Sokak lezzetleri

Merhaba arkadaşlar.

Bugün size pratik bir yemek tarifi vereceğim.

Biz ailecek sokak lezzetlerini çok seviyoruz. Bugün hem kolay hem de lezzetli bir tarifle karşınızdayım.

Daha önce tavuk etiyle denediğim tantuni tarifimi bu kez dana eti ile yaptım. Ben bu halini daha çok beğendim.
Bakalım sizler de tarifimi beğenecek misiniz.

Gerekli malzemeler
Lavaş, yufka ekmek
Dana eti
Baharat ( kara biber, pulbiber, tuz, kimyon )
Çiçek yağı
Soğan, domates, maydanoz, limon

Yemeğin hazırlanışı

Etleri küçük küçük doğradım. Oldukça küçük olmalı. Kuş başını beş altı parçaya böldüğünüzü düşünün. Mümkün olduğu kadar küçük doğrayın.
Daha sonra etleri yapışmaz bir tavaya koydum ve mühürledim. Daha sonra üzerine 3 bardak su koyup haşladım.

img_0.8581083311820298.jpg

Etimiz haşlanıyorken ben de söğüş malzemelerini hazırladım. Domates ve soğanı küçük küpler halinde dilimledim. Maydonozu da küçük küçük doğradım. Ayrıca bir adet limonuda dilimleyerek hazırladım.

img_0.9895445006713584.jpg

Ocağın üzerine alimunyum bir tepsi koydum. Üzerine az miktarda sıvı yağ ekledim Haşladığım etlerden bir miktar sıvı yağın üzerine koydum ve baharatları ekledim. Kısa bir süre etleri kavurdum. Daha sonra kavrulmuş etleri hazırladığım lavaşın üzerine koydum.

Hazırladığım söğüşlük domates,soğan ve maydanozu da ekmeğin üzerine yerleştirdim.
Tuz ve limonu ekledikten sonra ekmeğimizi dürüm haline getirdim.

Ben ince bir yufka kullanmıştım. Ekmeği dürüm haline getirirken biraz yırtılmalar oldu. Size daha kalın bir lavaş kullanmanızı öneririm.

Bu şekilde et tantunimiz hazır oldu. Çok da lezzetliydi.
Ben tantuni dürümünü kızarmış patates ve kola eşliğinde servis ettim.

img_0.22892697190886457.jpg

Mutlaka denemelisiniz. Hem pratik hem de oldukça lezzetli. Ayrıca sokak lezzetlerini evinizde daha sağlıklı ve hijyenik bir şekilde hazırlamış oluyorsunuz.

Deneyeceklere şimdiden Afiyet olsun

Hoşçakalın arkadaşlar.

English

Hello guys.

Today I will give you a practical recipe.

We love street flavors as a family. Today I am here with an easy and delicious recipe.

This time I made my tantuni recipe, which I tried with chicken meat, this time with beef. I liked this one more.
Let's see if you will like my recipe too.

Necessary materials
Lavash, phyllo bread
Veal
Spices (black pepper, paprika, salt, cumin)
flower oil
Onion, tomato, parsley, lemon

Preparing the meal

I chopped the meat into small pieces. It should be pretty small. Imagine that you cut the bird's head into five or six parts. Chop as small as possible.
I then put the meat in a non-stick skillet and sealed it. Then I poured 3 glasses of water on it and boiled it.

img_0.8581083311820298.jpg

While our meat was being boiled, I prepared the cold cuts. I sliced ​​the tomato and onion into small cubes. I also chopped the parsley into small pieces. I also prepared it by slicing a lemon.

img_0.9895445006713584.jpg

I placed an aluminum tray on the stove. I added a small amount of oil on it. I put some oil from the meat I cooked on it and added the spices. I roasted the meat for a short time. Then I put the roasted meat on the lavash that I prepared.

I also placed the tomato, onion and parsley I prepared on the bread.
After adding salt and lemon, I turned our bread into rolls.

I used a thin sheet of dough. There was some tearing while turning the bread into rolls. I suggest you use a thicker lavash.

In this way, our meat tantuni is ready. It was delicious too.
I served the tantuni wrap with fried potatoes and coke.

img_0.22892697190886457.jpg

You should definitely try it. It is both practical and very tasty. In addition, you prepare street delicacies in your home in a healthier and hygienic way.

Good luck to those who will try

Goodbye guys.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now