muffiny śniadaniowe

To taka moja alternatywa dla zwykłych tostów. Przy okazji jakieś urozmaicenie dla dzieci.

Składniki:
-Chleb tostowy - liczba kromek według uznania u mnie 6

  • 4 plasterki dowolnej szynki
  • 4 plasterki sera
    -2 jajka
    -odrobina mleka
    -pomidor

Przygotowanie:
Wycinamy kwadraty z papieru do pieczenia. Nieco większe niż kromka chleba tostowego. Następnie kładziemy na środku papieru kromkę chleba i całość wciskamy do kubeczka. Niestety nie mam formy do maffinów, ale kubeczki mi jeszcze nigdy nie strzeliły w piekarniku. Choć liczę się z tym że jest taka opcja.

Kroimy na drobne części szynkę i ser i posypujemy po toście. Można też wkroić pomidora albo inne wybrane warzywa. Podejrzewam, że im więcej tym lepiej. U mnie jednak śniadanie było również dla dzieci, które uwielbiają później wydłubywać wszystko co odstaje kolorystycznie.

Na koniec mieszamy dwa jajka z odrobiną mleka. Lekko doprawiamy do smaku i zalewamy nasze muffiny. Całość wkładamy do piekarnika na jakieś 15 minut. Temperatura 190 stopni.

I gotowe. Smacznego

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center