Normální úchylárna

Odpověděl jsem @eli1 na článek, kde zadávala #tematydne . Ona odpověděla mně... Pak jsem si ji zadal na Steemauto do Fanbase, aby dostávala ve čtvrté minutě po zveřejnění můj 25%procentní hlas. Nakonec jsem si v Busy zatrhl "sledovat"...

Pak mě napadlo, je to tak v pořádku? Eliška je školačka... Mně je třiapadesát. Je tak úplně normální sledovat mladou holku na sociální síti? (Grétu T.taky nesleduju...) Hele, @mcmira1 , zpozorni...

Odbočka. Jako na učitele na mě zbyl předmět "Výchova ke zdraví". Tam se bavím i o závislostech. Na návykových látkách, automatech, náboženských společnostech ("Dyť ste sám křesťan!"), na sociálních sítích...

Promítl jsem dětem trailer na dokumentární film "V síti". Kdo žije v Čechách, asi ví, co to je za projekt. Takže pro ty ostatní.

Tři dospělé herečky iuvenilního zjevu si pod patronací štábu odborníků zřídily FB profily jako dvanáctileté holčičky. Že si chtějí začetovat... A čekalo se, co bude.

Do patnácti minut asi 100 zájemců. Během tří týdnů projevilo zájem tuším přes 2.500 lidí. Většinou s neskrývaným zájmem o sex s dvanáctiletými děvčaty... (Teď nevím, jestli by to Eliška měla číst dál. Hele, přeruš a poraď se s @mcmira1 )

Každá z hereček komunikovala, chatovala a vedla videokonverzace asi se stovkou až dvěma stovkami mužů. S poněkud zvláštními muži... Říkali jim ve štábu predátoři. (+Jedna žena, která také neskrývala své preference.)

Nakonec šly holky na živá setkání. (V předem vytipovaných prostorech za přítomnosti bodygardů. Měly nacvičená znamení, zapnutý odposlech...) Hele, já nebudu psát o detailech.

Dvě ze tří dospělých hereček (nejstarší 24, vdaná) vyhledaly psychologickou pomoc. Zkrátka neunesly konverzaci, která měla být vedena s dvanáctiletými...

Kam mířím. Lehce jsem přemlouval syna. Mohl by mít koníček... Staví úžasné věci z lega. Mohl by je fotit. Občas dáme společně i #googlyeyes ... (Už dlouho ne. Čekáme na hezké počasí.) Vymýšlet texty s pomocí tatínka a překladače, vystavovat je v angličtině... Ale on nechce. Nechce se bavit s dopělými. Ve škole mu říkali, že s cizími dospělými se bavit nemá... A vůbec ho to neba... On chce děti, vrstevníky...

A tak je to asi správně. Už se mu ani nezmíním. Vidí, co dělám. Až doroste, třeba tu potřebu mít někdy bude. Nebo ne. Ale rozhodnout si musí on. Že už je zralý.

Pak jsem si ještě uvědomil, že moje články může číst i @eli1 . Takže si uvědomuju, že jakýkoliv můj článek může šíst i dítě. Chtě nechtě, budu na to brát ohled...

Poslední pro @mcmira1 . Máš odpovědnost. Věřím, že to víš.

No a už jen večer actifití hlášení. Pokud dám aspoň těch 5000. Nevypadá to, poprchává, lezavo, nevlídno... Místo nákupu koloběžky pyžamový den...

Hawk.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center