This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Nocne granie: Improwizacja II

Jedną z przewag pianina cyfrowego nad pianinem analogowym jest to, że można je podłączyć do komputera i stosować jako klawiaturę MIDI. To z kolei znacznie poszerza pole działania. Bo o ile w kabekowym Kawaiu jest 15 brzmień to po podłączeniu do komputera mamy ich wręcz nieskończenie wiele.

Do tej pory muzykę robiłem tylko na laptopie. Nie kupowałem żadnych akcesoriów. Uważałem je za zbędne. Melodie komponowałem naciskając klawisze QWERTY etc. A potem układałem nutki na piano rollu w FL Studio. Granie muzyki elektronicznej na żywo zupełnie mnie nie interesowało. Podłączenie klawiatury MIDI zmieniło moje podejście do tej kwestii. Na razie wciąż niewiele potrafię, ale zaczęło mi się to podobać. Powyżej pierwsze próby. Na razie bez żadnych kontrolerów, jedynie z podłączoną klawiaturą.