Rabka Zdrój PL

Witam was bardzo serdecznie, dziś zabiorę was w podróż sentymentalną sprzed 10 lat. Na wstępie powiem , że jakość zdjęć jest słaba, ale nie miałem możliwości zrobić lepszych.()
Rabka Zdrój bo o niej mowa to malownicze miejsce gdzie na wstępie witają nas góry.DSC00029.JPG
DSC00024.JPG
W Rabce przebywałem 3 tygodnie i były to bardzo udane dni.DSC00028.JPG Wiele zwiedzałem chociaż, jeszcze kusi by zobaczyć jeszcze co tam kryje to miejsce. Piękne góry to jedno ale nie zapominajmy o zabytkach, a jest ich tam trochę :) od starych kościołów drewnianych po niezwykle ciekawe pomniki jak i stare domy, które wręcz są wyjęte jak z horroruDSC00039.JPGDSC00069.JPG
DSC00033.JPG
Przebywałem w sanatorium bo ogólnie Rabka miejsce gdzie można odpocząć jak i podleczyć swoje zdrowie.
DSC00095.JPG
Góry to i wiadomo górale witają nas na każdym kroku , zarzucając jakaś miłą radą lub sprzedać nam jakieś swojskie produkty
DSC00090.JPG
Polecam, nawet jeśli nic nie doskwiera chociaż raz odwiedzić to miejsce i poczuć to świeże powietrze zobaczyć te szlaki oraz piekne widoki.
W Rabce znajduje się też grota solna na dworze, gdzie po wyczerpującym spacerze możemy chwile usiąść na ławce i pooddychać.DSC00216.JPG
Był to czas, gdzie moje zdrowie poprawiało się wiec polecam, chociaż nie jestem pewny jak jest w tej chwili jednak 10 lat to ogromny ząb czasu temu, jednak, że nawet na 1 dzień jechać tam i zobaczyć to wszystko to na pewno będzie robić pozytywne wrażenie.DSC00023.JPG
Jestem raczej osobą, która nie przepada za dalekimi wyprawami, jednak jak już gdzieś pojadę to staram się wykorzystać ten czas w miarę dobrze, podziwiając piękne krajobrazy czy zabytkiDSC00071.JPGDSC00186.JPG


View this post on TravelFeed for the best experience.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center