Ecency Challenge

Hello #everyone, have a good day 😊

အားလုံးပဲ မင်္ဂလာပါ။ ကောင်းသောနေ့လေးပါ။

First of all, thank you to @ecency and @melinda010100, @xuwi team for organizing this #ecencychallenge.

အခုလို #ecencychallenge ကျင်းပပေးတဲ့အတွက် ပထမဦးစွာ @ecency နဲ့ @melinda010100, @xuwi အဖွဲ့သားအားလုံးကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။



Why I used #ecency is because it is simple, easy and fast to use. I have been using #Ecency since #Esteem. At that time, it was not convenient to write in Burmese, which is our mother language. Later, I thank #ecency for posting it in Burmese.

Ecency ကို ဘာ့ကြောင့် အသုံးပြုခဲ့သလဲဆိုရင် သုံးရတာ ရိုးရှင်း လွယ်ကူပြီး မြန်ဆန်လို့ပဲဖြစ်ပါတယ်။ #Ecency ကို သုံးခဲ့တာ #Esteem မှာကတည်းကဖြစ်ပါတယ်။ အဲဒီအချိန်က ကျွန်တော်တို့ရဲ့ မိခင်ဘာသာစကားဖြစ်တဲ့ မြန်မာစာနဲ့ရေးတင်ဖို့ကိုအဆင်မပြေပါဘူး။ နောက်ပိုင်းမှာတော့ မြန်မာစာနဲ့တင်ဖို့ကို ecency က လုပ်ဆောင်ပေးခဲ့လို့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်။



Now I can use Burmese well and comfortably. I don't need to tell you how long it has been. I have been using it since before the #points were given. What kind of features did I use because I liked all the features? If I have to mention one of my favorite features, I have to mention the feature that can be #boosted.



အခုချိန်မှာဆိုရင်တော့ မြန်မာစာနဲ့ ကောင်းမွန် အဆင်ပြေစွာ အသုံးပြုနိုင်နေပါပြီ။ ဘယ်လောက်ကြာပြီဆိုတာပြောစရာမလိုတော့ပါဘူး။ ပွိုင့်တွေမပေးခင်ကတည်းကသုံးလာခဲ့တာဖြစ်ပါတယ်။ ဘယ်လို feature တွေကိုကြိုက်လို့သုံးခဲ့တာလဲဆိုရင် feature အားလုံးကို ကြိုက်လို့ပဲဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်တော့်အနေနဲ့အကြိုက်ဆုံး Feature တစ်ခုကို မဖြစ်မနေဖော်ပြရမယ်ဆိုရင်တော့ #Boost လုပ်လို့ရတဲ့ Feature ကိုဖော်ပြရပါမယ်။




Why we like the Boost Feature is because we can upvote for those with low hive power like us. I believe that anyone with less hive power like me will like it. For those with less Hive power, the #Boost Feature is a reliable feature. There are times when using ecency is inconvenient, but it is much more convenient than other things, so I will continue to use it in the future.

ဘာကြောင့် Boost Feature ကိုကြိုက်ရသလဲဆိုရင် ကျွန်တော်တို့လို hive power နည်းတဲ့သူတွေအတွက် up vote ရနိုင်လို့ပဲဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်တော်လို hive power နည်းသူတိုင်းကလည်း သဘောကျမယ်လို့ ယုံကြည်ပါတယ်။ Hive power နည်းတဲ့သူတွေအတွက်ကတော့ #Boost Feature က အားကိုးစရာ Feature ဖြစ်ပါတယ်။ #Ecency ကို အသုံးပြုရာမှာ တခါတလေ အဆင်မပြေတာရှိပေမယ့် အခြားအရာတွေထက် အများကြီးအဆင်ပြေတဲ့အတွက် နောက်နောင်မှာလည်း ဆက်ပြီးအသုံးပြုနေအုံးမှာဖြစ်ပါတယ်။

support ecency proposal

https://ecency.com/proposals/283


With all due respect -

အားလုံးကို လေးစားလျှက် -


@ansoe

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency