52 dni do premiery

Przedwczoraj narzekałem na rozjeżdżającą "Pieśń o Batorym", więc wczorajszy dzień spędziłem nad jej wyrównywaniu. Efekty powyżej. Można sobie porównać. Nie jestem do końca przekonany co do basu. Więc będę wdzięczny za opinie czy lepiej z nim, czy bez niego. Pojawia się w 33 sekundzie (potem go nieco ściszam).

Poza tym złożyłem pod nagrywanie "Marsz za Bug" i zacząłem składać "Na lipę słowiańską", którą trzeba było dograć jeszcze raz bo tempo okazało się za szybkie a automatyczna jego zmiana powodowała zbytnie zniekształcenia brzmienia. Wokali wczoraj nie nagrywałem, ale ważne, że coś udało się posunąć do przodu. Ogólnie mam już rozpoczęte 15 projektów. Brakuje mi jeszcze bazowych ścieżek do: "Dumy o Zakrzewskim", "Pieśni na uroczystości w Horodle", "Jeźdźców kresowych", "Prastarego dębu" i "Śląskiego Foggy Dew" (wciąż nie wymyśliłem tytułu).

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment