19 stycznia

obraz.png

Po krótkiej przerwie (wczorajszy wyjazd na Śląsk) znów cały dzień spędziłem w Królestwie Bez Kresu. Od 14.00 wielkie sprzątanie i małe przemeblowanie. Potem wizyta gości.

Koło 17.00 przyszedł @szmulkberg (który wciąż nie założył konta, ale potwierdził, że ma taki zamiar). Potem zjawił się Szymon, który wracał z gór i wpadł w odwiedziny. Szymon robi zdjęcia i od dłuższego czasu miałem mu zaproponować, aby zaczął je publikować na Hive. Zdaje się, że udało mi się go namówić, ale czas to zweryfikuje...

obraz.png

Poza tym część dnia spędziłem na eksportowaniu projektów muzycznych w FL Studio. Jutro oddaję komputer do naprawy i będzie trzeba sformatować dysk C. Przy okazji zrobiłem sobie kopię zapasową danych. Nienawidzę tego robić, ale znana jest prawda, że ludzie dzielą się na dwie grupy: tych którzy robią backupy i tych, którzy jeszcze ich nie robią.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency