Trliste Contest / "What is my expectation from Hive?" - "Hive'den beklentileriniz nelerdir?" (Eng-Tr)

image
Source: Canva

Hello dear friends,

I am here with this beautiful contest idea from the @trliste team. Among the three questions offered to the preference, the question of expectations from Hive caught my attention. First of all, I would like to say that it is a pleasure to be in Hive.

I love creating contents and writing. Before I met Blockchain technology, I wrote regular articles on my blog page. I continue to produce content for my blog.

Merhabalar sevgili arkadaşlar,

@trliste ekibinin bu güzel yarışma fikriyle karşınızdayım. Tercihe sunulan üç soru içinde Hive'den beklentiler sorusu dikkatimi çekti. İlk olarak söylemek isterim ki Hive'de olmak mutluluk verici.

Yazı yazmayı seviyorum. Blockcahin teknolojisi ile tanışmadan önce kendi blog sayfamda düzenli yazılar yazıyordum. Fırsat buldukça bu blog sayfama aktif olarak içerik üretmeye devam ediyorum.

I create my this content with this beautiful view 🌸

Bu güzel manzara eşliğinde içeriğimi oluşturuyorum🌸
image

Now, there are three main questions on this topic. I will try to answer these questions in turn.

Seçtiğim konunun üç ana sorusu mevcut. Sırasıyla bu soruları cevaplamaya çalışacağım.

The first question is, "What would you like to see in Hive?" I want to see; quality content that will encourage me to write, get in return for my content and a quality team. I think I am not exaggerating if I say this, I have met these three criteria that I want to see here.
I use the Ecency application while creating content. The interface of this application is easy both on the phone and computer. This is an important point for me in meeting my expectations.

İlk soru “Hive’de ne görmek istersiniz?” Bu platformda görmek istediklerim; beni yazmaya teşvik edecek kaliteli içerikler, içeriklerimin karşılığını alabilmek ve kaliteli bir ekip. Bunu söylersem abartmış olmam sanırım ve tam anlamıyla görmek istediğim bu üç kriterle karşılaştım burada.
Ecency uygulamasını kullanıyorum içerik üretirken. Bu programın hem telefon hem de bilgisayardaki arayüzü çok kullanışlı. Beklentilerimin karşılanması konusunda önemli bir nokta bu benim için.

image

I haven't been able to produce content for Hive for a few years due to low motivation or workload. But as soon as I saw this contest, I decided to create content. I want more contests like this; funny and not challenging. I would also like to read more blockcahin analyzes and crypto markets contents in Turkish.

Birkaç zamandır motivasyon düşüklüğünden ya da iş yoğunluğundan dolayı Hive’e içerik üretemedim. Ama bu yarışmayı görür görmez içerik üretmeye karar verdim. Bu tarz eğlenceli ve zorlayıcı olmayan yarışmaların artmasını isterim. Ayrıca blockchain ve kripto para piyasalarını derinlemesine Türkçe analiz eden içeriklerin de artmasını isterim.

So, "What would make me happy in Hive?" I'm not professional enough to tell what's missing from this platform. Accounts, content, and applications on the platform are sufficient for me currently.

Peki “Hive’de beni ne mutlu ederdi?” Bu platformda neyin eksik olduğunu söyleyecek kadar profesyonelleşmedim. Hali hazırda platformda faaliyet gösteren hesaplar, içerikler, ve uygulamalar yeterli geliyor bana.

But I would also like to say that I wish more reasons would push me to produce content regularly. It's my fault for not being active more :) but sometimes, I wonder if there was a method in the platform like punishment. For example, every day or week that you do not write, a small deduction is made from the Hive in my account.

Ama şunu da söylemek isterim ki keşke beni düzenli içerik üretmeye itecek sebepler çoğalsaydı. Aslında olanların kıymetini bilmemek benim hatam :) ama şöyle ceza tarzında bir yöntem olsa mıydı acaba diye düşünüyorum bazen. Mesela yazmadığın her gün ya da hafta hesabımdaki Hive’lerden ufak bir kesintiye gidilmesi gibi...

img_1225.jpg

The last question was crucial for me: "What can disappoint me in the Hive?" To be honest, I'm disappointed that I won't be getting paid for my content. This criterion is essential for my motivation. Also, if I am constantly warned about my content and this reduces my motivation to write. On the other hand, if I don't get a response to my contents even though I produce similar content, this will disappoint me.

Son soru can alıcı olmuş benim adıma: “Hive’de beni ne hayal kırıklığına uğratabilir?” Gerçekçi olmak gerekirse içeriklerimin karşılığını alamayacak olmak beni hayal kırıklığına uğratır. Bu kriter motivasyonumun korunması adına önemli. Bunun dışında içeriklerimden dolayı sürekli uyarı ile karşılaşırsam ve bu da yazma motivasyonumu düşürürse bu beni hayal kırıklığına uğratır. Öte yandan başkalarıyla benzer içerikler üretmeme rağmen yazılarıma benzer oranlarda karşılık alamazsam bu da beni hayal kırıklığına uğratır.

I would like to thank the @trliste team again for organizing this contest. If there are still people who have not participated in the competition, I invite them to the competition. Also invite my bro @barika

Bu yarışmayı düzenledikleri için @trliste ekibine tekrardan teşekkürlerimi iletiyorum. Yarışmaya hala katılmayan birileri varsa onları yarışmaya davet ediyorum. Bir de kardeşim @barika yı davet ediyorum🌸

image

Stay healty,

Sağlıkla kalın,

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency