This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Ptasie radio

Trochę dziś chłodno, ale za to słonecznie. Poszliśmy więc z @foggymeadow na spacer. A jako, że mieliśmy ze sobą ciastka ze szwedzkiej kawiarni niedaleko KBK, to w pewnym momencie usiedliśmy na ławce na Plantach i rozpoczęliśmy konsumpcję.

Wokół krążyło kilka żebrzących gołębi poruszając głowami w rytm "Still D.R.E.", zaś na drzewie, nieopodal, mały ptaszek śpiewał swoją piosenkę. Podszedłem bliżej. Wypatrzyłem go wśród gałęzi. Jakaś sikorka. Tylko jaka?

Wróciłem na ławkę wyciągnąłem komórkę, odpaliłem YouTube'a i zacząłem odsłuchiwać ptasich głosów. Po trzeciej próbie udało się znaleźć ten właściwy, który słyszeliśmy z Agą prze kilkoma minutami. Sikorka uboga.

Najciekawsze było jednak to, że sikorka z Plant zaczęła rozmawiać z naszą jutubową sikorką. Podleciała bliżej i krążyła bardzo blisko odpowiadając na każde "nasze" zawołanie. Po kilku minutach wyłączyłem jednak YouTube'a, żeby nie dawać jej zbyt wielkich nadziei na miłe towarzystwo. Cóż, tak to już czasem bywa z internetowymi znajomościami...