Łotewskie magnesy

obraz.png

Z Łotwy przywieźliśmy z @foggymeadow różne skarby. Aga - muszelki, ja - kawałki drewna obrobionego przez morskie fale. Pomyślałem, że coś mógłbym z nich zrobić. Choć w momencie ich zbierania, podczas spaceru po plaży w miejscowości Vecāķi, jeszcze nie miałem pojęcia co.

obraz.png

Dopiero w Krakowie wpadł mi do głowy pomysł, żeby przekształcić je w magnesy na lodówkę. Brałem też pod uwagę opcję jakiegoś ich przerobienia, ale uznałem, że w takiej surowej, oryginalnej formie wyglądają najlepiej. Autentyczne pamiątki z Łotwy.

obraz.png

Ostatecznie jedną sztukę pomalowałem i napisałem na niej złote proporcje czegoś, co było kiedyś robione w KBK. Może ktoś zgadnie czego...

obraz.png

Na razie magnesy wiszą na lodówce w Królestwie przypominając ostatnią wyprawę na Łotwę. Możliwe jednak, że za jakiś czas trafią na listę nagród możliwych do odebrania za rycary.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now