Sinpletasun santua ez zen ibiltzen ...

Kontratu baten barruan egiten dut lan. Tokiko biztanleriarengandik, galduta nago.

Tetxo bat saltzen dut Avitan. Teapot berria da, ez da erabiltzen, ontzietan errubloetarako. Deitzen nau, antzinako familia bateko ordezkaria esan nahi du. Novgorodeko lurraren nazioaren kolorea.

Ezagutu ninduen, te bat saldu nuen, baina maileguaren gaia eroslearentzat interesgarria zen. Galdetzen du orduan

Eta kredituaz hitz egin zenuen. Ochkoffbank-en bakarrik dago hau, maileguan ordaintzen ez baduzu, ez da ezer egongo

Beraz, noski, bro! Egin dezagun kredituan.Txantxetan ari zara. Kaldera kredituan

Ez dut batere txantxetan. Dirudienez, arazoak dituzu, dirudienez, "puntu banku" batzuen kreditu txartela emango dugu errubloetan. Ezin duzu mailegua itzuli, bankuak ez du errubloen ondoren exekutatuko eta, ondorioz, ontzia doan aterako zaizu!

Bai, ez dut diruarekin arazorik izango, errubloak aurkituko ditut. Ondoren, nola bete ados gaude. Aukeratutako kokalekua proposatzen dut:
Pskov-en bizi naiz. Zintan dezakezu. Eta beste barrutian nago, mendebaldean, eta autoa daukazu. Bai, baina zer ... Eta agian ekarriko didazu.

Beraz, ez dago bazarrik. Jakina ekarriko dut, eta itzulerako taxi bat ordaintzen didazu. Edo garraio enpresa baten bidez bidali dezakezu. Mendebaldeko eskualdera merke eramango dutela uste dut.

Orduan, orokorrean erori egin nintzen.

Kaldera saltzea. Bai. Eta zenbat. Iragarkian adierazten den bezainbeste. Hmm. Merkeagoa da. Diot, diot.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center