Dezorientacja

Wczoraj wieczorem dałem się namówić na zjedzenie czegoś, co jest poza moją dietą. Jak mówiłem to co jem bardzo mocno wpływa na moje samopoczucie.

W wyniku tego dzisiaj czuję się bardzo zdezorientowany, spałem trzy dodatkowe godziny dłużej, i choć wczoraj wróciłem późno, to rzadko wstaję tak późno jak dzisiaj. Mam problemy ze skupieniem się na tym, co mam dzisiaj zrobić, moje myśli rozpraszają się, kręcą się wokół nieprzyjemnych możliwości, jestem mniej spokojny, i co najgorsze: nie chce mi się zacząć pracować.

Na szczęście znam ten schemat na przestrzał i wiem dokładnie co należy zacząć robić: po pierwsze ćwiczenia, im intensywniejsze, tym lepiej, po drugie ignorować ten stan i skupić się na pracy, po trzecie obniżyć temperaturę ciała.

Pozwoli to w moim przypadku na niezmarnowanie dnia i ruszenia swoich projektów dalej.

Ostatnio też przeczytałem ciekawą teorię na temat zaburzeń autoimmunologicznych oraz stresu. W skrócie jest to «nie» organizmu na wszystkie stresogenne czynniki, głównie te, gdy człowiek zmuszał się do zrobienia czegoś, na co nie miał ochoty.

Tyle na dzisiaj, trzymajcie się! Ja w tan!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now