Nasılsınız?

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Yine bayağı ara vermişim yazmaya. 21 gün olmuş. Bunun için bahanelerim ve mazeretlerim hazır 🙂Yaz(a)masam da sizlerin yazılarınızı takip etmeye çalışıyorum gerçi. Yazmayanların da neler yaptığını merak ediyorum.

Beni soracak olursanız, uzun süren çabalarımın sonucunda Türkiye'ye dönmeyi başardım. Birkaç gün oldu. Buralar ben yokken çok değişmiş. İnsanlar yabanileşmiş, fiyatlar uçmuş, yaşam koşulları kötüleşmiş. Daha fazla detaya girmek istemiyorum bu konularda. Negatif şeyler yazmamak adına. Hatta sırf bu yüzden 1 sene boş kalınca botanik ya da hayvanat bahçesine dönen evimden de bahsetmeyeceğim. Hive böcek topluluğuna katkıda bulunmaya kalksam şu anda malzeme bol 🙂

Her şeye rağmen iyiyim. Hatta çok iyiyim. Hipomani krizleriyle boğuştuğum bu günlerde kendime gerekli gereksiz bir sürü iş çıkardığımdan bilgisayar başına geçmem iyice imkansızlaşmaya başladı. Sanırım yakında normale ya da anormale dönerim ve yazılarıma kaldığım yerden devam ederim. Tabii bir de telefonundan yazıp zoru başaran arkadaşlar var. Onları tebrik etmek lazım.

Kısa bir durum güncellemesi paylaşmak istedim 🙂 Sizler neler yapıyorsunuz. Buralara uğrayacak olursanız yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olurum 🤗 Görüşmek üzere. Hoşça kalın.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
51 Comments
Ecency