Як пахнуть магнолії ?

Привіт друзі. В одній з культурних бесід в коментарях я зрозумів, що не знаю як пахнуть Магнолії. До речі, а Ви знаєте? Зупиніться і спробуйте згадати, не дивлячись далі по тексту.

@stranger27 своїм питанням які вони на запах – розпалив мою цікавість, тож цей пост то своєрідна точна відповідь на те, як же ш пахнуть Магнолії (заодно і гугл запити позбираю, раптом будуть перегляди).

Ще під час самої переписки в коментарях було бажання йти та нюхати. Йти, до речі, не так і далеко. Десь 1км в одну сторону. Та лінь і заклопотаність справами перемогли.

Але цікаво, то гіше ніж болить :) Пройшов час, а я все думав, що треба йти та нюхати… Що поробиш? Пішов нюхати!

Якщо чесно, то я йшов по справах повз. Ну трохи прималював, додавши каплю драматизму.

І так, магнолія пахне … А тут підвох. Вона майже не пахне. Не має такого насиченого запаху як у інших цвітінь… В мене досить гарно розвинений нюховий аналізатор, тож я впевнений. Перенюхав усі кущі, які ще не обпали…

Ото було весело людям на мене дивитись. Магноліїї вже пообпадали а тт доросли мужик в окулярах ходе й нюхає магнолії, усі манолії… Я б і сам сміявся 🤣🤣🤣

Та, все ж таки тоненький запах є. І моє припущення, що це солодкий запах справдилось і так, цей запах мені чимось дуже віддаленим нагадав легкий запах грушевого цвіту. Та все ж таки він відрізнявся.

Отакої от. До речі, я ніоли не бачив, щоб магнолію хтось нюхав. А ви колись бачили чи нюхали? Чи тільки фоточки робили?


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024
Березень 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center