9

dogukantastan

Aviation Management
Available
Used
Resource Credits
26 Followers
11 Following
August 31, 2019
dogukantastan
partiko
5y
| Umut dolu olmak...
Yine yürüyelim sokaklarda Sevdamıza kar yağdı Şimdi seni aramaktayım Nasıl ısınırız şimdilerde Yine kumsala gidelim Adımızı yazsınlar pirinç tanelerine Kolye yaptım sevdayı Boynunu süslemeli gecede Korkma
$ 0.000
3
dogukantastan
tr
5y
| PHOTOGRAPH
$ 0.025
6
1
dogukantastan
tr
5y
| TONI MORRISON / Afro-Amerikan
Bilmeyenleriniz için Amerika’da yaşayan büyük bir kesim hakkında kullanılan bir kavramdan bahsetmek istiyorum. Amerika’da ırkçılıkğa ve insanları kategorize etmeye, ısrarlı bir şekilde gayret gösteren
$ 0.062
10
2
dogukantastan
tr
5y
| Nurdan GÜRBİLEK / Sessizin Payı
Yasayla adalet aynı şey değildir. Yasa, galibin adaletidir. Law and justice are not the same thing. The law is the justice of the winner.
$ 0.000
7
2
dogukantastan
tr
5y
| Mount Erciyes
$ 0.037
14
3
dogukantastan
tr
5y
| Dostluk sığınağı
Bu aralar dostluk kavramı hakkında çok düşünüyorum. Aslında hep düşünürdüm. Benim için dostluk ve arkadaşlık çok ayrı noktalarda. Hayatımda, beynimde ve kalbimde çok farklı noktalara konuşlandırdığım
$ 0.036
25
2
dogukantastan
tr
5y
| DOLMABAHÇE PALACE / ISTANBUL
$ 0.044
15
3
dogukantastan
tr
5y
| Deepwater Horizon / Büyük Çevre Felaketi
Belki de birçoğumuzun duyduğu, büyük çevre felaketi hakkında yaptığım kısa bir araştırma ve bilgilendirme metnini sizinle paylaşmak istiyorum. Büyük bir felaketin, sonuçlarının önüne parayla nasıl geçildi?
$ 0.038
23
2
dogukantastan
tr
5y
Live, smile and fly!
$ 0.025
12
3
dogukantastan
tr
5y
| Dünün, bu günün ve yarının olmak...
Kaldırdı başını; büyük bir gururla karşıma geçti. İşte benim. Senin dünün, bu gününün ve yarının olmak için gözünün önünde dikiliyorum. Aslında görmediğim ya da görmek istemediklerimden ibaretti hayatım.
$ 0.038
21
1
dogukantastan
tr
5y
| Aşk çöl ortasındaki çimenliktir.
1816 yılında Baltimore kentindeki eski bir tapınağın duvarına yazılmış şu sözler; “Bazı yerlerin özel bir zaman eşi olduğuna da inanıyorum, gürültü ve patırtının ortasında sükunetler dolaş. Sessizliğin
$ 0.000
20
dogukantastan
tr
5y
| Önce güvenlik! / Safety first!
Sizlere biraz yaptığımız işten bahsedeceğim. Birçoğumuzun sık sık kullandığı bir ulaşım ağı olan, hava yolu ulaşımı aslında arkasında çok detaylı ve minimum hata prensibiyle çalışan bir mutfak barındırıyor.
$ 0.000
6
1
dogukantastan
tr
5y
| Aslında umut birkaç satır uzağımızda...
Son bahar aslında büyük bir kareografi. Bizler o çok sevdiğimiz dallarımızdan kopartılırken rüzgârın bizim için hazırladığı o büyük sonatta kendimizi buluyoruz. Dönüp duruyoruz, bazen birbirimize dokunuyoruz.
$ 0.000
4
1
dogukantastan
tr
5y
| Şiir gibi kokun...
Bir şiir olsun nefesin Avucuna üfle sonra ısıt ve dağılsın O şiir estiği her yere umut getirsin Kimi zaman üşümüş bir çocuğun parmaklarını ısıtsın Kimi zaman bir ıslık olsun, özgürlüğü çalsın Ama her ne
$ 0.000
2
1
dogukantastan
tr
5y
| Kurumsal Risk Yönetimi
Bir süredir gündemde olan ve kurumsal şirketlerin, özellikle üzerine eğilim gösterdiği bir konu aynı zamanda risk yönetiminin alt başlıklarından biri olan kurumsal risk yönetiminde bahsedeceğim. Risk,
$ 0.000
14
2
dogukantastan
tr
5y
| Sizin için tercih mi zorunluluk mu?
Hepimizin mecburiyetleri var. Bazen bir iş yerinde, bazen ikili ilişkilerimizde, bazen de kendi içimizde bu zorunluluklara ruhumuzu maruz bırakıyoruz. Bu ne kadar doğru veya yanlış tartışılır. Fakat aramızdan
$ 0.039
19
1
pisegol
tr
5y
dogukantastan reblogged
Ölü Ozanlar Derneği/Nancy H. Kleinbaum
  Hey Kaptan! Bizim Kaptan!     Sahafların tozlu raflarının arasında gezinmekten büyük bir mutluluk duyar ve zevk alırım. Kıyıda kalmış, unutulmaya yüz tutmuş kitapları bulmayı
$ 0.042
25
1
1
dogukantastan
tr
5y
| Bir şiir bırakıyorum dünyaya...
Bu sabahta aç yine gözlerini Kalbindeki küçük çiçeklerini Ceylin Ellerin, gözlerin çırpındın durdun Duyulmadımı çığlıkların yavrum Ceylin Karanlık mı çaldı gülümsemeni Söyle duyamadım mı sözlerini Ceylin
$ 0.000
3
1
dogukantastan
tr
5y
|Hep Sanırdık...
Aslında en baştan beri sevmezdim pazarları. Soğuk ve sessiz gelirdi hep Sanki herkesin, günahını sevabını gizlemek için özenle girdiği bir yarış günüydü Sessiz arzularımızın kulak zarlarını patlatması
$ 0.025
10
1

Follow, be first to know

Nothing found in blogs.