi de herkesin birbirine yardım etmesi ve sorulan soruların anında cevaplanması topluluğumuzdaki dayanışmayı da gösteriyor. 🙂🙏 Her şeyin yolunda ve güzel gitmesi dilerim


mukadder

Merhaba arkadaşlar. Hive de tanıştığım insanların genel olarak en beğendiğim yönleri kibar olmaları. Her grup ve her kovan da çok özverili ve paylaşımcı insanlar var.

#HiveTr özelinde ise burda çok farklı eğitimli farklı dünya görüşüne sahip bir çok arkadaşla tanıştım. Hepsi yardım sever ve çözüm odaklı. İlk discorda girdiğimde @damla dan ilk mesaj "hoş geldin aramıza" . Bu mesajı okuyunca buranın demir leydisi @damla diye düşündüm. Ama tanitikça anladım ki Evet @damla buranın leydisi ama demir yumruğu yok. Daha çok İşçi karınca aslında. Kibar, anlayışlı hayat dolu. Ve bence aşırı sabırlı.

@baycan gizli kahraman. Çok naif ve yardım sever. İnce ruhlu mesajlarını okurken insanları kırmamak için özen gösterdiğini anlayabiliyorsunuz.
@mehmetfix , "yangın anında camı kırın ve düğmeye basın " ifadesi benim için. Her sorduğum soruya cevap aldığım çok kibar ve samimi biri.
@Hephaestus güzel bir bakış açısı var. Paylaşım daki ince detayları görür ve bu sizi motive eder.
@sudefteri bence #hivetr nin enguzel renklerinden biri. Farklı ve özgün yazılarını beyin yakan yorumlarını çok seviyorum.
@passenger777 bence tam bir doğa insanı. Onun doğa fotoğrafları ve paylaşımlarını seviyorum.
@baboz yardım sever biri. Ona sorulan soruları hızlı cevaplar alırsınız. Size güzel yorumlarıyla destek olur.
@Incubus ; kendine özgü sakın tavrını seviyorum. Bence harika bir oyun anlatanı.
@dusunenkalpp ;sanki dünyaya yardım etmek için gelmiş birisi. Çok kibar yardım sever birisi.
@emrebeyler o şuanda benim için Big Brother.

Hive de renkli insanlar ve renkli bir çok hayat var. Umarım Farkı bir etkinlikte Diğer arkadaşlarımı da tanıdıkça buradan paylaşabilirim. İyi günler dilerim.


snlbaskurt

Merhabalar. İlk defa bir soru için cevap yazma fırsatı buluyorum. Bu tür soru etkinlikleri için herkese teşekkür ederim. Bu sorular sayesinde daha önceden hiç aklıma gelmeyen bazı şeyleri düşünme fırsatı buluyorum. Soruya gelecek olursak benim hivedeki arkadaşlarımda beğendiğim yönlerden biri ve en önemlisi çok yardımsever olmaları. Bu da paylaşım yaparken daha az hata yapmamı sağlıyor. Bir diğer özellik ise anlayışlı olmaları ve sorulan sorulara içtenlikle cevap vermeleridir. Özellikle @ahmetay bu güne kadar hive hakkındaki bütün sorularıma cevap vererek bana yol gösterdi.

Gördüğüm kadarıyla topluluktaki diğer arkadaşlar da deneyimlerini diğer arkadaşlarla açık yüreklilikle paylaşıyorlar.

Herkese iyi günler dilerim 👋🏻


cansu

Merhabalar. Sorusu için @damla ya teşekkür ederim. Buradaki arkadaşlarımın beğendiğim özelliklerinden bahsetmem gerekirse başta @damla olmak üzere bir çok arkadaşımızın samimi davranışlarını söyleyebilirim. Yeni yeni aktif olmaya başladığım bu grupta olmaktan memnunum. Buradaki dayanışma beni çok mutlu ediyor. Fırsat buldukça bende aktif olmaya adayım. Bana bu yolda motivasyon sağlayan tüm kullanıcılara teşekkür ederim.


tuba777

Merhaba sorusu için @damla ya teşekkür ederim,aranıza ilk katıldığım zaman bana gösterdiğiniz samimiyet içtenlik beni buraya bağladı ve kendimi hiç yalnız hissetmedim sanki sizi hep tanıyormuşum gibiydi sevgili @damla gerçekten ana kraliçe 👑 ünvanını hakediyorsun herkesi çatının altına topluyor olman insan üstü bir güç ben kişi ismi değilde hepinizi çok sevdiğimi söylemek istiyorum hepiniz yardımsever,samimi ve içtensiniz iyiki varsınız 🤗 ❤️


bilgin70

Merhaba,

Bu soruya şu şekilde cevap vermek istiyorum. Platforma adım atalı yabancı olsun türk olsun hiçbir kimsenin ne bir kötü tarafını ne art niyetini gördüm. İnsanların bu tutumu bana pozitif enerji kattı diyebilirim. Dolayısıyla bu davranışlarından dolayı özelde tr liste ekibindeki bütün arkadaşlarıma genelde ise platformdaki bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim.

Değinmek istediğim bir başka konu ise din, dil, ırk ayrımı gözetmeksizin herkes birbirine yardımcı olmaya çalışıyor. Belki de bu platformda bir çok kişi birbirlerinin yüzünü bile görmedi. Ancak platform öyle bir hava sundu ki sanki yıllardır tanısıyor gibi muhabbet ettiğim kişiler var. Dolayısıyla bu da sıcak bir ortam hazırlıyor.

Okuduğunuz için teşekkür ederim


bilginhilal

Öncelikle bu benim bu platformdaki ilk etkinliğim biraz heyecanlandığımı söylemeden geçemeyeceğim 😊 cevabıma gelecek olursak izlemlediğim kadarıyla burda ki insanlar çok yardımsever ve cana yakın. Herkes içten bir şekilde bazen gündelik yaşamlarıyla ilgili bazen de hayatları için çok önemli olan olayları paylaşıyorlar. Bazen mutluluklarını, bazen hüzünlerini... Dünya'nın birçok farklı köşesinden insanların birleştiği bu platformda insanlar birbirlerini anlamak ve desteklemek amacıyla birleşmiş durumda, herkes birbirini hoşgörüyle karşıladığı için ben kendi adıma bu platformdaki arkadaşları çok sevdim. Umarım hep böyle özel ve güzel kalırız 😊🌼🥰


dusunenkalpp

#tr ailesi 🇹🇷ben buradaki arkadaşları öyle tanımlıyorum.

Yukarıdaki diğer arkadaşların bahsettiği bütün düşüncelerin bir ortak noktada buluşması çok güzel sizlerden öğrendiğim çok güzel şeyler var hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.🤗🤲 Yardımsever,özverili,ince zarif,düşünceli ve herkesin birbirine destek olmaktan mutluluk duyduğu bir topluluğuz.


baycan

Herkese merhaba arkadaşlar. 🤗

Öncelikle bütün cevaplarınızı ayrı ayrı okudum ve çok güzel cevaplar verildiğini gördüm bu beni çok mutlu etti. 🤗 Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. sevgili arkadaşımız göz bebeğimiz @damla nın güzel sorusuna bütün hivetr deki arkadaşlarımı çok sevdiğimi herkesin birbiri ile uyum içerisinde olma çabasında olduğunu ve birlik beraberlik içinde birşeyler yapmaya çalıştığını gördüğüm için mutluyum. Şu an sadece üç sevdiğim arkadaşımın sevdiğim özelliklerinden bahsedeceğim.

En başta sevgili @damla nın en sevdiğim özelliklerinden bahsetmek istiyorum. 🤗

Sevgili @damla seni nasıl anlatayım bilemiyorum ki. Çünkü seni anlatmaya kelimelerim yetmez. 🤗 5 senedir seninle bu platformda beraberiz. Birlikte birçok projede görev aldık, sende gördüğüm en güzel en sevdiğim özellikler herkese yardımcı olmaya ve her yere yetişmeye çalışman. Bunu yaparken de sabırla özveri ile yapman. Ayrıca bir sorun olduğu zaman çözüm odaklı olabilmen de en sevdiğim özelliklerinden bir tanesi. Zaten iyi bir yönetici çözüm odaklı da olabilmeli. Sen harika bir yöneticisin. 🤗 Her zaman söylediğim gibi platformun kanatsız meleklerinden bir tanesisin. Her zaman yanımda olduğunu bilmek arkadaşlığını hissetmek beni çok mutlu ediyor. 🤗 İyiki varsın 🙏

Platformunun kanatsız meleklerinden bir tanesi de sevgili arkadaşım @sudefteri. Seninle de beş senedir bir çok projede yer aldık. Her zaman sıcak ve samimiydin. Burada iyi ki tanıdım iyi ki var dediğim sevgili arkadaşlarımdan bir tanesisin Her zaman yanımda olduğunu bilmek bile bana büyük bir mutluluk veriyor. 🤗Bazen eksiklerimi görüp çaktırmadan tamamlamaya çalışman benim en sevdiğim özelliklerinden bir tanesi. Her zaman sevgi dolu yorumlarınla beni mutlu etmeyi başaran çok sevdiğim arkadaşlarımdan bir tanesisin. İyiki varsın 🤗

Ve yine sevdiğim arkadaşım @uzercanan Bana bu platformun kazandırdığı kanatsız meleklerden bir tanesi de sensin.🤗 Her zaman hayata pozitif bakışın en sevdiğim özelliklerinden bir tanesi. Seninle de beâ senedir birlikte çok güzel projelerde yer aldık. Hiç bir yerde beni yalnız bırakmaman her daim yanımda olman en sevdiğim özelliklerinden bir tanesi iyiki varsın 🤗🥰

Buradaki herkesi iyi niyetli ve yardımsever olarak görüyorum herkese bu güzel özelliklerinden dolayı teşekkür ederim🙏 iyi ki varsınız hıveTR ailesi hepinizi seviyorum 🥰


akkann

Hive'daki arkadaşlarım genelde TR liste ailesinden oluşuyor. Bunun dışında sayfasını ziyaret ettiğim çok değerli başka arkadaşlar da var. Genel anlamda hepsinde gördüğüm ortak özellikler yardım sever, saygılı ve kibar oluşları. Ama en sevdiğim yönleri yazabiliyor olmaları ve bunu etkili bir şekilde yapmaları.

Okul yıllarımda öğretmenimiz bizden şiir yazmamızı istediğinde bir keresinde sınıfın yarısına yazıp yazıp verdiğimi hatırlıyorum. O an ki halimi aç müşterilerle dolu bir lokantanın aşçısına benzetebilirisiniz :) Bu anım komik olsa da benim açımdan hoş değil. Ben çevremde yazabilen insan görmek istiyordum. Hıve bu ihtiyacım cevap verdi. Yazabilen insan hayatı daha iyi yorumlayan, detaycı insan tipidir. Buradaki arkadaşlarım tam olarak böyle. Bu yönleri çok hoşuma gidiyor.


mttok

Merhaba arkadaşlar.

İlk başta bu güzel soruyu soran @damla arkadaşıza teşekür ederim.Kendisi her zaman bizlere destek olup yanlışlarımızı düzeltmemiz için bizlere destek olmuştur.

Diğer arkadaşlarımıza gelecek olursak burada bulunan çoğu arkadaşımızın birbine destek olduğunu görüyorum.

Burda tamamen yardımlaşma üzerine kurulu bir düzen görüyorum. Başta saygı ve hoşgörü değerleri üzerinde durarak buradaki ortamın ne kadar kaliteli olduğuna şahitlik ediyorum.


Incubus

Bu konuya kişiler olarak cevap vermek için burada yeniyim ama genel olarak şunu söyleyebilirim ki burada herkes olabildiğince yardımsever davranıyor. Bir şeyi bilmediğinizde herkes öğrenmeniz için elinden geleni yapıyor. Bana kripto para piyasasını bile öğrettiler daha ne olsun 😄 . Güzel soru için teşekkürler @damla . Belki bu soruyu uzun zaman sonra tekrar sorduğumuzda daha güzel bir cevap verebilirim.


bilginselcuk

Merhabalar, işim gereği çok aktif olamıyorum lütfen kusura bakmayın. Soruya cevabım ise diğer arkadaşların cevaplarıyla ortalama aynı. Hive topluluğundaki arkadaşlar hoşgörülü ve yardımseverler. Doğayı,insanı, canlıları seven olgun insanlar sanırım bu yüzden bilfiil tanımasamda kanım hepsine çok ısındı😊 Tüm hive ve hive tr arkadaşlarıma desteklerinden dolayı çok teşekkür ederim. Gününüz güzel geçsin😊



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Ayrıca, görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
ve
uzercanan
'a, sorular için
princeofbeyhive
,
passenger777
ve
tuba777
'ye, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
ahmetay
,
stellify
,
sudefteri
,
crazygirl777
,
angelnature777
,
muratkbesiroglu
,
thales7
,
videoaddiction
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
ucmuharfli
,
motivationrainn
,
trouvaille
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kedi
,
kirazay
,
keepcalmandread
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
dogancankilment
,
fetch
,
zoltarian
,
shatargat
,
zeynos
,
famil
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
dolunay18
,
ezgicop
,
kilic60
,
yagmurzamani
,
gokturk70
,
happymannn
,
crysis
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz.


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
20 Comments
Ecency