Tarnów, 10.07.2023

Znów musiałem pojechać do Tarnowa. Trzeci raz w ciągu dwóch tygodni! Jeśli dodamy do tego fakt, że wczoraj byłem na Śląsku, to możemy powiedzieć, że ostatni czas jest wręcz naszpikowany wyjazdami. Zwłaszcza, że od otwarcia KBK nieczęsto zdarzało mi się opuszczać Kraków.

Sprawa, którą miałem do załatwienia zajęła 5 minut, ale uznałem, że jak już przyjechałem to przejdę się po mieście (oczywiście z obowiązkowym przystaniem na mrożoną kawę w Tramwaju). A zatem zapraszam na blockchainowy spacer. Poniżej kilkanaście zdjęć.

Katedralna

Plac Kazimierza Wielkiego

Początek Wałowej

Plac Sobieskiego

Batorego

Koci Zamek

Koci Zamek

Nowy Świat

Słoń

Nowy Świat (trochę to wygląda tak, jakby ktoś przyjechał na słoniu)

Mościckiego

Pałac Biskupi

Krakowska

Tablica przy rondzie na Krakowskiej

Dawny dworzec autobusowy

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now