一個YouTube channel 的出現

img_8860.jpg

事情是咁的。
當年SARS, 我奶奶係護士,要隔離。
我老公當年準會考生,一手肩負起買餸煮飯既任務。
因此,16歲來美做交流,到我18歲識佢,基本上教會大學生團契要煮飯都係佢。有時一煮就5、60人。
但佢好enjoy 煮,話減壓!

時間一下黎到今年隔離,我大住肚,胎又唔穩,屋企有兩位老人家,一位是我媽。我媽一日煮四、五人飯(有roommate), 煮到快崩潰。

我老公係Finance Manager,自己仲有份side job 幫一啲公司做bookkeep, finance analyze 咁樣,唔知係咪嫌自己唔夠忙🤷‍♀️
決定拍煮飯片上youtube。

是的,又唔敢出去買餸,物資短缺到爆既四月,佢開始拍片。一邊學一邊拍,仲學埋剪片(全部都係上網自學)到而家做出興趣,已係有50條片啦!

我雖然無講,但真心佩服佢!

我知道佢衝緊訂閱人數,但都知我地啲片唔係國際級,要吸引到人訂閱應該唔容易!但作為老婆,都想幫下佢,tum下佢開心🥳

如果你地需要一些煮飯的idea,(我地全部home cooking)又或者覺得我地channel 岩用,可否幫幫忙訂閱一下?
我聽說youtube 會刪走訂閱人士,但唔知咩條件先會刪,但如果可以,可睇一兩條片再訂閱應該會沒問題吧?🤷‍♀️

Channel 是food with stepbie!
Stepbie 是我們兩個的名字: stephen + Debbie
十八歲開始拍拖,一直沿用至今!(⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)

food with stepbie

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency