ေရးသားခ်က္

image
မိဘဆိုတာကေတာ့ ကြ်န္ေတ္ာတို႔အားလုံးလိုပါဘဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔အေပၚမွာ အရမ္းနားေပးနိုင္တဲ့သူေတြဆိုတာကို လြယ္လြယ္ကူကူနဲ႔ရွာေတြ႔ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အနီးနားပတ္ဝန္းက်င္ေတြကိုေလးဘဲ သို႔မဟုတ္ ေပ်ာ္ရႊင္စြာဖန္တီးေပးႏိုင္ပါတယ္ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို မနွစ္သက္ အခ်င္မေျပတဲ့သူေတြက္ုိဆိုရင္ျပန္ျပီးေတာ့ မုန္းတီးေနတတ္ႀကပါတယ္ ဒါအျပင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္စရာခံစားခ်က္ေတြကို လာဖ်က္စီးတဲ့သူေတြကိုေယာေပါ့ မလွပတဲ့သူ က်န္းမာေရးမေကာင္းတဲ့သူေတြကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရႊံရွာတတ္ႀကတယ္မလား သို႔မဟုတ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔လို
image
ခန္႔ညားသန္႔ျပန္႔တဲ့သူေတြကို မုန္းတီးသလိုမ်ိဳးေပါ့ ကံေကာင္းစြာျဖင့္ ေလာကမွာ ဒီလိုအက်င့္ေတြကို တကယ္မျပဳလုပ္တတ္တဲ့အခ်ိဳ႕လူေတြလည့္ရွိပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အေျခေနမဟုတ္တဲ့ အခ်စ္တစ္ခုနဲ႔ ျမတ္နိုးတဲ့တခ်ိဳ႕သူေတြက သူတို႔မိသားစုထဲကို ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ႀကိဳးဆိုျပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ဘယ္လိုအေျခေန ဘယ္လိုအက်င့္ရွိေနေလဆိုတာ ခန္႔မွန္တတ္တဲ့အက်င့္ရွိပါတယ္ ဒီစာကိုဖတ္ျပီးတာနဲ႔ ညေနမအိပ္ခင္ ဆုေတာင္းလိုက္ပါ သူတ္ိုလိုဘဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔လိုအပ္တဲ့ လူေတြရဲ႔ခြန္အားကို ေရႊေတြႀကသာေပးစြမ္းႏိုင္ပါလိမ့္မယ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြထဲက ကြဲျပားျခားနားတဲ့ သူတို႔ကိုနားလည္နိုင္ဖို႔ကူညီေပးႏိုင္ပါလိမ့္မယ္

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now