Konec prázdnin; The end of vacancy

Zatímco žáci ještě mohou užívat jeden týden volna, učitelům dovolená skončila. I když se skoro dva měsíce zdají jako dlouhá doba, uteklo to velmi rychle.
Neudělal jsem si nějaký plán, jak s časem naložím, nechal jsem to plynout. A to nebylo dobře, protože jsem hodně času proflákal. Největší dluh mám vůči vylepšování bytu, zde jsem kromě smontování jedné poličky se zrcadlem vůbec nepokročil.

A ani s dalšími aktivitami to nebyla žádná sláva.

Cyklistika

Na začátku července jsem podnikl jeden cyklovýlet po okolí Tišnova a párkrát kolo využil jako dopravní prostředek.

Tišnov cyklovýlet.jpg

Festival planet a letní kino

Párkrát jsem vylezl ke hvězdárně a byl zde promítání filmů Bod obnovy a Oppenheimer.

IMG_20240709_211915.jpg

Brigády na festivalech a koncertech

Původně jsem chtěl jet na nějakou vícedenní akci, ale protože jsem se rozhoupal pozdě, takové už byly beznadějně rozebrané. Nakonec jsem se zúčastnil koncertu AC/DC v Bratislavě, kde hledali hodně pomocníků a Rodinný festival v Mikulově, protože o kapely typu Lollipopz nebyl mezi brigádníky zájem.

IMG_20240721_212017.jpg

Komparzy

Možná se mihnu v televizi 🙂. Jednou v nějakém kriminálním seriálu s herci Godlou a Pechlátem, potom v seriálu pro mládež Tajemství pana M., který se natáčel v brněnském opatství. V Besedním domě jsem dostal roli uniformovaného prezidenta, který navštívil koncert filharmonie. Těleso dirigoval Štěpán Kozub.
Někdy je natáčení zábava. Sice bývají prostoje, ale s ostatními komparzisty se semele všechno možné a tak čas uteče rychle. Natáčení v Besedním domě byl ale pořádný opruz. Mimo natáčení jsme museli strávit bez mluvení plno hodin ve foyer.

Jednodenní výlety

Ať už sám nebo se známými nebo s dětmi jsem absolvoval pár výletů po pěkných místech, namátkou do Permonia v Oslavanech u Brna, do Mohelna, ke Koválovickému biotopu nebo Holštejna v Moravském krasu. Některé výlety byly spojeny s pěkným koupáním.

IMG_20240818_133720.jpg

Kultura a sport

Několik akcí jsem navštívil jako posluchač nebo divák. Líbil se mi Brazilfest, s dětmi jsme vyrazili do Rožnova na festival slovenského folkloru a předevčírem jsem fandil na beach volejbalovém turnaji.
Jeden víkend jsem strávil na ping-pongovém soustředění.

IMG_20240803_155357.jpg

IMG_20240809_201055.jpg

Cestování

Během prázdnin to byl pouze jeden několikadenní v Maďarsku u Balatonu. Bydleli jsme v Siófoku a odtud vyrazili na plavbu přes jezero do krásného historického městečka Tihany.

IMG_20240814_151146.jpg

Jsem zvědav, jestli se mi příští rok podaří lépe naplánovat, aby byl výčet delší. Toho promarněného času bylo opravdu hodně.

EN: Being teacher has advantage of long - almost two month - vacancy. But everything has its end once, and tomorro I have go back at work.

During the two months I had various activities - cycling, table-tennis, festivals or concerts and also found some interesting part-time jobs, eg. I played extras in movies and serials.
I also visited some nice places in the Czech Republic and Hungary, but a lot of time I spent a lot of time by doing nothing. I am quite upset with myself, that I didn't work on improving my flat.
I hope, that next year I plan my vacancy better.

5s4dzRwnVbzGY5ssnCE4wXzkeAEXyVtgk1ApQTwHMTp6y5PvEo1yenn8i8jyigcWBzMqsWDk9xcc8aPNM3Tdgc8WpjEKXibPXP1r2VQc11SJwdWptiaeDqk2D6yHRAtyDUu1SRr7gup4QsRgoW42Z2NK9xcaKqDN25nQHx9.gif

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center