RE: RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼
You are viewing a single comment's thread from:

RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼

RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼

inanamıyorum neler okudum böyle :)
bir yerlerden token ve projelerle alakalı bir cümle çıkacak diye endişelenmeden, rahat rahat sanki hamakta bir o yana bir bu yana salınırcasına okudum 🙆‍♀️
tamam biraz abartmış olabilirim verdiğim tepkiyi ama aylardır beklediğim yazı buydu diyebilirim 🦋

ellerine sağlık hepsi çok lezzetli görünüyor :p
bezelyeli çikolatalı topları görünce inandım, baklavacıların bezelyeden ürettiği sahte antep fıstıklı ürünlerine. gerçeğinden pek farkı yok gibi 🙅‍♀️
ayrıca bezelye ve hive görseli çok hoş :))

çilek ve şekerle ilgili bahsettiğin kısımlar üzücü ama kendine yeni versiyonlar üretmen, yerine başka şeyleri ikame etmen ne kadar güzel. Ben de çayı şekersiz içebiliyorum diye kendi kendime mutlu oluyordum, senin mutfakta şekersiz yaptıklarını görünceye kadar :)

stevya yapraklarından elde ettiğim şekeri kullanıyorum.

bunu nasıl yapıyorsun, daha başka neler üretiyorsun diğer yazılarında lütfen bahset.

çiçekler gözümü gönlümü açtı, mine çiçeğini ilk defa gördüm çok hoşmuş.
iyi ki yazmışsın 🙂

ve iyi bayramlar dilerim. 💐

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center