RE: RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼
You are viewing a single comment's thread from:

RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼

RE: İyi Bayramlar Herkese 🌼

Bu ne güzel bir yazı böyle @damla
Dün gece okuyacaktım ama vazgeçtim. Dedim ki yarın kahvaltıdan sonra okuyayım kafam rahat okuyayım.
İnsanın paylaşımcı komşuları olması kadar güzel bir his yoktur eminim. Sen bizim komşuları görsen keşke. Paylaşımcılığım tam tersine bizden bir şeyler almak için uğraşıyorlar 🤣

Şekeri bırakmak gerçekten çok çok güzel bir şey. Ben yaklaşık 7-8 yıldır şeker kullanmıyorum pek. Tabii ara sıra şekerli şeyler yiyorum. Sen de anlamışsındır şekeri bıraktıktan birkaç gün sonra enerjik olmaya başlıyorsun. Garip bir şekilde enerji geliyor insana.
Yazı için çok teşekkürler. Mükemmel bir yazı yazmışsın. 🤩

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center