Yine Serbest Bırakıldı!..

Batman'da 18 yaşındaki İ.E'ye 20 gün boyunca tecavüz ve işkence eden MusaOrhan! İ.E'nin iç organları parçalandı ve %80 felçli kalabilir. "Alkollüydüm" dedi ve serbest kaldı.

Sen SESSİZ KALMA!
#MusaOrhanTutuklansın
Fotoğraf

Artık tecavüze uğrayan İ.E yaşamıyor. İ. E.'nin mektubunda son cümleleri:“Musa orhan bana tecavüz etti. ben ağladım,bana kendini diktirirsin dedi. Saçımı çekip yerde sürükledi,‘kimse sana inanmaz’ dedi. ‘sahipsizsin’ dedi” .
“İstediğin yere şikayet et, bana bir şey olmaz. Daha önce de çok yaptım, bir şey olmadı" demişti.

Musa Orhan serbest. İ. E. tecavüz nedeniyle mektup yazıp intihar etmiş, hastanede vefat etmişti ve raporlar olmasına rağmen Musa Orhan serbest bırakıldı.

Bu mektupta daha da söyledikleri var...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency