Splintertalks.cs

Jako za pradávných dob, před třičtvrtěrokem, zařazuji na konec tagy těch, kterých by se ještě mohly Splinterlands nějak týkat...

Splinterlands... Před třičtvrtěrokem to byla na #cesky móda. Teď... No nic. Nakoupil jsem tehdy i pár SPT. Snad dolar jsem do toho dal. Jako že budu upvotovat články. Nakonec s tagem #spt píšu v #cesky jen já a @kraki. Takže tady dělám výjimku. Jak normálně své články neupvotuju, tak ty s tagem #spt ano.

Ta hra má pro mě jednu špatnou vlastnost. Nebaví mě. Vstoupil jsem do ní jenom kvůli zisku. Co mě na ní nebaví? Fantasy svět. Pokud je to teda fantasy... Kdyby tam byly normální jednotky, třeba starověké... Tak snad ještě, ale posílat proti sobě nějaká podivná monstra s podivnými jmény... No nic. Podruhé.

Když už v tom jsem, tak bych teda rád hrál dobře. Nebo aspoň líp. Lze to? Co by poradil dejme tomu fotbalový trenér špičkového mužstva trenérovi z okresního přeboru? "Řekni si majiteli klubu o dvě miliardy a pak..."

Jde to i bez velké investice? Netuším, kolik dolarů jsem tam už nalil. Jistě pár set. Nižší stovky... Dvě? Tři? Raději nevědět.

Mám na každý živel summonera na úrovni dva. Nakoupil a upgradoval jsem i pár karet... Ale moje efektivita je nízká.

Hraje za mě robot. Taktika mě teda už vůbec nebaví... Když se pokouším o samostatnou hru, jsem většinou horší než robot. Jenom v Brawlech, tam musím hrát sám.

Nějaké landy, totemy, skiny... To jde úplně mimo mě. Dozvěděl jsem se nedávno při diskusi na Discordu, že DEC má být stablecoin při kurzu 1000 DEC = 1 USD. Kdybych to byl býval věděl dřív... Počínal bych si jinak.

Co všechno ještě nevím? Zatím se v tom motám jak nudle v bandě. Uvítal bych typy, rady, názory všeho druhu...

Tak nějak začínám chápat, že kdo je výš v ligách, má v truhlách lepší odměny... Nebo to tak teprve bude? Já zatím nedostal zajímavého prakticky nic.

A ještě taková myšlenka... Hodná Varla Frištenského. Čím lepší hra, tím vyšší odměny v počtu truhel. Má od příští sezóny platit. A současně by měly přestat dostávat odměny roboti, kteří hrají jen s vypůjčenými kartami...

Takže roboti budou vypnuti. Tak proti komu budou hráči dosahovat dobrých výsledků, když je prý živý hráč lepší než robot? (Já teda nejsem lepší než umělá inteligence. Asi se myslí hráč disponující lepšími nakoupenými kartami...)

@tazi -ho gilda #cesky. Je nás v ní 13. Brawly hrajeme 4. No, zatím mi ta gilda nepřijde nějak užitečná. Chápu, že až upgradujeme store na level 2, že si budeme moci koupit balíčky se speciálními kartami za merity. Čímž si zvedneme množství CTP... A až upgradujeme, budeme mít každý na 2 až 3 balíčky. Vytrhne nás to? Já mívám v obyklém balíčku asi 40 CTP...

Kdysi jsme provozovali i fundrasing... Ano, dlužím ještě 950 DEC do společného na stavbu store. Jakmile se budeme blížit jeho dokončení, pošlu je...

Závěrem. Nelámu hůl nad Splinterlands. Ani nad kryptoměnami. Ani nad Hive. Jen tak nějak nevidím nikde nějaký zásadní pokrok. Všechno je to tak nějak pořád stejné, bez pozitivního vývoje...

kraki_a.png

@softa
@tazi
@godfish
@kreur
@jedenjenda
@zirky
@ibelin
@s4b4t0n
@timehacker
@zeero22
@greenmask9
@shebe
@cryptoinvestsvk

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
22 Comments
Ecency