Bir kafe gördüm içini biraz sizlerle paylaşmak istiyorum
Masalar ise camdan ve içleri şu şekilde
Duvarlardaki süslemelerde başarılı olmuş :)
Yer kilis (Bende şaşırmıştım :) ))
Ayrıca son resimdeki tablodan yapmayı kafaya koyduk :)