Dobrá hospodyňka pro pírko i přes plot skočí...

... a já skáču pro všemožné i nemožné tokeny. Tenhle článeček píšu proto, že se objevilo pár nových nicků pod tagem #cesky. Ale je to samozřejmě určeno všem.
Poselství článečku není ukryto. Vidíte ho na liště s tématy, tedy s tagy. Vždycky se jich snažím dát plný možný počet - tucet. Protože tím získám jak já, tak ten, kdo můj článek upvotuje. Pokud má samozřejmě něco nastakováno v těchto tokenech. Ale to většina z nás má.
Stejně tak je pro mě příjemné, když ten, koho upvotuji já, má stejné tagy mezi tématy. To zas získávám já nějaký ten mikropodíl na svém upvotu.
Jsou to spíš haléře než desetníky... Ale halíře dělají talíře, že... Jako recykluji každý kousek papíru, plastu, kovu, který mohu, jako se snažím všechno používat všechno do nejkranější možnosti, tak se i snažím získat tokenů, co mohu.
Důkazem budiž, že teď zas zavítám na Discord, kde všechny svoje starší články "naházím" na Postpromotion. Banjo sice teď právě nemá žádnou cenu, ale kdo ví...
V případě, že někdo nerozumí, o čem je řeč, ať se jen směle zeptá! Diskuse pod článkem totiž přidá množství přidělených SNAXů. Jasně, nemají teď valnou hodnotu, ale...
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center