o odwadze

"Wziąć odpowiedzialność za siebie"

Mocne hasło, co? Wypisujemy teraz proszę bardzo - wszystkie skojarzenia z tym hasłem:
Nie uciekanie
Odwaga
Konfrontacja
introspekcja
działanie

Według mapy emocji Hawkinsa zmiana zaczyna się od tego poziomu - 200 oznaczające odwagę. Wcześniej mamy między innymi:
strach
pożądanie
złość
dumę

to wszystko co oddziela Mnie od mnie. Oczekiwania, że świat się podłoży pod to, czego oczekuje. Że będziecie grali pod rytm który wybijam JA.

"widzisz, to wszystko alkohol" - takie haseło mnie dziś obudziło. No tak, ktoś Ci go lał do ryja. To marihuana mnie zamula a nie samą siebie ograniczam, nie? "To ADHD i zażywam amfetaminę dla kurażu"
Szkoły są dwie - można uciekać, zasłaniać się diagnozą albo marsem w horoskopie który implikuje walkę
Można też pracować nad sobą. Dzień po dniu, małą łyżeczką odpuszczać
rozpuszczać

Okej. Pozwól sobie być sobą
I innym być nimi

Każdy ma święte prawo zapędzać się w ten kozi róg tyle razy dziennie ile potrzebuje i przerabiać w koło Macieju te same lekcje a Twoją rolą jest
Bycie

Siebie trzeba chronić
I się nie mądrować kurwa bo każdy ma swoją ścieżkę

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center