Reflekcje po blockchainowym spotkaniu

Pierwsze blockchainowe spotkanie w krakowskim KBK za nami. Trochę się obawiałem o frekwencję. Ostatecznie jednak nie było najgorzej. Choć nie ma co ukrywać, że większość audytorium i tak stanowili bywalcy KBK. Tylko trzy osoby były nowe, z czego jedną przyprowadził @kubak, a dwie pozostałe zostały zachęcone przez mojego brata na jakiejś grupce traderskiej. W każdym razie 13 osób przy moim antytalencie promocyjnym, to całkiem dobry wynik.

Większość kwestii, które poruszałem podczas mojej prezentacji opisałem wcześniej w serii "Blockchain w służbie ludzkości". Było więc o transferach, mediach społecznościowych, wyborach i tym jak korzystamy tej technologii w @krolestwo. Dodałem tylko więcej przykładów. Sporo miejsca poświęciłem Hive i odniosłem wrażenie, że część ta wzbudziła największe zainteresowanie i była najbardziej komentowana. Przyjąłem bowiem formułę, w której pytania można było zadawać na bieżąco. Co prawda czasem znosiło za bardzo w dygresje, ale starałem się pilnować kursu.

W związku z tym w planach mam już kolejne spotkanie poświęcone tylko Hive. Dzięki temu będzie można bardziej szczegółowo przedstawić działanie platformy, omówić więcej aplikacji i zagłębić się w różne ciekawe historie, bo przecież co społeczność to inna opowieść. Postaram się więc przywołać różne pomysły i inicjatywy z przeszłości, które pojawiły się na #polish i nie tylko. Taki mam przynajmniej plan, choć jeszcze nie wiem kiedy uda się go zrealizować. Najpierw musiałbym przeprowadzić "badania historyczne" na blockchainie. Trzeba byłoby się również zastanowić jak wypromować takie wydarzenie, żeby w ogóle zjawił się ktoś spoza Hive.

PS. Zdjęcia z piątkowego spotkania wrzucam dzięki uprzejmości @kubak'a.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now