Hive FAQ: Jak zamienić HIVE na obiad?

We wpisie pt. Co robić z tokenami i skąd bierze się ich wartość? wymieniłem kilka sposobów użycia HIVE. Nie był to jednak tutorial, więc wiele wątpliwości pozostało nierozwianych i prowokowało kolejne pojawiające się pytania. Postanowiłem to nadrobić. Przynajmniej w odniesieniu do Bitrefilla, który wzbudził największe zainteresowanie.

A zatem przyjrzyjmy się temu procesowi krok po kroku...

Krok 1

Najpierw oczywiście trzeba założyć konto na Bitrefill.com. Jeśli je już mamy to udajemy się na stronę główną i tam wybieramy interesujący nas serwis. Ja wybrałem Pyszne.pl, do czego niejako zmusił mnie taki a nie inny tytuł niniejszego wpisu.

obraz.png

Krok 2

W kolejnym kroku wybieramy kwotę na jaką chcemy wybrać kupon (u mnie: 50 zł) i ustalamy walutę. Można to zrobić po prawej pod "Select amount". Ja wybrałem DASH. Następnie klikamy na "Add 1 to cart".

obraz.png

Krok 3

Następnie klikamy na "Checkout".

obraz.png

Krok 4

Po kliknięciu na "Checkout" serwis przenosi nas na stronę z płatnościami. Tu wybieramy DASHa.

screenshot_2021_09_13_at_19_33_44_shopping_cart.png

Krok 5

Po wybraniu DASH strona przeniesie nas na stronę z kodem QR. Możemy go zeskanować lub kliknąć "Copy" i skopiować adres.

obraz.png

Krok 6

Jako, że operację przeprowadzałem na komputerze, to musiałem skopiować adres DASH oraz kwotę.

obraz.png

Krok 7

W następnym kroku adres i kwotę przekopiowałem na Blocktrades (tu również musimy mieć konto). Wyszło: 19,217 HIVE. Dalej kliknąłem "Get Deposit Adress".

obraz.png

Krok 8

Po kliknięciu w "Get Deposit Adress" pojawiła się opcja użycia HiveSignera. Wpisałem nazwę swojego konta Hive i kliknąłem na "Transfer Using HiveSigner".

obraz.png

Krok 9

Teraz już pozostało tylko zaczekać aż transakcja przejdzie. Jest na to pół godziny. Ja czekałem niespełna minutę, ale zapewne można też czekać dłużej.

Po zaakceptowaniu transakcji pojawił się komunikat Order completed.

obraz.png

Po kliknięciu w "Click to unseal" pojawi się kod, którym możemy zapłacić za tytułowy obiad na Pyszne.pl. Wystarczy podczas płacenia wybrać "Voucher". W podobny sposób działają inne kupony, vouchery, karty podarunkowe, które można dostać na Bitrefillu.


Poprzednie wpisy z serii FAQ:
Monomad
Trail, czyli skąd naraz tyle głosów?
Ile w zasadzie zarabiam na Hive?
Co robić z tokenami i skąd bierze się ich wartość?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency