Березень 🦚

Привіт друзі.

Вже 8-й день, а я ще не узагальнив інформацію про опубліковані роботи за попередній місяць.на мене це не схоже. Треба виправлятись.

Давайте подивимось які пости я встиг написати за 3-й місяць 2024 року.

Will
Картини Олександра Тимошенка "Літній натюрморт", "Осінній пейзаж"
Картини Тетяни Яблонської "Студент" та "Перед екзаменом"
Вдячність коментаторам
Картина Олени Тимченко "Осіннє Небо"
Доля - картина Петра Козіна 2005 рік
"Ласкава і Лілія" Олеся Лазаренко
Екадаші (розширено)
Севастяна Федоренко - картина "Тривога" 2023 рік
Відродження - картина Ольги Сокуренко (2023 рік)
Мої найщиріші вітання Любі жінки !!!
"Більше ніж секс" 2010 "No Strings Attached"
Подорож у світ підніжників
Вдячність коментаторам 10.03.2024
Продовження подорожі у світ підсніжників
Фільм Дюна 2021
Пока Луна привіт Казбет
Вечірні мемуари
Антитіла - Мені тебе мало
Закінчення подорожі в світ підсніжників
"Deus sive Natura" - Цитата з книги №5
Щоб не зійти з розуму ...
Масляна
Вдячність коментаторам 17.03.2024
"Телепатія" - Уривок з книги №6
ДОБРИЙ РАНОК
1-2 секунди
Очі - дзеркало душі
Сяйво
Привіт тихий центр
Вдячність коментаторам 24.03.2024
Фото, що не вийшло опублікувати 😅
Україна на Евро 2024
Одарка Дьома-Пісна (Представлення)
Роботи Одарки Дьоми-Пісної (Застава, Умань) Частина 1
Роботи Одарки Дьоми-Пісної (Застава, Умань) Частина 2
Роботи Одарки Дьоми-Пісної (Застава, Умань) Частина 3
Вдячність коментаторам 31.03.2024

Цей місяць видався напрочуд щедрим. Щотижня роздавав HBI у своїх постах "Вдячність коментаторам. Та і навантаження в реальному житті перетягувало на себе усю увагу.

Вдалось завершити публікувати фото картин Черкаського художнього музею (от тільки ще не узагальнив в одне повідомлення - буде чим зайнятись).

Дійши руки до робіт Одарки Дьоми-Пісної.


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency