My Actifit Report Card: December 2 2019

Nic, co by stálo za zmínku. Suploval jsem tělocvik. Ale netroufl jsem si jít s dětmi do tělocvičny. Tak jsem jim promítal videa o tom, jak se pohybuje šimpanz a jak člověk, jak správně běhat...
Nebavilo je to. Mě taky ne. Prostě normální hodina. Alespoň se žádné nezranilo.
Musel jsem si zajít k pediatrovi pro II.díl Rozhodnutí o potřebě ošetřování (péče), Rozhodnutí o ukončení potřeby ošetřování (péče). Kteréžto zas musím vyplnit hůlkovým písmem zezadu a vnést tam stejné údaje jako v I.díle, který jsem odevzdával v práci v pátek. A odevzdat zaměstnavateli.
Myslím, že ve Švejkovi šikovatel Vaněk vysvětluje, co je to dokonale systematizovaný systematický systém... Teorie mi už uniká, ale v praxi ještě plavat umím.
Nemám chuť vkládat fotografii, nemám chuť psát o Drugwars.
Dobou noc.


12995
Daily Activity

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Logo
Center