Kryptospotkanie w KBK?

Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zorganizowanie w KBK spotkania poświęconego technologii blockchain i kryptowalutom, ale w oderwaniu od aspektu spekulacyjnego. I choć nie jestem przeciwnikiem spekulacji (sam czasem korzystam z nieracjonalnych pomp), to jednak postrzeganie krypto tylko przez ten pryzmat uważam za szkodliwe. Ludzie nie zastanawiają się co dany projekt może zmienić, tylko ile na nim mogą zarobić.

Chciałbym ten obraz nieco odczarować. Oczywiście nie będzie to takie proste, bo jestem świadomy tego, że wartość większości tokenów bierze się tylko ze spekulacji i nie mają żadnych solidnych podstaw. Są jednak projekty, które wykorzystują blockchain do rozwiązywania realnych problemów. Co więcej robią to tu i teraz, a nie w dalekosiężnych planach. Przykładem jest Hive, czy choćby @krolestwo. I na takich przypadkach chciałbym się skupić. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to jestem otwarty.

Myślę, że takie spotkanie byłoby dobrą okazją do spotkania się w hajwowym gronie. Stąd też rzucam pomysł i postaram się tak ustawić termin, by pasowało zainteresowanym. Na ten moment w grę wchodzą 21 lub 22 kwietnia, w maju wszystkie terminy (oprócz 13.05) po 5.05. Teoretycznie można to też zorganizować w długi weekend, który w tym roku jest raczej długim weekiem, ale mam pewne obawy co do frekwencji w takim okresie.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments