Ogniem malowane

Witam wszystkich po raz kolejny 🙂
Dzisiaj znowu troszkę o pirografii. W sumie to bardzo troszkę. Ogniem namalować można w sumie wszystko. Wszystko to co podsunie nam nasza wyobraźnia. Stworzyć można dzięki tej technice naprawdę fajne rzeczy np. na prezent.

img_1864.heic

Tutaj w trakcie wypalania drewnianego notesu. Można zakupić gotowe drewniane notesy ale warto je jeszcze delikatnie przeszlifować zanim zabierzemy się do pracy. Można też kupić jedynie luźne okładki i tutaj z kolei oprócz wyszlifowana fajnie będzie jeszcze zapoznać się ze ściegiem koptyjskim gdyż musimy nasze okładki połączyć z kartkami, co da jeszcze ciekawszy i oryginalniejszy efekt końcowy.

img_2047.jpg

Ja skorzystałam z tej pierwszej opcji. Zakupiłam już gotowy notes. Przyszlifowałam co by wygodniej się wypalało i ozdobiłam motywem kwiatowym, który następnie wypaliłam.
Myślę, że efekt nie jest najgorszy, a sam notes może być fajnym prezentem dla artystycznej duszyczki 🙂
Dziękuje za uwagę i pozdrawiam ciepło. ♥️

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency