54

kkonopacki

Available
Used
Resource Credits
13 Followers
4 Following
April 2, 2024
kkonopacki
Polish HIVE
3M
Turyngia
Przejeżdżając przez miasta i wsie Zachodu Polski (i w sumie też będąc na Czechach) podpatrywałem sobie życie ludzi przez szybę samochodu. Nie widziałem dużo, ale bardzo podobały mi się ładnie pomalowane
$ 1.088
29
1
1
kkonopacki
polish
3M
Wielka Piątka
Obrałem dokładne cele, które chcę osiągnąć. Zastanawiając się nad nim przez głowę przechodzi jedna myśl: okej, robimy to, ale jak to zrobić tak, by patrząc w tył nie móc powiedzieć sobie "tu zmarnowałem
$ 0.416
8
kkonopacki
polish
3M
Słucham
Odnosząc się do «Słucham» ze wczorajszego tekstu empatyczna część mnie oczywiście zaraz pomyślała o najbardziej skrajnym wypadku: ludziach, którzy chcą coś powiedzieć, a tego nie robią. Tak przy okazji,
$ 0.344
5
1
kkonopacki
polski
3M
Nie wystarczy
Chciałbym się niniejszym przyznać, że jestem zbyt zachłanny. W ciągu dwóch ostatnich dni pracowałem nad książką, uczyłem się grać, uczyłem się języków i nauczyłem się samoregulacji. I tak się zastanawiam,
$ 0.032
2
1
kkonopacki
polski
3M
Koniec etapu
Wczoraj był dla mnie bardzo ważny dzień. Można powiedzieć, że to był koniec pierwszego etapu mojego życia. Życie poza kontrolą, życie bez siebie, życie od kompulsji do kompulsji. Życie, ale bez bijącego
$ 0.126
5
1
kkonopacki
polski
3M
Dzień dobry, to znowu ja
I przynoszę następną krótką swoją myśl. Wczoraj w czasie mszy (jak kiedyś wspomniałem jestem wierzący) zrozumiałem czym jest wybaczenie. Zrozumienie tego to jeden z puzzli potrzebnych mi do zrozumienia
$ 0.000
1
kkonopacki
polish
3M
Dezorientacja
Wczoraj wieczorem dałem się namówić na zjedzenie czegoś, co jest poza moją dietą. Jak mówiłem to co jem bardzo mocno wpływa na moje samopoczucie. W wyniku tego dzisiaj czuję się bardzo zdezorientowany,
$ 0.066
5
1
kkonopacki
polish
3M
Do czego dążę
Przede mną przyszłość. Za parę lat wyremontuję dom nad jeziorem. Obok niego miejsce dla wszystkich moich znajomych, będą tańczyć i bawić się. Drzwi będą zawsze otwarte. Będę miał na swoim parę wydanych
$ 0.044
3
kkonopacki
polish
4M
Chwilki
Znacie te chwile, gdy wszystko jest po prostu dobrze? Wczoraj był piękny dzień. Po pracowkowym śmieszkowaniu (znalazłem nowe zastosowanie fletu xd) miałem się dzisiaj zająć spokojną pracą nad swoimi
$ 0.037
3
kkonopacki
polish
4M
404
Dzisiaj postu nie ma. Czas na odpoczynek! Wam też życzę, żeby ten dzień dał chwilę oddechu ^^
$ 0.000
3
kkonopacki
polish
4M
Trzy
Jaki musi być człowiek, by był zdrowy i autentyczny? Muszą się w nim schodzić trzy rzeczy: myśl, słowo i działanie. To, jak postrzegamy świat, musi wyjść na zewnątrz poprzez słowo, które następnie zamieni
$ 1.017
25
1
kkonopacki
polish
4M
Czy mam coś na dzisiaj?
Szybki przegląd myśli: czy mam coś ciekawego na dzisiaj do opowiedzenia? Może dokończę temat spokoju ze wczoraj. Podsumowując wczorajszy tekst: lepiej najpierw uspokoić się przed wzięciem się za rozwiązywanie
$ 0.047
4
1
kkonopacki
polish
4M
Przekaz
Słuchałem podcastu. Poruszany był między innymi temat przekazywania emocji, w szczególności tego, dlaczego w niektórych momentach nie potrafimy tego robić i dlaczego wysyłamy sprzeczne sygnały. To co
$ 1.488
26
kkonopacki
polish
4M
7 Grzechów Głównych: Moja Pycha
Lubię dużo gadać. Wpadam na dużo pomysłów. Często są to takie pomysły, których realizacja komuś innemu lub mi samemu by pomogła. Jest ich niestety tak dużo, że czasami tracę je z oczu, w wyniku czego,
$ 0.891
15
kkonopacki
polish
4M
A może tak… Cz. II
Wracamy do tekstu ze wczoraj. Tam gdzieś daleko w dali Jest miejsce, gdzie ja będę ja I to ja, będzie dobre i szczęśliwe Muszę te miejsce osiągnąć Jak mówiłem, ten sposób myślenia to jedna z największych
$ 0.204
5
1
kkonopacki
polish
4M
A może tak...?
A może tak…? Kiedyś, dawno, dawno temu, prowadziłem inne życie. Praktycznie każdy mój ruch był kontrolowany przez drugą osobę. Musiałem spowiadać się z każdej swojej czynności. Przynosiło to czasami wstyd.
$ 1.722
42
2
kkonopacki
polish
4M
Reorganizacja
Prowadzę dość intensywne życie, przez co czasami mam mało czasu na swoje rzeczy. Mam dużo projektów, rzeczy, których się uczę, wyjść. A potrzebuję przynajmniej jednej godziny dziennie, którą mogę użyć
$ 0.097
6
2
kkonopacki
polish
4M
Kłótnia o ryby
Uwaga: wstęp jest dziwny i śmieszny. Ale będzie puenta. Czy da się pokłócić o kladogramy ryb? Tak, da się. Mam pewien projekt. Jeden z wielu, o których zacząłem pisać ostatnio. Nie wchodzę w szczegóły,
$ 0.330
15
kkonopacki
polish
4M
To co chcę w sobie zamknąć
Jest we mnie pewna część, którą chcę w sobie zamknąć. Ostatnio miałem pewnego rodzaju stan, i byłem na granicy. Nie będę opowiadał o tym, co wtedy myślałem, ale opowiem o tym, co teraz czuję. Pierwszy
$ 0.206
3
kkonopacki
polish
4M
Przez wspomnienia
Chciałbym podzielić się kolekcją wspomnień, które przelatywały popołudniem przez moją głowę. Jestem dzieckiem. Siedzę na ziemie na dywanie, przy brazowym świetle starej żarówki. Czytam swój ulubiony
$ 0.900
34
4

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.