28 lutego

img_9019.jpg

Od kilku dni boli mnie pięta. Nawet nie wiem co jest przyczyną (po prostu nagle zaczęła boleć). Postanowiłem dać jej trochę odpoczynku i cały dzień (oprócz wyjścia do najbliższego kościoła) siedziałem w domu starając się nie ruszać zbytnio.

Na szczęście do pracy przy komputerze pięta nie jest potrzebna. Do myślenia nad grami też. A tym w zasadzie się dziś zajmowałem. Założyłem konto @briszkot. Mam nadzieję, że niedługo powstanie aplikacja, która pozwoli na szybką publikację wyników Królewskiej Ligi Briszkota. Poza tym dumałem nad zasadami nowej gry opartej o karty do Skata i kostki (niestety nie ma nawet roboczej nazwy). Wciąż trzeba dopracować warunki wygranej. Może w nadchodzącym tygodniu uda się to zrobić.

A jutro już marzec. Skoro więc skończy się luty, to wrócę do opisywania pomysłów, a nie dni. Wpisu pt. "1 marca" nie będzie. Bo choć prowadzenie dziennika (w ścisłym tego słowa znaczeniu) jest dość ciekawe (zwłaszcza jeśli wróci się do wpisów po pewnym czasie), to jednak artykuły oznaczone tylko datami są niepraktyczne. Jeden miesiąc eksperymentu na razie wystarczy.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now