Sanırım biraz fazla şımartmışım😉 kendini evin küçük cocuğu sanıyor. “Mmmmmm” ları hiç bitmiyor, gecenin bir yarısı oynayalım diye uyandırması ayrı bir dert🤗 “Senin kabahatin, cezanı çekeceksin” diyor çocuklar. Şimdi oyun saatimizmiş:))