Pár jednoduchých kroků ke zdraví CZ

Ahoj,

vítám vás všechny u nového článku. Dnes bych se chtěla zaměřit na téma zdravého životního stylu, jelikož je mi tohle téma velmi blízké. Prakticky by se dalo říct, že jsem se snažila něco dělat pro své tělo a zdravého ducha přibližně od 14 let. Za tu dobu jsem vyzkoušela různé tipy a triky, a tyto tipy měnila asi každé tři měsíce, když mě přestali bavit, nebo na mě nefungovali tak, jak jsem si představovala. Chtěla bych vám tu tedy dát moje tipy, které mám ozkoušené a vím, že se po nich budete cítit mnohem lépe, a hlavně tipy, které jsou udržitelné a nezaberou vám spoustu času ani námahy.

Jelikož chci, aby to bylo opravdu co nejjednodušší rozhodla jsem se tento článek pojmout formou seznamu, tak tedy:

  • PIJTE VÍCE VODY, tím je samozřejmě myšlena voda čistá, neperlivá, bez cukru, sladidel, pomůže vám zbavit se toxinů a vyplavit je rychle z těla, po ránu vás krásně povzbudí po dlouhém spánku, kdy je tělo dehydratované. Doporučuji min. 2 litry vody denně.

  • VĚNUJTE SE FYZICKÉ AKTIVITĚ - nemusíte zrovna pravidelně cvičit 5x týdne posilování nebo kardio, ze začátku bude úplně stačit se po ránu protáhnout, projít se, meditovat, nebo zkusit lehčí formu cvičení, než se do toho pořádně dostanete a nějaké cvičení si oblíbíte.

  • SNÍDEJTE VŽDY ZDRAVĚ, a hlavně vůbec snídejte! Snídaně je nejdůležitejším jídlem dne, nakopne vás do dne a proto by měla být tvořena hlavně sacharidy, sacharidy jsou důležité pro funkci mozku, jelikož ten jede právě na sacharidy. Zároveň vám sacharidy přidají dostatek energie až do oběda nebo svačiny, začátek dne je totiž pro tělo nejnáročnější. Sacharidy také probudí vás metabolismus hned po ránu. Vhodné je přidat i formu proteinu a tuku, například hrst oříšků nebo semínek, ale rozhodně to s nimi nepřehánět hned z rána.

snidane.jpg

  • ZELENINOVÉ ŠŤÁVY A SMOOTHIE, pokud máte problém dostat do sebe dostatek zeleniny jako třeba já, nejlepší jsou na to zeleninové šťávy, nebo za mě hlavně zeleninové smoothie, do smoothie si tak přidávám kapustu nebo špenát, tmavá listová zelenina je totiž výborná na pleť a na trávení.

Bez názvu.jpg

  • CHOĎTE SPÁT VE STEJNOU DOBU a spěte alespoň 7,5 hodiny denně. Naučíte tak své tělo vstávat automaticky a mít určitý režim, to opět pomůže s trávením a může vám to přidat pár hodin denně, když se o víkendu nebudete muset dospat :)

To je mých pár tipů, které se snažím splňovat každý den, občas se samozřejmě nepodaří a nic se neděje, pokud nesplníte tyto kroky každý den, postupně vám však můžou začít měnit život a určitě stojí za to je vyzkoušet.

A co vaše tipy k lepšímu zdraví? Dejte mi vědět v komentářích, jaké zvyky dodržujete.

Mějte se,

Li♥

Fotky jsou mé vlastní.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now