Informacyjny detoks

obraz.png

Miesiąc temu wróciłem do starego nałogu. Po kilku latach przerwy znów zacząłem śledzić na bieżąco newsy, przeglądać regularnie Facebooka, odpisywać na komentarze. Wszystko wbrew logice i zdrowemu rozsądkowi, który każe trzymać się z dala od rzeczy, na które nie mamy wpływu.

Na szczęście po niespełna miesiącu udało mi się ograniczyć przeglądanie informacji i opinii. Nie mam żadnych wątpliwości, że obok wojny konwencjonalnej toczy się również wojna informacyjna, każdą więc wiadomość należałoby poddawać weryfikacji. Szkoda na to czasu.

Ja w każdym razie zaoszczędzone roboczogodziny postanowiłem przeznaczyć na nagranie płyty (Bas w służbie Ukrainy), organizację lekcji polskiego w KBK i inną pomoc. Myślę też nad promocją Hive'a. Z opowieści Adila, któremu udało się ewakuować z Charkowa wynika, że blockchainowa społeczność w trudnych czasach jest lepsza niż złoto. Dobrze byłoby ponieść tę wieść w świat...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency