Hive TR Ailesinden Kiminle Hangi Etkinliğe Katılmak İstediğimizi Anlattık - Trliste Soru-Cevap Etkinliği #23

Merhaba sevgili dostlar. Trliste etkinliklerimiz tüm hızıyla birbirinden renkli soruları ve cevaplarıyla devam ediyor. Özellikle son etkinliklerimizin çok yoğun ilgi gördüğünü söyleyebiliriz. Katılmak isteyen tüm dostlarımızı Hive Türkiye discord sunucumuza bekliyoruz. 🌼

Tuba Arkadaşımızın Sorusu


@tuba777

Hive TR ailesinden kiminle hangi etkinliğe katılıp nerelere gitmek seni mutlu ederdi?


Ve İşte Cevaplarımız...

princeofbeyhive

Bu soruyu okuduğum gibi bir şimşek çaktı ve aklıma tek bir kişi geldi. O kişi de @motivationrainn . Bence çok eğlenceli yorumları var. Ben de buradaki troll hesaplardan biriyim. Bu yüzden onunla birlikte bir okuldaki yerli malı haftasına katılmak isterdim. Unutulmaz bir deneyim olacağına yemin edebilirim ama kanıtlayamam 😂.


wagner32

Ben @passenger777 @mttok @bilgin70 ile bir geziye katılmak isterdim. Bence onlarla bir yerleri gezmek eğlenceli olurdu. Hem onlarla birlikte kamp da yapmak isterdim. Ayrıca İzmir çevresinde olursak @baboz da mutlaka bizimle olmalı. Mekanları en iyi o bilir :)

Bu güzel sorusu için @tuba777'ya teşekkür ederim.


tuba777

Herkese merhaba ben @baycan @damla ve @sudefteri ile çok sevdiğimiz bir gurubun müzik konserine katılmak isterdim ayrıca bu gurupla pijama partisi yapmak isterdim, korku gecesi mesela patlamış mısır cips yiyerek bütün korku filmlerini izlemek eğlenceli olurdu. @mukadder ve @kirazay lada ülke içi yada dışı yemek festivallerine gitmek isterdim 😃


alişengül

Bu güzel sorusu için @tuba777 arkadaşıma çok teşekkür ederim. Benim sorumun cevabı belli zaten. Onlarlayken yaptığım herseyi seviyorum onlarla güzel eğlenceli vakit geçiyorum. Hersey onlarla güzel. @ahmetay @bilgin70 @flsfserkan @dolunay18 Arkadaşım oldukları için çok mutluyum. Bu ekiple her zaman her yere gidebilirim.


damla

Ben @muratkbesiroglu 'nun yeni kitabının imza gününe katılmak isterdim. Kitabın adını bilmiyorum ama hatırladığım kadarıyla romanda Damla ve Su isimli iki galaksi savaşçısından söz ediliyor 🙂 Tabii bu imza gününe @sudefteri ile birlikte gideceğim başka türlü olmaz. @fetch emoji atmıyor bayağıdır, canlı yoklama alsam olacak, buluşmaktan başka çare kalmadı gibi. @uzercanan 'la buluşup ribitsa yemek isterim, @baycan 'la yurt dışına bir iki haftalık tura çıksak fena olmaz, @mukadder 'le her şey yapılır, benim kafadan gibi duruyor, @tuba777 korku filmi izlemek istemiş o da uyar, @ukiyo yeni bahçeli evini aldığında onu ziyarete gidebilirim... liste çok uzayacak gibi duruyor. Çok fazla hayal kurmasam iyi olacak çünkü genelde hepsi gerçekleşiyor 😄


motivationrainn

Güzel bir soru gelmiş yine 😄 Ben yanında rahat olabileceğim birilerini seçmek istiyorum. Bu yüzden hem eğlenceli hem de daha çok yorumlaştığım kişileri seçmek istedim. @princeofbeyhive hem eğlenceli hem de rahat edebileceğim bir arkadaşım. @sudefteri yine çok fazla yorumlaştığım ve birçok ortak yönümüz olduğunu düşündüğüm bir arkadaşım. Ve tabi ki @damla onu hem merak ediyorum hem de iyi anlaştığımı düşünüyorum.

O yüzden şimdilik 3 kişi seçiyorum. 4 kişi olmak iyidir. Baktık umduğumuz gibi olmadı ve yüzyüzeyken sohbetlerimiz sarmadı, okey oynarız 😄


bilginhilal

Günaydın herkese😊 Sorusu için @tuba777 arkadaşaa teşekkür ederek başlayayım🥰
Hayatta hiç düşünmeden her yere gidebileceğim kişi hem en iyi arkadaşım hemde eşim olması vesilesiyle @bilginselcuk 😅

Kendisini fazla tanımasamda bilgili ve eğlenceli biri gibi gördüğüm @damla ile birlikte kahvaltı yapmak isterdim, bol sohbetli saatlerce süren haftasonu kahvaltısı iyi olurdu ☕

Samimi birisi gibi hissettiğim ve yanında rahat olabilirim gibi geldiği için @baycan ile de alışverişe gitmek isterdim🛍️


bilginselcuk

Herkese merhaba. 😊 Bu soru hakkında açıklama yapmadan önce eşimin vermiş olduğu cevabı gördüm. @bilginhilal teşekkür ederim. Ben eşimle birlikte Ege-Akdeniz-Karadeniz bölgesini fırsat buldukça geziyorum. 🧑


Incubus

Bu soruya benim de cevabım belli. Kız arkadaşım @ezgicop'le harika bir akşam yemeği mükemmel olur. Ya da onunla herhangi bir aktivite. Ayrıca @princeofbeyhive ile de bir yemek programı iyi olabilirdi gibi geliyor. Mesela yemekteyiz 😄


uzercanan

Merhaba sevgili @tuba777 nin sorusunu okuyunca discordaki tüm arkadaşlarla hafif tepelik bağ bahçede yeşillik bir alan, zeytin ağacın altinda yere potikareli örtüyü sermisiz ılık bir rüzgar ve gezip gördüğünüz postlarda paylaştığınız yerleri, olayları birebir kahramanlarının ağzından dinlerken keyifle geçen bir piknik görüntüsü geldi gözümün önüne. (Bu piknigin bazı sahleri kalabalık olduğumuz için Woody Allen filmlerinde benzeye bilir 😂 ) Ama 40 yıllık dost sohbeti havasında geçen, kah guldugumuz ,kah şarkılar söylediğimiz sohbetin dibine vurdugunuz bir ortamda hepinizle beraber zaman geçirmek isterdim.

Soruyla pek uyumlu bir cevap olmadi sanki 🙈

Aslında böyle bir organizasyon yapsak nasıl olur @damla @baycan @sudefteri 😉


mttok

(@uzercanan'ın cevabına istinaden) Bence bu cevabın çok mükemmel çok beğendim doğrusu 😊 Benimde kafamda buna yakın bir şey vardı.


mukadder

Merhaba arkadaşlar. Ben gerçek hayatta burada ki hiç kimseyi tanımıyorum. Ama sizin buradaki paylaşımlarınızdan ve yorumlarınızdan kafamda oluşan çok renkli ve zevkli insanlar var. Hive tr ekibiyle güzel geziler yapabalirim.

Ama ben Kırda bir akşam vakti, tepemizde küçük lambaların olduğu uzun ve güzel bir yemek sofrasında sizinle muhabbet etmeyi çok isterdim. Yemekleri @princeofbeyhive, @tuba777 ve @kirazay seçer, içecekleri @baboz seçer . Grupta dj bulamadım ama içimden bir his @Incubus yapabilir gibi geliyor. Sinema, kitaplar, tiyatro biraz siyaset başlayan yemeğimizi "ne olacak bu ülkenin hali" modun da devam ettirip, batsın bu dünya modunda bitireceğimiz bir yemekli bir buluşma olabilir. @damla nin enerjik kahkahası @sudefteri güzel ve farklı yorumlarını duyar gibi oldum. @baycan tatlı şaşkınlığını canlandı gözümde. Erkeklerin ara ara futbol muhabbetleri ile yükselen sesleri ile dolu dolu bir akşam geçirebilir.


passenger777

Herkese Merhaba 🤗

Toplulukta bulunan herkesi bir arada görmek çok güzel olurdu. O yüzden ben büyük bir tekne kiralayıp, Teknenin başına da Hive Tr yazıp, ortasına Kalp resmini çizerdim. Teknenin yanlarına da Discord YILDIZLARI ve Sonsuz anlamına gelen FOREVER yazılarını eklerdim. Kaptanlarımız @emrebeyler ve @Deathwing ile çıkacağımız bu tekne yolculuğunda bizleri kim bilir neler bekliyor? Teknenin Kraliçesi @damla hanım güvertenin uç kısmında bizlere deneyimlerini anlatırken bir taraftan da DJ lerimiz, @ıncubus ve @baboz ortamı güzel parçalarla neşelendirmeye çalışıyor. Teknenin güzel bir köşesinde denizin ,rüzgarın ve manzaranın tadını çıkaran sevgili @sudefteri gözlerindeki parıltıdan güzel anılara daldığını hissediyorum. Ben , @ıncubus, @baboz, @wagner32 , @crysishive, @duşunenkalp ve diğer arkadaşlarla birlikte yaklaşan koyda denize girmek için hazırlık yapıyoruz. Bir taraftan @baycan, @tuba777, @uzercanan, ve @mukadder teknenin üst kısmında hem sohbet edip hem de güneşin tadını çıkarıyorlar. Aslında aklıma küçük bir hikayede geliyor. Tekneyle ilerlerken, hepimizin dalgın olduğu bir anda karşımıza YAZIM KURALLARI adını verdikleri büyük bir kaya parçası çıkıyor. Kayaya çarpmaya ramak kala, kaptanlarımız @emrebeyler ve @Deathwing ve onlara destek olan @damla hanımın son hamleleriyle bu durumu da ucuz atlatıyoruz. Hep birlikle güzel koyların, denizin ve manzaranın tadını çıkarıyoruz. Eğleniyoruz. Yüzüyoruz. Güneşleniyoruz. Bol bol resimler çekiyoruz. Tekne turunun sonunda da hep birlikte bir arada gelerek toplu bir resim çektirerek. Önümüzde duran HİVE TR ETKİNLİK pankartını açıyoruz. Biraz saçmaladım, farkındayım😊


akkann

Merhaba,
Ben tüm gurubu yanıma alırdım. Birçok etkinliğe katılırdık ve her etkinlik için aklımda lider kişiler var.

Gezi etkinlinliğinde, @damla ana rehberimiz olsun isterdim. Çünkü ayrıntılar konusunda takıntılı diyebileceğim kadar 🙂 mükemmel. Samimiyeti ve anlatımdaki akıcılık nedeniyle @baboz, yüksek enerjisi ve kıvrak zekası sebebiyle @wagner32, geniş bakış açısı ve kültürel değerlere olan hakimiyeti ile @mttok

Gurup yemeği için,
@mehmetfix ve @princeofbeyhive
Her ikisi de yaptıkları incelemeler ve leziz yemek tarifleri ile kendilerini kanıtlamış durumda.

Sinema etkinliğinde, @mehmetfix
Sevdiğimiz filmlerin ortak olduğunu fark ettim.

Bazı etkinlikleri sınırlı sayıda kişi ile yapmak isterdim.
Dağ tırmanışı için @dolunay18
Çümkü doğada hayatta kalmak istiyorsanız o yanınızda bulunan ekmek ve su kadar önemli olabilir 🙂İzci ve Avcı özellikleri üst seviyede.

Yüzmeye,
@bilgin70 ve @mttok
Derin yerlerde yüzebilmeyi onlara borçluyum. İkisi de iyi birer cankurtaran.

Dağ ve göl manzaralı bir yerde sohbet edip Hıve, teknoloji ve farklı konular hakkında tecrübelerinden faydalanmak istediğim kişiler,
@ahmetay
@muratkbesiroglu
@Deathwing
@emrebeyler
@sudefteri
@damla
@mukadder
@anadolu
@flsfserkan
@Hephaestus
@mrpsiko
@oneplanet
@Incubus
@uzercanan

Uzun zamandır burada değilim. Şimdilik listem böyle. Daha sonra buna benzer bir soru sorulursa daha ayrıntılı bir cevap verebileceğimi düşünüyorum.


crysishive

Merhaba arkadaşlar. Bu güzel soru için @tuba777 arkadaşımıza teşekkür ediyorum. Ben kişi ayrımı yapmadan bütün ekip ile birlikte bir deniz kenarında ve ağaçların olduğu bir yerde mangal partisi düzenlemeyi çok isterdim. Herkesin daha çok kaynaşabileceği bir ortam yaratma fikiri benim hoşuma giderdi. Kim bilir belki bir gün mümkün olabilir.🤔😊

Diğer düşüncem ise ekip ile birlikte bir gezi düzenlemek. Hive TR baskılı kıyafetler ile bir gezi yapmak. Hem tanıtım hem Hive TR topluluğumuz için diğer toplulukların dikkatini çekmek. Şimdilik düşüncelerim bunlar. Hepinize cevaplardan dolayı teşekkür ederim. 😊


cansu

Öncelikle merhaba. Bu güzel soru için @tuba777 arkadaşıma teşekkür ederim.
@kirazay, @ahmetay ve @flsfserkan ile uzun bir yolculuk yapmak beni mutlu ederdi.
@damla ile tanışmayı ve onu kendi evimde misafir edip ona bol köpüklü bir kahve ikram etmeyi isterdim. Daha sonra toplu bir yemek organizasyonu düzenlenip sohbetlerin edilmesini isterdim.


flsfserkan

Öncelikle uzun süredir bir etkileşim içinde olduğum ama kendileri hakkında hiç bir bilgim olmayan @mehmetfix @sezermehmet @baboz @crysishive @dusunenkalpp @mrpsiko @snlbaskurt @wagner32 @princeofbeyhive
Bu arkadaşlar ve az yada çok samimiyetim olan @bilginselcuk @alişengül @ahmetay @bilgin70 @dolunay18 @akkann @mttok arkadaşlarla bir futbol maçı yapmak beni mutlu eder. Bu vesile ile kaynaşmamız sağlanır. Ayrıca maçın hakemi olarak @Deathwing teknik direktör olarak @muratkbesiroglu ve @emrebeyler olduğunu düşündüm.
Var odası hakemi için @anadolu yu düşündüm.
Çizgi hakemimiz kesinlikle @damla olmalı.
Ve diğer tüm Hive Tr kullanıcılar da taraftarlarımız. Formalarımız kırmızı beyaz renkte ve üzerinde sponsor olarak Hive Tr yazısı var. 🤣😂
Güzel bir futbol maçı bizleri bekliyor. 😊
Yazılarım biraz karışmış olabilir.


dusunenkalpp

Herkese merhaba

Etkinlik yazılarını okurken adeta hayal dünyamda astral seyahat yapmışcasına keyif aldım ruhen gezdim.Eşim ve sevdiklerim başta olmak üzere,bütün tr ailesi ile güzel bir mangal yapıp futbol maçı veya voleybol maçı yapmak isterdim.

  • @princeofbeyhive okuduğumda küçüklüğümdeki yerli malı haftası geri gittim.

  • @wagner32 okurken dere kenarında kuş cıvıltıları eşliğinde ormanda harika bir kamp yaptım.

  • @tuba777 okurken korku filmi seyretmeyeli yıllar olduğunu farkettim.Bi an o sahnelerle sinema keyfi yaptım.

  • @alişengül okurken değerli arkadaşlıkların ne kadar önemli olduğunun farkına vardım ve etrafıma baktım.

  • @damla nin yazdıklarını okurken ribitsa nedir bilmiyorum dedim kendi kendime ve neden yurtdışı hayalimin olmadığını sorguladım sayesinde yine birşeyler öğrenmiş oldum.

  • @motivationrainn yazısını okurken insan her zaman karşısındakindede kendinden bir ortak nokta bulmak ister mi bunu düşündüm.Evet bencede bulmak ister dedim.

Okuduğum her yazıdan ayrı bir keyif aldım,liste uzamasin diye sonlandırıyor in.
@bilginhilal @bilginselcuk
@Incubus
@uzercanan @mukadder
@passenger777 tekne macerasını okurken maceralara atıldım eklemeler yaptim 🤣fırtına boran oo zor attık adaya kendimizi
@akkann
@crysishive
@dolunay18
@cansu
@flsfserkan
Emeğinize teşekkürler.
diğer tr ailesi üyelerine de ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Kimbilir ilerleyen zamanlarda güzel organizasyonlarda buluşup burada yazdıklarımızdan bahsediyor olcağızdır.
@ahmetay @emrebeyler @Deathwing @muratkbesiroglu @anadolu gibi değerli arkadaşların ve hive tr ailesindeki diğer arkadaşların engin bilgilerinden birebir istifade etme şansımız olacaktır belki☺️

Soru için teşekkür ediyorum @tuba777


bilginselcuk

(@dusunekalpp'in cevabına istinaden) Hakkaten böyle bişey olsa çok güzel olur. Umarım o günleri de görürüz ve bu günleri yâd ederiz😊


baboz

Merhaba arkadaşlar, soruya verilen cevapları okumak beni çok mutlu etti. Sevdiğim kişilerin beni de yanlarında görmek istemeleri gurur verici. Benimle yapılmak istenenlerin hepsi, katılmak isteyeceğim aktiviteler. Sadece küçükken çok severek oynadığım futboldan büyüdükçe soğuduğum ve uzaklaştığım için futbol maçına katılamayıp @flsfserkan ‘ı ekebilirdim. 😂 @mukadder ‘in kurmak istediği masada @damla ‘nın başının ağrısını da gidereceğini düşündüğüm rakı içmek keyifli olurdu. Bu masayı @passenger777 ‘in büyük teknesinde kurmak sanırım en keyiflisi olurdu. Burada mangal işini tabii ki bu konuda başarılı olduklarını paylaşımlarından gördüğüm, @bilginselcuk ve @bilgin70 kardeşlere bırakırdım. Masada ise ortalarda bir yerlerde, bu aralar işinden olduğu için rakı içtikçe, iyi bir dinleyici olan bana ☺️ içinde biriktirdiği bütün sorunlarını anlatacağını düşündüğüm @wagner32 ‘nin oturmasını isterdim. İkisi arasında geçecek olan felsefi muhabbete kulak kabartmak için Karşımda @mehmetfix ve @dusunenkalpp in oturmasını isterdim. Fakat bu güzel etkinlikten sonra techno dinleyip zıplamak için mekan değiştirmek, en azından içkileri değiştirip, teknede techno müzik eşliğinde “zıplamak” harika bir son olurdu. 😂


bilgin70

Herkese merhaba.
Sanırım cevaplamaktan en keyif aldığım sorulardan birisi. Verilen cevapları okuması da çok keyifli :)
Ortaya muazzam fikirler çıkmış.
Cevaplarında bana yer veren bütün arkadaşlara tesekkur ederim 🙂
Grubumuzda en çok merak ettiğim arkadaşlardan birisi @mehmetfix
Kendisiyle özel sobbetlerimde oldu. Çok sakin ve insanlara yardımcı olmaktan çok hoşlanıyor. Kendisiyle açıkçası sinema filmi izlemek isterdim. Çünkü film konusunda güvenebileceğim insanlardan birisi. 🙂
@wagner32 beyin espiri kalitesinin çok yüksek olduğunu düşünüyorum kendisiyle çay eşliğinde sohbet etmek isterdim 🙂
@dusunenkalpp beyin dini konularda hassas ve bilgili olduğunu biliyorum. Güncel dini meseleler hakkında kendisiyle muhabbet etmek hiç fena olmazdı :)
@crysishive beyin android ve Apple a hakim olduğunu düşünüyorum. Özellikle faydalı uygulalamaları bizlerle paylaşıyor. Kendisiyle fotoğraf programları hakkında sohbet etmek isterdim.
Kafamın yoğun olduğu şu zamanlarda turla birlikte geziye çıkıp kafa dağıtmak istiyorum. Belki mümkün olması zor ama trliste ailesiyle bu geziyi @damla nın rehberliğinde gerçekleştimek harika olurdu :)
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Soruyu soran değerli arkadaşımız @tuba777 arkadaşımıza teşekkür ederim.


mttok

Merhaba arkadaşlar.
İlk başta bu güzel soru çok hoşuma gitti ve verilen cevapların hepsi oldukça güzel cevaplar.
Bu soruyla birlikte ne kadar çok şey yapabileceğimizi birtek daha anlamış oldum.
Burda birlikte biseyler yapabileceğimiz bir sürü aktivite var.
Benim aklima gelen
@akkann
@bilgin70
@flsfserkan
@wagner32
@ahmetay
@dolunay18
@alişengül

Ve burdaki arkadaşlarımızın hepsiyle ranfting yapmak oldukça eğlenceli olur.

Bu güzel soru için @tuba777 arkadaşımıza teşekkür ederim.


bilginselcuk

Merhabalar herkese. Ben @passenger777 ile Antalya'da koyları gezmek isterdim. Antalya en sevdiğim şehir iyi bir rehberde olurdu kendisi😊
@wagner32 ile de seyahate çıkmak isterdim. İyi bir yol arkadaşı olacağını düşünüyorum.
@baboz ile mekanlarda takılmak isterdim. İzmir'de bilmediği mekan yoktur diye düşünüyorum.
@tuba777 sorusu için kendisine teşekkür ediyorum. Umarım herkes eğlenmiştir.


angelnature777

Merhaba. Öncelikle @baycan arkadaşıma teşekkür etmek istiyorum. Çünkü beni sizlerle tanışmaya vesile oldu. Tabiki @baycan arkadaşımla Antalya nın güzel koylarında gezmek isterim. Kızımla ve arkadaşımla birlikte vakit geçirirken çok mutlu oluyorum. Kendimi yanımdayken huzurlu mutlu oluyorum. İyiki kendisini tanımışım.


snlbaskurt

Herkese merhabalar. Toplukuk içinde birbirlerini az ya da çok tanıyan insanların olduğunu görüyorum ve bu bence çok güzel bir şey. Fakat bu konuda en şanssız olanlardan biri de benim galiba. Neyse sorunuza gelecek olursak. Bütün topluluk üyelerinin bir arada olabileceği etkinlikler yapılabilsin isterdim sanırım. Bu sayede burada yazılarını ve yorumlarını okuduğumuz insanları gerçekte tanıma fırsatı bulurduk. Bu ekinlik de kendimizi geliştirmek için @damla ‘nın moderatörlüğünde Wintness’lar olan @emrebeyler ve @Deathwing ‘den bu platform ve cripto konusunda eğitimler almak olabilirdi.


oneplanet

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bu samimi sorusu için @tuba777 ‘ye teşekkür ediyorum. Ben uzun uzun kahvaltı yapmayı çok seviyorum. Burdaki tüm ekip arkadaşlarımla bahçeli bir mekanda saatlerce kahvaltı yapmak istiyorum. Gerçekleşmeyecek bir istek değil doğrusu☺️ Bir de @damla ‘yı çok merak ediyorum. Onunla aynı evde iki ay kadar yaşamak ve uzmanlık alanlarını gözlemlemek isterdim. O süre boyunca ondan bir sürü şey öğrenme şansım olurdu belki. Sevgiyle kalın💙



Teşekkür ederiz...

Türkçe yazıları her daim destekleyen değerli witnesslarımız @emrebeyler ve @deathwing 'e sonsuz teşekkürler. 🌼 Witness oylarını vermeyen arkadaşlarımız varsa buradan oylarınızı vermenizi öneririz: https://wallet.hive.blog/~witnesses

Ayrıca, görseller için

ruen
'e, cent delegasyonları için
anadolu
'ya, etkinlik organizasyonları için
baycan
ve
uzercanan
'a, sorular için
princeofbeyhive
,
passenger777
ve
tuba777
'ye, doğum günü organizasyonları için
incublus
'a, Hive bağışları ve Türkçe yazılara destekleri için
ahmetay
,
stellify
,
sudefteri
,
crazygirl777
,
angelnature777
,
muratkbesiroglu
,
videoaddiction
,
mehmetfix
,
wagner32
,
dusunenkalpp
,
mukadder
,
ucmuharfli
,
motivationrainn
,
trouvaille
,
benyamin
,
bilgin70
,
pinkfurby
,
oneplanet
,
browniegirl
,
homeopath
,
kedi
,
kirazay
,
keepcalmandread
,
flsfserkan
,
candylady
,
ipexito
,
dogancankilment
,
fetch
,
zoltarian
,
shatargat
,
zeynos
,
famil
,
mttok
,
baboz
,
akkan
,
dolunay18
,
ezgicop
,
kilic60
,
yagmurzamani
,
gokturk70
,
happymannn
,
crysis
ve Trliste'yi destekleyen, etkinliklerimize katılan ve emek veren tüm üyelerimize teşekkür ederiz.

Etkinliklerimiz devam edecek, katılımlarınızı bekliyoruz.


Önceki Etkinliklerimizden...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency